GS500 and Ex-GS500-riders do Luxemburg IV

Status
Niet open voor verdere reacties.

-Dré-

MF veteraan
6 jan 2004
12.474
8
Geneve
GS500-rijders:

MiniFoto-NGGXDCMW.jpg


Het land van:
- Weinig verkeer;
- Goedkope benzine;
- Strak en schoon asfalt;
- Prachtige bochten in overvloed.

*O* Al met al een goede reden om dit jaar voor de 4e keer naar Luxemburg te gaan *O*

Maar door het aantal afhakers dit jaar geen GS500 and Ex-GS500-riders do Luxemburg IV
 
Laatst bewerkt:
Leuk om te zien dat je het nog steeds organiseert *O*
Nog steeds tevreden met je GS? ;)
 
Laatst bewerkt:
vorig jaar zijn we denk ik wat te vroeg gegaan (niet echt fantastisch weer), het jaar daarvoor was het wel erg mooi op een hoosbui hier en daar na. later gaan = beter. Ik ga iig mee onder voorbehoud, ergens rond die tijd gaat kapiteinkoek trapfietsen in zwitserland... ik ga natuurlijk mijn best doen om erbij te zijn :Y
 
Leuk om te zien dat je het nog steeds organiseert *O*
Nog steeds tevreden met je GS? ;)

Hi,

Zeker nog goed tevreden over de GS :Y

Ben jij er dit jaar ook bij op je Bandiet :?

vorig jaar zijn we denk ik wat te vroeg gegaan (niet echt fantastisch weer), het jaar daarvoor was het wel erg mooi op een hoosbui hier en daar na. later gaan = beter. Ik ga iig mee onder voorbehoud, ergens rond die tijd gaat kapiteinkoek trapfietsen in zwitserland... ik ga natuurlijk mijn best doen om erbij te zijn :Y

Zet mij maar bij het lijstje dan:D


Allen toegevoegd :Y
 
voor de 2de keer schrijf ik me in onder voorbehoud! Of ik mee ga is afhankelijk van een aantal zaken: of ik geen andere verplichtingen heb.(kan ik altijd pas laat zeggen).

en het weer: om 2 redenen: 1 ik ben een echte echte mooiweerrijder, bij lichte miezer verdwijnt de motor alweer in de garage :P. en 2: ik heb ook geen regenkleding.

Dus wie weet als alle omstandigheden goed zijn dat ik er ook bij ben!

ps. wordt bij mij in ieder geval een last minute beslissing.
 
Laatst bewerkt:
zal wel horen wanneer het is. desnoods even een dagje op en neer. luxemburg of zolder verschilt niet zo heel veel als je uit noord holland moet komen.

2009: ribben gekneusd
2010: fam weekend
2011: ??

zou het dan toch eindelijk zover komen?
 
Laatst bewerkt:
oliefilter o-ring lek. dan heb je pas een olieboot. _O- en dan als 2e rijden omdat je een beginner bent _O- hebben een hoop poetsuurtjes gekost aan de achterliggers. :}

datum al bekend:?
 
bij mij lekte het toen vanuit me oliefilter op me uitlaat. verdampte en sloeg neer op de motoren van me achterliggers. later 1,5 liter auto olie erbij gekieperd toen was het over.
 
en wat met een tangetje uit de boordgereedschap een half slagje voor alle boutjes en toen was het in ieder geval over.

gelukkig houd me africa twin niet zo van verse olie dus is lekker zuinig. 0-6000rpm geen verbruik. en erboven begint het maar dan rij je al 140+ dus hard zat. bij lange tijd 8000 rpm moet er een liter bij. maar dan rij ik me tank ook in 200 km leeg. ruim 20 liter is er dan verdampt. _O-
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan