robjerobocopje
MF'er
Lang niet van mij laten horen maar heb er weer twee motoren bij.
Een gsx550
En weer een gs500 100,- zag er niet uit.
60.000 km
Nu ben ik bezig het blokje op te knappen en voor er bij.
Nu ben ik bij het kleppen stellen hele rare spelling tegen gekomen. Op alle vier de kleppen zit spelling. Ik gebruik de how tot van KOEK.
De spelling op de laat kant is minder dan 0.04 dus moet een dunnere shim in. Opzich prima had ik bij mijn eerste gs500 ook.
Alleen nu op de uitlaat kant rechts zit 0.15 op en links 0.12 vond dit zelf nog al wat. De shims die er in zitten zijn 2.70 mm.
Graag jullie mening en gedachten hier over .
Een gsx550
En weer een gs500 100,- zag er niet uit.
60.000 km
Nu ben ik bezig het blokje op te knappen en voor er bij.
Nu ben ik bij het kleppen stellen hele rare spelling tegen gekomen. Op alle vier de kleppen zit spelling. Ik gebruik de how tot van KOEK.
De spelling op de laat kant is minder dan 0.04 dus moet een dunnere shim in. Opzich prima had ik bij mijn eerste gs500 ook.
Alleen nu op de uitlaat kant rechts zit 0.15 op en links 0.12 vond dit zelf nog al wat. De shims die er in zitten zijn 2.70 mm.
Graag jullie mening en gedachten hier over .