GS1000 Turbo

1679858120635.png

1679858153858.png
 
Zeker! Reinhoud moet er mee rijden en vertrouwen in hebben.

Zelf had ik er mee durven rijden. Sommige nieuwe race remschijven rammelen ook zo, of erger!
Ze rammelden al 15 jaar, maar ze begonnen ook te kraken en andere rare geluiden..

Maar ik geef je gelijk, de ouden hadden zeker wel wat.



Ik vond zelf die alu kleurige CB750 heel mooi, was mooi gedaan, en heel mooi spuitwerk.
Andere die ik heel mooi vond was die Kawasaki H2 750, die was ook heel mooi gedaan.

Die 2 oude rode Idians heb ik ook bij staan kwijlen..

Ik sta er van te kijken wat ze hier hebben aan oud spul.
Er zijn hier ook evenementen met stoommachines, dan sta je ook te kijken wat er tevoorschijn komt
 
Ze rammelden al 15 jaar, maar ze begonnen ook te kraken en andere rare geluiden..

Maar ik geef je gelijk, de ouden hadden zeker wel wat.



Ik vond zelf die alu kleurige CB750 heel mooi, was mooi gedaan, en heel mooi spuitwerk.
Andere die ik heel mooi vond was die Kawasaki H2 750, die was ook heel mooi gedaan.

Die 2 oude rode Idians heb ik ook bij staan kwijlen..

Ik sta er van te kijken wat ze hier hebben aan oud spul.
Er zijn hier ook evenementen met stoommachines, dan sta je ook te kijken wat er tevoorschijn komt
Bij jullie hebben ze ruimte zat, dat is een groot voordeel.
 
Dat de gemiddelde Australiër veel meer ruimte en grond heeft dan de gemiddelde Nederlander.

Dat zou kunnen, dat zou ik echt niet weten. Geen idee wat gemiddeld is.
Maar als je als Nederlander meer grond wil is achteraf gaan wonen een stuk bereikbaarder dan naar Australie verhuizen.

Ik woon buitenaf op een klein dorp, een paar dorpen verder is hier in de zomer ook een oldtimer avond show. Heel laagdrempelig, gratis entree voor iedereen.
Ik verbaas me wel wat daar af en toe voor aparts staat. Dat zie je normaal nooit rijden, maar is toch van een cirkel van zo'n 40 km. (schat ik in)
 
Iemand deed ineens een U turn voor me, geen richting aan geven, stopte naast de weg, en draait zo ineens de weg op, kon er niet meer tegen remmen.

Alles doet pijn, schaafplek op mn heup.
Eerste ongeluk in 25 jaar rijden.
Geen plekken op mijn broek en helm, een kleine beschadiging op mn jas, dus ik denk dat ik gevlogen heb, eindigde in de greppel naast de weg...

IMG_20230408_165507.jpg
IMG_20230408_185558.jpg
IMG_20230408_185608.jpg
 
Laatst bewerkt:
Geluk gehad, maar ook heel veel pech.
Hopelijk verzekering ed. goed geregeld daar.
Denk eerst aan jezelf en kijk daarna of de brommer te redden valt.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan