GS500-riders do Luxemburg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Succes met de balhoofdlager ;)

maar zijn er al concrete adressen? dan weet ik ook waar ik mijn route heen moet plannen... ga namelijk morgen naar de Ardennen toe :P
Is wel makkelijk als ik het voor die tijd weet.
en eventueel iets van een telefoon nummer.

Als je even een mailtje wilt sturen naar gbergwerff apestaart toegangvooriedereen (xs4all dus ;)) punt nederland, graag.

en ik heb de beschikking over een tomtom navigatie systeem ding, dus als je ITN van de route kunt sturen, helemaal goud!

Als we gaan, gaan we naar de volgende camping:

Camping de l'our
3 route de Bettel
L-9415
Vianden
Luxembourg

Maar begin maar niet heel hard met juichen.

Ik zit op dit moment in een soort van conflict met het uitzendbureau en de werkgever waar ik op dit moment via het uitzendbureau werk.

Ik moet van hun meer diensten gaan draaien, en ze hebben me volgende week zondag ingeroosterd.

Ik hoop dat ik deze dienst kan ruilen, maar ik ben bang dat ik niet al te veel potjes meer kan breken bij mijn werkgever -O-

Morgen weet ik meer :Y
 
Van de volgende mensen staat er geen mailadres in het profiel,
of is onbekend of deze personen nog wel leven:

Elmox1989 (2 mnd en 23 dg niet meer online geweest)

Kolomos (21 dagen niet meer online geweest)

basmens (Geen emailadres in profiel)


Voor de bovenstaande 3 mensen geldt: Stuur mij even een mail, zodat ik jullie het noodnummerlijstje aan kan laten vullen.
 
Als de Luxemburg meeting doorgaat, ga ik misschien mee! Ik moet ff kijken of het in de planning gaat passen.
Gaan er meer mensen donderdag camperen in Maastricht? (Ik kom uit enschede, dus ik zal nog 2+ uur moeten rijden om bij de rendez-vous te komen.)
:]
 
Goed nieuws *O*

Ik heb mijn dienst van volgende week zondag kunnen verzetten naar volgende week dinsdag, dus daar zal het doorgaan van de meeting in ieder geval niet aan gaan liggen.

Blijft nu nog de vraag of ik mijn balhoofdlager voor donderdag weer klaarheb.

Hoop er zelf wel op.

Ik hou jullie verder op de hoogte.

Als de Luxemburg meeting doorgaat, ga ik misschien mee! Ik moet ff kijken of het in de planning gaat passen.
Gaan er meer mensen donderdag camperen in Maastricht? (Ik kom uit enschede, dus ik zal nog 2+ uur moeten rijden om bij de rendez-vous te komen.)
:]

:W

Ik moet uit Nieuwlande komen, een klein dorp in Drenthe vlakbij Hoogeveen.

Op zich vind ik het dan prima om met z´n 2en op de donderdag naar `In den Hof` te rijden, daar te overnachten en de vrijdagochtend naar rendezvouspoint te kachelen :Y

Maar zoals gezegd, dan moet het balhoofdlager wel weer in orde zijn :Y
 
Waarschijnlijk heel goed nieuws. Net ff naar huis gebeld, en het pakketje van louis is binnen *O*

maandag kan ik de motor weg brengen, dus heb hem voor 95 procent zeker weer terug voor de donderdag

WOEHOE!!!!
 
Ik heb iets minder goed nieuws -O-

Door de vakantieperiodes kan ik niks ruilen op t werk, dus moet komende vrijdag en zaterdag werken |(
Daarnaast weet ik ook al niet zeker of ik de motor weer in elkaar heb volgend weekend, zit allemaal een beetje tegen.
 
dat is balen MV mic! -O-


Goed nieuws *O*

Ik heb mijn dienst van volgende week zondag kunnen verzetten naar volgende week dinsdag, dus daar zal het doorgaan van de meeting in ieder geval niet aan gaan liggen.

Blijft nu nog de vraag of ik mijn balhoofdlager voor donderdag weer klaarheb.

Hoop er zelf wel op.

Ik hou jullie verder op de hoogte.:W

Ik moet uit Nieuwlande komen, een klein dorp in Drenthe vlakbij Hoogeveen.

Op zich vind ik het dan prima om met z´n 2en op de donderdag naar `In den Hof` te rijden, daar te overnachten en de vrijdagochtend naar rendezvouspoint te kachelen :Y

Maar zoals gezegd, dan moet het balhoofdlager wel weer in orde zijn :Y

Lijkt me een goed plan. Balhoofdlager gaat zo dus ook vast goedkomen ;) Ik ben vanaf morgen (zondag) t/m woensdag op vakantie, dus ik mail je ff mijn gegevens.
Met een beetje geluk heb ik donderdag progressieve vorkvorkveren binnen. Als ik die er nog in krijg (moet niet veel werk zijn), wordt het echt :] :9~
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me een goed plan. Balhoofdlager gaat zo dus ook vast goedkomen ;) Ik ben vanaf morgen (zondag) t/m woensdag op vakantie, dus ik mail je ff mijn gegevens.
Met een beetje geluk heb ik donderdag progressieve vorkvorkveren binnen. Als ik die er nog in krijg (moet niet veel werk zijn), wordt het echt :] :9~~

Je hebt mail terug :)
 
Update m.b.t. Elmox1989, Kolomos en basmens

Elmox1989 --> Hyves kunnen vinden Moet vloegel naar sgol
full

Kolomos --> e-mailadres kunnen achterhalen Hand gebroken |(
basmens --> telefoonnummer kunnen achterhalen Zit in Budapest

Hopelijk reageren ze positief en hebben we dus een leuk clubje voor Luxemburg :]
 
Laatst bewerkt:
Hey allemaal,

kben net terug van vakantie dus heb nie egt kunnen reageren op het topic. jmmrgenoeg moet ik vervroegd weer beginnen met sgol omdat sgol vorigjaar wat fouten heeft gemaakt om die reden kan ik jmmrgenoeg niet mee. de volgende keer probeer ik wel vand e partijte zijn ;)

Grtz
 
OP is aangevuld met een lijstje met dingen die jullie vooral niet moeten vergeten mee te nemen dit weekend.

ook staat er een lijstje met dingen die je wel mag vergeten (of gewoon thuis mag laten) omdat ik die al meeneem.

Hey allemaal,

kben net terug van vakantie dus heb nie egt kunnen reageren op het topic. jmmrgenoeg moet ik vervroegd weer beginnen met sgol omdat sgol vorigjaar wat fouten heeft gemaakt om die reden kan ik jmmrgenoeg niet mee. de volgende keer probeer ik wel vand e partijte zijn ;)

Grtz

Neem anders nog een biertje ;)
 
hey ik zie trouwens op de route dat jullie vlakbij ons zitten... tot spotse dan maar, zal jullie vast en zeker nog wel tegen komen.

edit: met ons bedoel ik... fluxburn3r op de motor en een paar vrienden met de auto
 
Laatst bewerkt:
hey ik zie trouwens op de route dat jullie vlakbij ons zitten... tot spotse dan maar, zal jullie vast en zeker nog wel tegen komen.

edit: met ons bedoel ik... fluxburn3r op de motor en een paar vrienden met de auto

Waar zitten jullie dan van het weekend :?
 
Zoals gezegd, de motor van [me="dreetje9"]staat bij de monteur, en die gaat zijn stinkende best doen om de motor voor donderdag klaar te krijgen.[/me]
 
Zoals gezegd, de motor van [me="dreetje9"]staat bij de monteur, en die gaat zijn stinkende best doen om de motor voor donderdag klaar te krijgen.[/me]
Ik hoop voor je dat hij hem voor donderdag klaar heeft.

Heb vandaag weer aan die van mkij gewerkt.
Heb er eindelijk weer op gereden, alleen na 2 km viel hij stil en wilde niet meer starten. Na een tijdje liep hij wel weer. Toen ben ik maar snel teruggereden, en voordat ik thuis was deed ie t alweer niet, wel nog kunnen uitrollen naar huis gelukkig.

Dus als ik wel vrij had van het weekend, had ik toch nog niet meegekund :N Luxemburg ligt net iets verder dan 2 km van mn huis, en om de twee kilometer stoppen is ook niks :P
 
1. Ik hoop voor je dat hij hem voor donderdag klaar heeft.

2. Heb vandaag weer aan die van mkij gewerkt.
Heb er eindelijk weer op gereden, alleen na 2 km viel hij stil en wilde niet meer starten. Na een tijdje liep hij wel weer. Toen ben ik maar snel teruggereden, en voordat ik thuis was deed ie t alweer niet, wel nog kunnen uitrollen naar huis gelukkig.

Dus als ik wel vrij had van het weekend, had ik toch nog niet meegekund :N Luxemburg ligt net iets verder dan 2 km van mn huis, en om de twee kilometer stoppen is ook niks :P

1. Dat hoop ik ook :Y

2. Hmmz, best vaag. Nadeel is dat het zoveel dingen kunnen zijn |(
 
Zow, geestelijk en lichamelijk ben ik helemaal klaar voor het weekend.

Routes nog een keer van top tot teen bekeken en supermarkt in de buurt van de camping gezocht.

Morgen na het werken lekker inpakken, en dan wachten op het verlossende telefoontje dat ik mijn GS weer op kan halen.

Heb er in ieder geval onwijs veel zin in, we maken er een topweekend van *O*
 
En vandaag de GS teruggekregen *O*

Micron open demper zit er weer op, balhoofdlager is vervangen, dus dit weekend hopelijk heerlijk rijden in Luxemburg :Y
 
3 op een rij *O* :+

De GS is opgezadeld en ready to go.

Dus zometeen op naar Heerlen. Voor de mensen die meegaan, tot vanmiddag/ morgenochtend :W

Voor de mensen die niet meegaan: Je weet niet wat je gaat missen :+

Ik ben te bereiken op 06 vier 1791 nul 2.
 
Laatst bewerkt:
Zo, wij zijn nu in maastricht, en rijden nu aan naar Luxembutg.

Jammer dat de opkomst zo laag is, hopelijk is de volgende editie drukker.

Groetjes dreetje9 en jaspertomas
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan