GS500-riders do Luxemburg II

Status
Niet open voor verdere reacties.

-Dré-

MF veteraan
6 jan 2004
12.474
8
Geneve
GS500-rijders:

MiniFoto-NGGXDCMW.jpg


Het land van:
- Weinig verkeer;
- Goedkope benzine;
- Strak en schoon asfalt;
- Prachtige bochten in overvloed.

*O* Al met al een goede reden om dit jaar ook weer naar Luxemburg te gaan *O*


Na een succesvolle eerste editie in 2008 is het tijd voor een 2e Luxemburg-tocht

En bij deze is het dan ook officieel:

*O* GS500-riders do Luxemburg again *O*



Wanneer gaan we?
Vrijdag 26 juni tot en met zondag 28 juni

- Vrijdagochtend over de binnenwegen naar Luxemburg toe vanuit het zuiden des lands; *O*

- Zaterdag een rondrit in Luxemburg;
rijdenc.gif


- Zondag weer binnendoor terug naar Nederland. -O-

Waar gaan we heen?:
Camping de L' our in Vianden.
3 route de Bettel
L-9415
Vianden
Luxembourg

Verblijf:
Als je heel ver moet rijden om al naar het beginpunt toe te komen, is het aan te raden om donderdagavond te gaan overnachten op Camping In den Hof.

Wil je geen tent achterop de GS binden dit weekend, dan is er de mogelijkheid om bij camping In den Hof de nacht door te brengen op de hooizolder ( €28 per nacht, incl. lakenpakket en ontbijt).

In Luxemburg kun je de nacht doorbrengen in het hotel wat bij de camping hoort ( prijzen variëren)

Wil je op de hooizolder op camping in den Hof en/of in het hotel van de camping verblijven, dien je dit zelf te regelen, ik neem mijn eigen tent mee
camping.gif


Vertrekplaats en tijd:
Het vertrek is vanaf het Vrijthof in Maastricht.

Verzamelen doen we om 10 uur zodat we eerst nog even rustig een bakkie kunnen doen, vertrekken doen we om 10.30 uur!!

Routes:

Heenrit:



Rondrit:



Terugrit:


Routes zijn alhier te downloaden in .itn (TT) en .kml (Google earth). Rechtsonder ff klikken op "Save file to your PC: click here"

De route op papier is hier te downloaden.

Voorrijder:
-Dré-



Deelnemers:

kapiteinkoek


Squishy





Mocht je nog twijfelen:

Filmpjes van de avonturen van dreetje9 in Luxemburg:

MF Luxemburg 2006

MF Luxemburg 2007 voorrijden

MF Luxemburg tour 2007 part I

MF Luxemburg tour 2007 part II

Foto's GS500-riders do Luxemburg I

Hopelijk ben je dat nu wel :]



Natuurlijk zijn er zoals altijd een aantal dingen die goed geregeld moeten zijn.

Daarom zijn de volgende afspraken van toepassing op "GS500-riders do Luxemburg II":​






• De volgorde die bij het vertrek of na een stop ontstaat is de volgorde waarin we rijden, er word niet ingehaald. Weet wie er voor je rijd maar ook wie er achter je rijd, wacht op ieder punt in de route waar twijfel kan zijn over de te volgen richting (kruisingen, splitsingen, rotondes) op de rijder achter je. Op deze manier raken we niemand kwijt.
• Houd je zoveel mogelijk aan de maximum snelheid. Ga niet jagen om de rijder voor je bij te sloffen want dat betekend dat de rijder achter je nóg harder moet en daarachter... Vertrouw erop dat men wel op je wacht.
• Laat je niet verleiden de bocht nét zo hard door de bocht te gaan als de rijder vóór je, rij je eigen snelheid
• Rijd baksteensgewijs
• Iedereen die meerijdt in deze toerrit gedraagt zich als een nette motorrijder. Ook jij bent het visitekaartje van MF :W

Aansprakelijkheid bij "GS500-riders do Luxemburg II":
Initiatoren aanvaarden geen enkele aansprakelijkheid voor ongevallen en/of gebeurtenissen waarbij personen en/of voorwerpen zijn betrokken, zowel van deelnemers als derden. Elke deelnemer(-ster) rijdt geheel voor eigen risico en verantwoordelijkheid en dient tenminste WA-verzekerd te zijn (dit geldt voor zowel de persoon als de motor). Door uw inschrijving verklaart u nimmer de initiatoren aansprakelijk te zullen stellen voor handelingen door derden en/of schade voor, tijdens of na "GS500-riders do Luxemburg".




*O* De inschrijvingen zijn geopend *O*
 
Laatst bewerkt:
Wat is de uiterlijke inschrijfdatum/einde van de poll?
Moet nog even kijken of ik mee ga/kan, vakanties zijn nog niet bekend + de GS moet eerst nog even getest worden :P
 
Wat is de uiterlijke inschrijfdatum/einde van de poll?
Moet nog even kijken of ik mee ga/kan, vakanties zijn nog niet bekend + de GS moet eerst nog even getest worden :P

Jij bent nog laat op :P

Dit weekend wordt inderdaad in de zomervakantie gehouden:
full


Uiterlijke inschrijfdatum is plm. een week voor vertrek, poll sluit plm. eind april, of als er een ruime meerderheid voor een bepaalde datum is.
 
Jij bent anders ook nog redelijk laat op ;)
Wel makkelijk dat vakantieoverzicht, heb er zelf alleen weinig aan, ik studeer in België (normaal hele maand juli/augustus vakantie, maar niet op de hoge scholen) *D
Ik ga de GS maar eens testen :P
 
Jij bent anders ook nog redelijk laat op ;)
Wel makkelijk dat vakantieoverzicht, heb er zelf alleen weinig aan, ik studeer in België (normaal hele maand juli/augustus vakantie, maar niet op de hoge scholen) *D
Ik ga de GS maar eens testen :P

Tsja, je moet wat met je vrije tijd he ;)

Ik zou zeggen, test ze, en ik lees het wel als het beestje rijdt.
 
Hee dreetje9, goed bezig; mooi op tijd beginnen met promoten, dan is er vast een hogere opkomst dan vorige editie :)
Ik zet het in mijn agenda, weet alleen nog niet wat ik op dat moment aan het doen ben. Beetje hectische tijd; ga over een week voor 3,5 maand op stage in Italië en daarna ergens afstuderen, maar een weekendje Luxemburg staat wel hoog in mijn prioriteitenlijstje. Mooie wegen + bochten zijn er al, nu nog mooi weer erbij en dan wordt het een echt supermooi!
De brommert doet het trouwens alweer een tijdje, maar heb nog niet veel gereden :$
 
Lijkt me leuk om mee te gaan! Hoe het zit met vakanties weet ik nog niet, dus onder voorbehoud.
 
Hee dreetje9, goed bezig; mooi op tijd beginnen met promoten, dan is er vast een hogere opkomst dan vorige editie :)
Ik zet het in mijn agenda, weet alleen nog niet wat ik op dat moment aan het doen ben. Beetje hectische tijd; ga over een week voor 3,5 maand op stage in Italië en daarna ergens afstuderen, maar een weekendje Luxemburg staat wel hoog in mijn prioriteitenlijstje. Mooie wegen + bochten zijn er al, nu nog mooi weer erbij en dan wordt het een echt supermooi!
De brommert doet het trouwens alweer een tijdje, maar heb nog niet veel gereden :$

Owkee, ik zet je in ieder geval in het lijstje :Y

Iedereen is nog OVB trouwens ;)

Lijkt me leuk om mee te gaan! Hoe het zit met vakanties weet ik nog niet, dus onder voorbehoud.

Ik zet je in het lijstje :Y
 
GRMBL B|

We gaan met Tulip een weekje naar Graz. Dit is dus precies in de week tussen de twee weekenden. En de duur van ons verblijf staat nog niet vast -O- .
Maar goed, ik ga in ieder geval mijn best doen om toch mee te kunnen!
 
GRMBL B|

We gaan met Tulip een weekje naar Graz. Dit is dus precies in de week tussen de twee weekenden. En de duur van ons verblijf staat nog niet vast -O- .
Maar goed, ik ga in ieder geval mijn best doen om toch mee te kunnen!

Owkee, laat maar horen als de dagen van het verblijf wel bekend zijn :Y



Ben nu stiekem al een beetje met de routes bezig :P
 
So, jij verveelt je ook zeg :P

Wel mooi dat je al met de routes bezig bent :)
Als je nog mensen nodig hebt om ze alvast een keer voor te rijden :]
 
Lijkt me opzich wel heel erg tof! Maar doe het liever later een keer met een stel vrienden, als ik een andere motor heb!
Sowieso is dat eerste weekend tijdens de TT...Geen optie natuurlijk! :+
 
Lijkt me opzich wel heel erg tof! Maar doe het liever later een keer met een stel vrienden, als ik een andere motor heb!
Sowieso is dat eerste weekend tijdens de TT...Geen optie natuurlijk! :+

Lijkt je wel tof? Het is tof *O*

Waarom wachten tot je een andere motor hebt? De GS is echt een leuke fiets in Luxemburg :Y

Je kunt natuurlijk stemmen voor het 2e weekend, veel mensen hebben nog niet gestemd, en de datum staat ook nog niet vast.
 
Hahaha je hebt gelijk, maar denk sowieso dat het moeilijk wordt vrij te krijgen van werk dan!
Werk in de zorg dus ook de weekenden en TT-weekend ben ik sowieso al vrij, maar kan altijd proberen natuurlijk!!

Wel tof beetje rondscheuren daar!! Komende zomer sowieso wat langere tochten maken met motorrijdende vrienden!! *O*
 
Hahaha je hebt gelijk, maar denk sowieso dat het moeilijk wordt vrij te krijgen van werk dan!
Werk in de zorg dus ook de weekenden en TT-weekend ben ik sowieso al vrij, maar kan altijd proberen natuurlijk!!

Wel tof beetje rondscheuren daar!! Komende zomer sowieso wat langere tochten maken met motorrijdende vrienden!! *O*

Dit weekend is veel mooier dan de TT :Y O-)
 
Zo, nog een update. 4 juli kan ik niet '(

Dus nu maar hopen dat het een weekendje eerder wordt *O*

Zo te zien gat dat wel goed komen :Y

Ik heb nog niet gestemd, dus ik hou nog een vinger in de pap :+

Leuk dat je meegaat met Hét MF Motorweekend trouwens :Y
 
Zo, nog een update. 4 juli kan ik niet '(

Dus nu maar hopen dat het een weekendje eerder wordt *O*

Aaaargh, ik heb de datum uit onze vergunning gehaald, bleek niet te kloppen.

Dus ik kan het andere weekend niet -O-

Kan ik mijn poll-stem nog wijzigen?

Nu maar even de vergunning aanpassen dan
 
Aaaargh, ik heb de datum uit onze vergunning gehaald, bleek niet te kloppen.

Dus ik kan het andere weekend niet -O-

Kan ik mijn poll-stem nog wijzigen?

Nu maar even de vergunning aanpassen dan

Nope, dat kan niet, maar je wilt dus 3 t/m 5 juli opgeven :?
 
Yep, dus dan zou het 1-1 komen te staan

Zoals ik a lzei: Ik heb nog niet gestemd, dus ik hou een vinger in de pap. Bovendien zijn er nog een aantal mensen in de OP die nog niet hebben gestemd, dus het wachten is ff op hun :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan