GS500-riders do Luxemburg

Status
Niet open voor verdere reacties.
hee mensen zeg wat is het stil hier, moet je voor zon reis ook nog een aparte verzekering afsluiten? voor als je pech krijgt ofzo? of moet je gewoon vertrouwen op je gsje?

Gewoon zorgen dat je GS op en top fit is :Y

Edit: *O* Woehoe, pagina 2 alweer *O* :+
 
Laatst bewerkt:
hee mensen zeg wat is het stil hier, moet je voor zon reis ook nog een aparte verzekering afsluiten? voor als je pech krijgt ofzo? of moet je gewoon vertrouwen op je gsje?

Pech met een GS?

Waar leef jij? Die dingen zijn onverwoestbaar :+

Als niet iedereen tegelijk problemen krijgt maakt t niet uit, ik ben lid van de wegenwacht met eu service, dus we worden dan zowiezo geholpen
 
Hey mensen, misschien is het handig voor de nieuwe mensen die voor het eerst naar het buitenland gaan op de motor, om een lijstje te maken met wat je allemaal mee moet nemen. niet dat ik mijn tandenborstel moet gaan uitlenen _O- . haha waarschijnlijk ben ik juist de gene die alles vergeet :+
 
Hey mensen, misschien is het handig voor de nieuwe mensen die voor het eerst naar het buitenland gaan op de motor, om een lijstje te maken met wat je allemaal mee moet nemen. niet dat ik mijn tandenborstel moet gaan uitlenen _O- . haha waarschijnlijk ben ik juist de gene die alles vergeet :+

Voor zover ik kan bedenken wat mee te nemen:

  • 1 GS
  • 1 doosje goed humeur
  • Pinpas
  • Paspoort
  • Tent
  • Luchtbed
  • Luchtbedpomp (iemand een kleine electrische liggen :? )
  • Slaapzak
  • Toilettas (Inhoud zelf aan te vullen)
  • Handdoek
  • Spanbanden
  • (Rug)tas (Handig bij het doen van de boodschappen)
  • Ondergoed, sokken, broek, trui, t-shirt
  • Gereedschapssetje
  • Fototoestel/videocamera

Mochten er nog aanvullingen op deze lijst zijn, mag je het schreeuwen :Y
 
och dat zie ik wel wat ik mee neem.. Iig hoe het er nu uitziet, kan ik gewoon mee naar Luxemburg :)
Ik begin namelijk een half jaar later bij defensie, dus kan ff chillen na me examens over een maand :+ .. Ik ga eerst ff scandinavie met me GSje verkennen... en als ie het dan nog doet (klopklopklop) pakken we luxemburg ook nog ff mee :)
 
Voor zover ik kan bedenken wat mee te nemen:

  • 1 GS
  • 1 doosje goed humeur
  • Pinpas
  • Paspoort
  • Tent
  • Luchtbed
  • Luchtbedpomp (iemand een kleine electrische liggen :? )
  • Slaapzak
  • Toilettas (Inhoud zelf aan te vullen)
  • Handdoek
  • Spanbanden
  • (Rug)tas (Handig bij het doen van de boodschappen)
  • Ondergoed, sokken, broek, trui, t-shirt
  • Gereedschapssetje
  • Fototoestel/videocamera

Mochten er nog aanvullingen op deze lijst zijn, mag je het schreeuwen :Y

flesje water tijdens de rit meenemen is soms ook handig
 
flesje water tijdens de rit meenemen is soms ook handig

De plekken waar we pauze houden, zijn café's, dus onderweg drinken we daar.

Voor de rest verwacht ik onderweg niet te stoppen.

Maar mocht het warm weer zijn, is het wel handig om "voor het geval dat" mee te nemen :Y
 
De plekken waar we pauze houden, zijn café's, dus onderweg drinken we daar.

Voor de rest verwacht ik onderweg niet te stoppen.

Maar mocht het warm weer zijn, is het wel handig om "voor het geval dat" mee te nemen :Y
Is niet eens lekker als het echt warm is
dan ben je namelijk lauw water aan t drinken( bijna net zo erg als lauw bier :+ )
 
Is niet eens lekker als het echt warm is
dan ben je namelijk lauw water aan t drinken( bijna net zo erg als lauw bier :+ )

Daar heb je ook weer gelijk in.

Vorig jaar reden we ook in Luxemburg met warm weer, en toen hebben we het ook goed kunnen redden om van de ene naar de andere stop te rijden, dus dit moet met de GS-tocht ook wel te doen zijn :Y
 
ik zie dit topic nu pas :$
aangezien de laatste meeting goed bevallen is lijkt het me ook leuk om mee te gaan met de Luxemburg rit.

Weet nog niet zeker of ik dan kan maar als ik kan join ik.

:]
 
ik zie dit topic nu pas :$
aangezien de laatste meeting goed bevallen is lijkt het me ook leuk om mee te gaan met de Luxemburg rit.

Weet nog niet zeker of ik dan kan maar als ik kan join ik.

:]

Hallo Bas

Beter laat dan nooit zullen we dan maar zeggen :P

Op een gegeven moment zullen we nog even kijken wie er zeker mee kan, en wie er niet mee kan, dus iedereen staat nog OVB.

Ik heb je toegevoegd aan de OP.
 
Zow, dit topic maar weer ff omhoog trappen :Y

Ik zie dat de routes niet meer online op de server staan waar ik ze geupload heb, dit zal ik vanmiddag weer even fixen.

Routes staan weer online, heb ze maar op de @home-server gegooid :)

En ik heb ook gelijk thumbnails van de te rijden routes toegevoegd in de OP *O*
 
Laatst bewerkt:
Zoals jullie ongetwijfeld al gezien hebben, zit mijn motor eindelijk weer in elkaar, en kan ik weer rijden. Weet nu dus zeker dat ik mee ga naar luxemburg *D *D

Wanneer gaan we ? :+
 
Is het anders niet een idee om een keer bijeen te komen (icm een mooi ritje oid) en dan wat af te spreken, dan is overleggen over evt een andere datum ook mogelijk en bovendien is het gezellig.
 
Is het anders niet een idee om een keer bijeen te komen (icm een mooi ritje oid) en dan wat af te spreken, dan is overleggen over evt een andere datum ook mogelijk en bovendien is het gezellig.

Ik ben bang dat het erg lastig wordt om iedereen die mee wil met deze toer ook op een andere dag allemaal bij elkaar te krijgen.
Er zullen ongetwijfeld mensen zijn uit de OP die niet op eenzelfde dag kunnen.

Bovendien is de vastgestelde datum ver vooruit, dus iedereen die mee wil naar Luxemburg kan er rekening mee houden.
 
mja dat is ook wel waar. Ik zit alleen met m'n vakantie dus daarom zei ik dat over die datum :P

Maar als het nodig is ga ik wel een dag of 2 eerder weg zodat ik toch nog luxemburg kan do-en :)
 
4c4f1332a3b9dbf1b45d4e95eb58adea


Oma ff uitbonjoeren op deze zondag :W
 
Noujah, als ik mijn motorrijbewijs haal 9 juli dan ga ik erover nadenken om mee te gaan (als ik een beetje ervaring heb), moet wel even kijken want ik weet niet of ik het haal en ik weet niet of ik dan genoeg mee kan rijden ;)
 
Noujah, als ik mijn motorrijbewijs haal 9 juli dan ga ik erover nadenken om mee te gaan (als ik een beetje ervaring heb), moet wel even kijken want ik weet niet of ik het haal en ik weet niet of ik dan genoeg mee kan rijden ;)

Je hebt 6 weken om te trainen, je haalt hem gewoon 9 juli :Y

Bedenk wel dat het pittig is (heuvelachtig + 3 ritten in 3 dagen + korte nachten
full

)

1e jaar in de bergen voor Dré :Z

3e jaar in de bergen voor Dré })

Als je in die 6 weken een beetje kilometers maakt, veel lange stukken rijdt en went aan je GS ben je welkom, ik zet je alvast in de OP *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan