GS500-riders do Luxemburg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch maar meteen terug gereden vandaag?
Is ook niet echt het weer om eerst je tent op te moeten zetten nee, dus kan het wel begrijpen ja
 
Toch maar meteen terug gereden vandaag?

:Y We waren alweer vrij vlot terug in Nederland, dus hadden we alle tijd om terug te rijden naar alle uithoeken van Nederland.

Reisverslag:

Donderdag:
Na de GS te hebben opgezadel eerst naar Enschede gereden , om daar Jasper op te halen.

Eenmaal in Enschede eerst even wat gegeten, om daarna binnendoor naar de camping in Heerlen te rijden.

De hele weg heerlijk droog kunnen rijden, en toen eenmaal de tenten stonden tegen een uur of 8, Heerlen ingegaan voor boodschappen en eten.

Vrijdag:

Eindelijk is de dag aangebroken, de GS'jes gaan richting Luxemburg. Nadat de tent en alle andere spullen weer op de GS zijn gezet eerst naar Maastricht gereden, aan gezien daar het beginpunt was. We hoopten op een hele delegatie GS'jes, die ons met smart op stonden te wachten, maar helaas. De enige GS'jes die er stonden waren die van ons.

Dus uiteindelijk met z'n 2en lekker binnendoor naar Vianden.

In het begin was het heerlijk rijden, want het was droog. Uiteindelijk op ongeveer de helft van de route begonnen de eerste spetters naar beneden te komen, waarna we ook geen enkele minuut meeer droog hebben gehad. Als een stel verzopen katten kwamen we aan in Vianden, koud, nat en hongerig.

Gerben bleek al een uurtje of 3 op de camping te zijn. Hij had onderweg geen regen gehad, en ook de omgeving van Vianden al in de droogte kunnen verkennen.

Gelukkig was er net nadat we aankwamen een "droog" moment, zodat we in ieder geval niet de tent in de regen op hoefden te zetten.

Nadat de tenten stonden gelijk boodschappen gedaan in Diekirch, en een warme maaltijd gegeten. Toen terug naar de camping om onder het genot van een biertje in de voortent van een mede-MF' er te keuvelen over koetjes en kalfjes.

Zaterdag:

Tijd voor een rondrit :] . De dag begon vrij koud, maar toen de zon eenmaal boven de berg uitkwam werd het snel aangenaam. ook geleerd dat elektronica niet al te best tege n vocht kan. Mijn PDA met de navigatie deed in ieder geval die niet handig zijn als je een rit wilt maken. Gelukkig had Gerben ook een telefoon met Tomtom-mogelijkheid, dus na een kaartwissel uiteindelijk toch via zijn telefoon de route kunnen rijden.

De hele route genoten van de wegen en de bergjes, tot een kilometer of 20 voor Vianden. Alsof we niet droog terug mochten keren naar de camping, kregen we nog even een hoosbui, die aanhield tot op het moment dat we weer op de camping waren. En uiteraard begon toen de zon weer door te komen.

We hadden eigenlijk in de planning staan om te gaan BBQ-en, maar omdat het weer erg kwakkelend leek toch maar in het restaurant op de camping gegeten. Daarna lekker bij de tent gezeten, om wederom onder het genot van een biertje de dag door te spreken.

Zondag:
Tijd om weer terug te rijden -O- . Na het opstaan en ontbijten tijd om de tent in te ruimen, en alle zooi weer dusdanig in de tas te krijgen zoals het ook mee is gekomen.

Om kwart over 10 waren alle 3 de GS' en klaar voor vertrek. Omdat de navigatie nog steeds niet werkte, uiteindelijk op de ouderwetse manier gereden. Dus met een kaart in de hand gekeken wat het makkelijkste was om te rijden. Uiteindelijk geen 1 keer fout gereden, en toch een erg leuke route gedaan.

Tegen half 3 waren we terug in Nederland. Na wat te hebben gedronken in Vaals besloten om de snelweg op te knallen, om zo door te rijden naar Vorden, naar de hopelijk toekomstige schoonouders van Jasper. Uiteindelijk daar eerst even wat gedronken, maar ook de warme hap mocht ik daar meemaken, waarvoor mijn dank :} .

Na een donkere terugreis van Vorden naar huis om tien voor 11 de woonplaats ingereden, alwaar ik nu onder het genot van een biertje dit verhaal zit te tikken, en terug zit te denken aan het onwijs gezellige weekend wat we hebben gehad.

Volgend jaar gaan we zeker weer heen, hopelijk hebben we dan een groter groepje.
 
Mooi reisverslag; ik wil nog wel de persoon die tussen Maastricht en Luxemburg een half brood heeft gevonden, een smakelijk eten wensen :P
Dreetje9, bedankt voor de mooie tour! *O*
Ik kan het iedereen aanraden om mee te gaan. Die bergritjes zijn zó gaaf! Je kan de GS dan echt goed in de bochten leggen. :] Hier in de weilanden lijkt dan haast niets meer aan.
 
Mooi reisverslag; ik wil nog wel de persoon die tussen Maastricht en Luxemburg een half brood heeft gevonden, een smakelijk eten wensen :P
Dreetje9, bedankt voor de mooie tour! *O*
Ik kan het iedereen aanraden om mee te gaan. Die bergritjes zijn zó gaaf! Je kan de GS dan echt goed in de bochten leggen. :] Hier in de weilanden lijkt dan haast niets meer aan.

Graag gedaan, ook ik heb mij super vermaakt :)

PS: Ongeval wat we hebben gezien blijkt een verkeerde inhaalactie van de motor te zijn geweest.
 
Hey Dree en Jasper,

Was inderdaad een leuk weekend, jammer van de buien af en toe, maar toch stukken beter als in Nederland toeren ;)

Wat betreft de foto's heb ik eigenlijk geen aanvullingen. Ik wil ze best nog online zetten, maar de foto's van Dree zijn bijna hetzelfde.

Bedankt voor het weekend en zeker tot een volgende keer.
 
Gaaf die foto's! :)
Is er een manier om die foto's te downloaden zonder dat ik me moet inschrijven en 1,30 moet betalen?

p.s. Andre, sorry voor de verkeerde instructies gisteravond; Toen ik vanmorgen naar huis reed, zag ik dat je de tweede uitvoegstrook moest hebben... :$
 
ik heb jullie niet eens gespot :(
majah... ik heb me ook wel vermaakt...
vanochtend pas richting huis gereden.
en onderweg regen gehad totdat we in belgië kwamen... daar kwam ineens dat mooie goedgele zonnetje :D

zondag nog wel even wat bochtjes kunnen pakken voor de rest eigenlijk niet... majah scheelt dat ik de enige met de motor was en we nog 2 auto's tot onze beschikking hadden.
 
Gaaf die foto's! :)
Is er een manier om die foto's te downloaden zonder dat ik me moet inschrijven en 1,30 moet betalen?

p.s. Andre, sorry voor de verkeerde instructies gisteravond; Toen ik vanmorgen naar huis reed, zag ik dat je de tweede uitvoegstrook moest hebben... :$
Ik ben bezig om de fot's op een site te zetten, waar je ze vanaf kan plukken :Y

Had ik door, de eerste was van een industrieterrein waar de firezone aan zat . Meende al dat dat niet kon kloppen. Uiteindelijk wel in 1 keer goed naar huis kunnen rijden :Y
 
Laatst bewerkt:
_O-

Zal ze vanavond ff op megaupload.com zetten :Y

Zometeen weer werken, vandaar ;)

Moet nog ff kijken wat ik met het filmpje kan :Y
 
Foto's worden op dit moment geüpload, en zullen over een uurtje of 2 beschikbaar zijn om te downloaden :)

Edit: Foto's zijn in 1 winzip bestand HIER te downloaden
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan