gs500 & ex-gs500 owners meeting 5-6 juli

Circuit Maniac

MF veteraan
4 apr 2006
8.000
1
Lint, antwerpen
Het is juist dezelfde meeting als gs meeting #4, zelfde route, zelfde camping (maar we gaan deze keer absoluut geen, maar dan ook echt geen lindeboom meer drinken!!!)

ik vond de route vorig jaar zo leuk dat ik hem nog eens wou overdoen
mv mic en dreetje9 willen de route weer voorrijden (bedankt daarvoor)

het grote verschil is dat nu ook mensen die vroeger GS500 rijden ook meemogen
(anders mag ik zelf niet mee :+ )

De meeting zal doorgaan op 5 en 6 juli (je kan ook al komen op 4 juli, zodat je zaterdag morgend er niet zo vroeg hoeft bij te zijn)


het zal dezelfde motorcamping zijn als vorig jaar in Heerlen (voor belgen niet al te ver)
(in den hof).
het is ook geen dure camping met mogelijkheid tot douchen 's morgens

Dit wordt de route van 5 juli:
[afbeelding]

Op 6 juli vindt dan de grote GS 500 toertocht plaats: de mergellandroute

[afbeelding]
(dit is trouwens de fietsroute, wees niet bang mv mic weet hoe de goede route loopt)


Hieronder staan linkjes naar de foto's/filmpjes van de voorgaande 4 meetings voor een algemene sfeerimpressie van een doorsnee GS500 meeting, met dank aan dreetje9 *O*








De volgende personen hebben aangegeven dat ze de 5e meerijden(belgië, ardennen, drielandenpunt)

1. Circuit Maniac 8-) komt met een stukgaatie (ducati monster 696)
2. Mv Mic :W met zijn geheel vernieuwde gs (suzuki gs500e)
3. Dreetje9 *O* hoopt dat hij geen last heeft van belgen op brommers (suzuki gs500e)
4. Sw@tlord :] als hij niet moet werken komt hij met een oude cb550 (honda cb550f)
5. Bruno. :Y 2fast4u member die onder voorbehoud meegaat (suzuki gs500e K5 met laser)
6. Johnnn :j komt met al zijn peekaas (suzuki gsx-r 1100)
7. dj1 O-) komt voor de laatste keer met zijn gs500 onder voorbehoud (suzuki gs500e)
8. ThaGaruda :z zit de 3de nog bij de turken (suzuki gs500e)
9. Rider of the Storm :9 onze heavy metal belg komt ook mee (suzuki gs500f)
10. t.i.m.o.n *D ovb p.s. ik heb dat boek nog steeds niet gelezen (suzuki gs500e)
11. MeXion :} ovb heeft zijn cbr voor een gs gewisseld (suzuki gs500f)
12. Richard117 8-) rijd enkel de zaterdag mee (suzuki gs500e)
13. DuCman :Y eentje van 2fast4u (suzuki gs500e)
14. Raynak :z er moet toch ook een vrouw meegaan hé (suzuki gs500e)
15. Masters :+ geen idee wie dat is (honda fireblade)

De volgende mensen hebben aangegeven dat ze de 6e meerijden(mergellandroute nederland)

1. Circuit Maniac
2. Mv Mic
3. Dreetje9
4. Sw@tlord
5. Bruno.
6. Johnnn
7. dj1
8. ejayt
9. ThaGaruda
10. youriVLD :X ovb moest ook eens even komen kijken (kawasaki zx6r)
11. Rider of the Storm
12. t.i.m.o.n
13. DuCman
14. Raynak
15. Masters
16. thijsschetters ;) ovb enkel de zondag (suzuki gs500e)

Sta je niet in deze lijstjes, maar wil je wel komen,
schaam je niet en reageer gewoon in dit topic, daar is hij voor :+

en bedankt aan mv mic dat ik deze post gewoon kan quoten en beetje veranderen :j

en hopelijk wordt dreetje9 bespaart van overkopvliegende belgen op brommers met valse papieren :')
 
Laatst bewerkt:
De route van 6 juli lijkt me wel mooi, ik zal me agenda eens openslaan.

hoelang is de route ?
 
zolang de meeting in juli is, ben ik erbij!

misschien wel leuk om achter de deelnemers naam, ook de motor te plaatsen.

Johnnn - GSXR1100
 
VET!!

ik sta er al bij zonder te zeggen dat ik mee wil *D *O*

BTW ik zal op de zondag voorrijden, laten we de zaterdag over aan dreetje...
 
ik sta der bij en heb men laser zelfs nog niet, maandag wel *O* ritje naar holland om deze te halen heb deze week geent ijd nimeer B|

bruno
 
Circuit maniac, schrijf mij er maar bij als onder voorbehoud, als dat mag :) t zou een mooi afscheidsritje zijn voor mn gs (6 dagen later mag ik volvermogen *O*
 
Als zal er eens flink over na gaan denken of ik kom.. Maar als John en Joran er ook zijn, lijkt me die kans vrij groot :)

Dus ovb.
 
Hmmz, hoef me niet eens meer aan te melden, ik zie al dat ik in de OP sta _O-

Ben alleen bang dat ik de route van de zaterdag van GS-meeting #4 niet meer voor handen heb, maar deze meot denk ik met niet al te veel moeite wel weer te reproduceren zijn :Y

Gaan we dan dat weekend weer gezellig 3 avonden bij diezelfde dönerzaak in Heerlen eten :? :')
 
Laatst bewerkt:
Hmmz, hoef me niet eens meer aan te melden, ik zie al dat ik in de OP sta _O-

Ben alleen bang dat ik de route van de zaterdag van GS-meeting #4 niet meer voor handen heb, maar deze meot denk ik met niet al te veel moeite wel weer te reproduceren zijn :Y

Gaan we dan dat weekend weer gezellig 3 avonden bij diezelfde dönerzaak in Heerlen eten :? :')
uhm... nee?

ik zal me eens orienteren op betere eetgelegenheden :P
 
Nee man. Camperen! S'ochtends wakker worden met al die MotoGP machines om je heen :9~

Met hotels heb je allemaal vervelende en beperkende regels. :N
:+
 
ja maar dan hoef ik al die kutspullen niet mee te sjouwen :P en kan ik degelijk ontbijten en uitrusten na een dag zwaar motortoeren :+ (ik hou van luxe en comfort helaas :P)
 
Laatst bewerkt:
de meeting is in heerlen...

een hotel, hier? :N









































:+ wat een beetj egoogle al niet zou helpen :P

zijn genoeg hotels in de buurt, en in kerkrade op een klein kwartiertje rijden zelfs een F1 hotel, ook nog goedkoop ook ;)
 
dan zal ik daar in de buurt van de camping een hotelletje opzoeken dat niet te ver is zodat ik nog wel gezellig een paar biertjes ken pakken op de camping bij de echte campeerders :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan