GS500-riders do Luxemburg

Status
Niet open voor verdere reacties.
zoals het er nu uit ziet ga ik ook mee kunnen.
Kom rond de 21e terug van vakantie maja boeiend, lijkt me wel leuk
 
Hey,

Ik ben de 22e net klaar met een weekje vakantie vieren in de ardennen... dus lijkt mij wel leuk om dan gewoon naar de camping toe te rijden, de 2e dag mee te touren en zondag mee naar huis te rijden.
Alles nog even onder voorbehoud :P want misschien moet er een duo mee achterop, als er een tekort is aan zitplaats in de auto... dan gaat het feest misschien niet door, maar daar hoop ik wel duidelijkheid over te hebben binnen nu en een aantal weken ;)

Verder zien de routes er goed uit! puik werk :D
 
1. Alles nog even onder voorbehoud :P want misschien moet er een duo mee achterop, als er een tekort is aan zitplaats in de auto... dan gaat het feest misschien niet door, maar daar hoop ik wel duidelijkheid over te hebben binnen nu en een aantal weken ;)

2. Verder zien de routes er goed uit! puik werk :D

1. Met een duo ligt een GS alleen maar stabieler op de weg (spreek uit ervaring :+ )

Maar laat maar horen of je het redt, je bent altijd welkom :W

2. Thnx ;)
 
Laatst bewerkt:
dreetje is het trouwens wennen rijden in het buitenland? heb wel 1,5 jaar gs-ervaring maar nog niet in luxemburg en omstreken

(kick btw ;) )
 
dreetje is het trouwens wennen rijden in het buitenland? heb wel 1,5 jaar gs-ervaring maar nog niet in luxemburg en omstreken

(kick btw ;) )

Het is zeker anders rijden dan in Nederland. Denk je Limburg in, maar dan 3 keer zo gaaf.

Met 1 1/2 jaar ervaring begin je in principe op 0 in Luxemburg, maar dat is totaal niet erg. Blijf gewoon je eigen tempo rijden en dan komt het hartstikke goed. De insteek voor dit weekend zal gewoon lekker toeren worden, mensen met bergervaring kunnen achteraan rijden en gaatjes laten vallen.

In de loop van het weekend in Luxemburg zul je gewoon merken dat de bochten daar steeds vloeiender gaan :]

Ik kan je 1 ding zeggen, in Luxemburg kun je pas echt leren motorrijden :Y
 
Het is zeker anders rijden dan in Nederland. Denk je Limburg in, maar dan 3 keer zo gaaf.

Met 1 1/2 jaar ervaring begin je in principe op 0 in Luxemburg, maar dat is totaal niet erg. Blijf gewoon je eigen tempo rijden en dan komt het hartstikke goed. De insteek voor dit weekend zal gewoon lekker toeren worden, mensen met bergervaring kunnen achteraan rijden en gaatjes laten vallen.

In de loop van het weekend in Luxemburg zul je gewoon merken dat de bochten daar steeds vloeiender gaan :]

Ik kan je 1 ding zeggen, in Luxemburg kun je pas echt leren motorrijden :Y

ahh heb er zinin die week ervoor maar gsje effe in orde laten maken en dan gaan met der banaan :]
 
Het is zeker anders rijden dan in Nederland. Denk je Limburg in, maar dan 3 keer zo gaaf.

Met 1 1/2 jaar ervaring begin je in principe op 0 in Luxemburg, maar dat is totaal niet erg. Blijf gewoon je eigen tempo rijden en dan komt het hartstikke goed. De insteek voor dit weekend zal gewoon lekker toeren worden, mensen met bergervaring kunnen achteraan rijden en gaatjes laten vallen.

In de loop van het weekend in Luxemburg zul je gewoon merken dat de bochten daar steeds vloeiender gaan :]

Ik kan je 1 ding zeggen, in Luxemburg kun je pas echt leren motorrijden :Y

Om te oefenen voor bergrijden kan je in NL gewoon heel veel dijken rijden.. Doe ik ook en ik knal nu met mijn DRZ400 de supersports met 1000cc er ruim uit omdat die geen bochten durven te nemen }) Maar van het weekend in luxemburg kon ik helemaal niet voluit gaan vanwege zooi op de grond en omdat de groep dan uitelkaar valt :+
 
Om te oefenen voor bergrijden kan je in NL gewoon heel veel dijken rijden.. Doe ik ook en ik knal nu met mijn DRZ400 de supersports met 1000cc er ruim uit omdat die geen bochten durven te nemen }) Maar van het weekend in luxemburg kon ik helemaal niet voluit gaan vanwege zooi op de grond en omdat de groep dan uitelkaar valt :+

Owja, als je dijkweggetjes kunt rijden, kun je ook prima uit de voeten in de bergen |(

Jij vindt zeker een Hayabusha ook net zo wendbaar als een GS _O-

Toch net ff wat anders ;)
 
Om te oefenen voor bergrijden kan je in NL gewoon heel veel dijken rijden.. Doe ik ook en ik knal nu met mijn DRZ400 de supersports met 1000cc er ruim uit omdat die geen bochten durven te nemen }) Maar van het weekend in luxemburg kon ik helemaal niet voluit gaan vanwege zooi op de grond en omdat de groep dan uitelkaar valt :+
Ik weet niet waar jij afgelopen weekend geweest bent, maar zo te horen heb je het heel druk gehad.

Op zaterdag was je nog met ons mee naar belgië, en nu zie ik dat je ook dit weekend in luxemburg bent geweest. Heb je zondag nog aardig wat te doen gehad toch? :+

Nee grapje, zaterdag zijn we alleen in belgië geweest. De wegen in Luxemburg zijn veel, maar dan ook echt veel beter hoor. Daar hebben ze wel gehoord van het woord asfalt.
 
hey ik zie een gs500 meeting in luxemburg...
tof want dara ga ik etm vrienden heen van 22-25 augustus...
en jawel fluxie gata op de motor..
wie weet zie ik jullie nog wel rijden.
 
Hey allemaal,

Ik ben erbij! zoals eerder gezecht kom ik vrijdag vanuit de belgische ardennen naar de camping toe en rij ik vervolgens de zaterdag en zondag mee.

Ben overigens 2 weken terug nog in luxemburg geweest en ik wil weer! echt geweldig, die bochten daar! zo schuin vind je ze in nederland niet.. en zeker niet zoveel..

maar ik lees de details wel over hoe wat en waar.
@ dreetje, je hebt mijn mail adres nog geloof ik.
 
kan wel vrij krijgen :) morge weet ik het pas zeker maar moet lukke

zkou alleen niet weten hoe ik een tent+luchtbed+slaapzak en de rest op me gsje moet krijgen
 
kan wel vrij krijgen :) morge weet ik het pas zeker maar moet lukke

zkou alleen niet weten hoe ik een tent+luchtbed+slaapzak en de rest op me gsje moet krijgen

Plunjebaal en spanband(en) ;)

of gewoon een flinke wandelrugtas.. maar denk dat een plunjebaal makkelijker is en bovendien goedkoper. (klik)

Veder kun je ook een hoop zooi in een tanktas kwijt.
Kortom, als je deze dingen nog niet hebt zul je een beetje moeten investeren, maar voor 60 euro heb je echt wel een mooie bagageset ;)
 
Ik ben niet aanwezig voor de rit.
De 24ste kom ik pas terug van vakantie!

Jammer, maar helaas, ik haal je uit de OP -O-

maar ik lees de details wel over hoe wat en waar.
@ dreetje, je hebt mijn mail adres nog geloof ik.

Ik zal eens even checken.

kan wel vrij krijgen :) morge weet ik het pas zeker maar moet lukke

zkou alleen niet weten hoe ik een tent+luchtbed+slaapzak en de rest op me gsje moet krijgen

Moeten zowiezo even bekijken hoe we het doen met bagage, maar zoveel heb je echt niet nodig.

Ik heb een 3 persoons tent, dus 2 personen kunnen eventueel bij mij pitten.

Enige wat er dan nog nodig is:
- luchtbed;
- slaapzak;
- ondergoed;
- kleding;
- slippers (eventueel schoenen);
- toilettas;
- Rijbewijs en andere belangrijke papieren

Lijstje wordt eventueel nog aangevuld.
 
Mijn balhoofdlagers zijn helemal naar zijn grootje, dus ik hoop dat ik de GS voor volgend weekend klaar krijg.

Ik hou jullie op de hoogte.
 
Mijn GS ligt op dit moment ook uit elkaar, maar dat is niet het enige probleem.
Ik heb waarschijnlijk geen vrij gekregen :N

Over het vrij krijg ik vrijdag uitsluitsel. Over de motor hangt ervanaf.
Dus zoals het er nu uitziet moet ik de meeting gaan missen |(

En ik had me hier best op verheugd
 
Mijn GS ligt op dit moment ook uit elkaar, maar dat is niet het enige probleem.
Ik heb waarschijnlijk geen vrij gekregen :N

Over het vrij krijg ik vrijdag uitsluitsel. Over de motor hangt ervanaf.
Dus zoals het er nu uitziet moet ik de meeting gaan missen |(

En ik had me hier best op verheugd

Klote man, ik hoop dat je het nog zo kan regelen dat je mee kunt :) .

Ik kreeg vandaag een email met de mededeling dat onder andere de balhoofdlagers vandaag op de post gaan. Hopelijk heb ik ze dan vrijdag of zaterdag, en kan de chef er volgende week in het begin van de week mee bezig.
 
Succes met de balhoofdlager ;)

maar zijn er al concrete adressen? dan weet ik ook waar ik mijn route heen moet plannen... ga namelijk morgen naar de Ardennen toe :P
Is wel makkelijk als ik het voor die tijd weet.
en eventueel iets van een telefoon nummer.

Als je even een mailtje wilt sturen naar gbergwerff apestaart toegangvooriedereen (xs4all dus ;)) punt nederland, graag.

en ik heb de beschikking over een tomtom navigatie systeem ding, dus als je ITN van de route kunt sturen, helemaal goud!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan