GS500 stickers K2 model

Status
Niet open voor verdere reacties.

prefixy

Rookie
5 jul 2009
9
0
Beste GS500 rijders,

Vorig jaar rond deze tijd heb ik een leuke GS500 op de kop weten te tikken. Eigenlijk ben ik heel tevreden over de machine en heb daarom besloten om hem een beetje op te lappen.

Na het nodige poetswerk zijn nu de stickers op de kunststof kappen aan de beurt. De originele stickers hebben de afgelopen jaren de nodige gebruikerssporen opgelopen en wil ze daarom vervangen. Nu begreep ik van de lokale motoport-dealer dat deze stickers schreeuwend duur zijn. De stickers naast het zadel (met GS500 opschrift) kosten bijvoorbeeld 40 euro p/stuk. Een beetje overdreven vond ik zelf.

Daarom heb ik bij een drukker (drsticker.nl) geïnformeerd naar de kosten voor het laten drukken en uitsnijden van stickers op een stickervel. Het idee is dat ik een photoshop bestand instuur en dat ik een stickervel ontvang. Ondanks het laten drukken van 1 sticker wel loont (het is nog steeds goedkoper dan de originele stickers aanschaffen)- is het natuurlijk veel interessanter om meerdere stickers te bestellen met een fikse kwantumkorting.

Daarom mijn vraag:

Wie is eventueel geïnteresseerd in een setje stickers voor zijn/haar GS500E? Het gaat om een vel met 6 stickers die op de kappen naast het zadel aangebracht kunnen worden. De stickers zijn geschikt voor het K2 t/m het K4 model. De top stickers zijn zwart (met GS500 opschrift) en de stickers links en rechts van het zadel lopen over van blauw naar wit. Natuurlijk zijn het geen originele stickers- maar ik heb mijn best gedaan om alles zo precies mogelijk na te bootsen. Ik zal binnenkort even een plaatje posten van het resultaat.

Omdat de website van de drukker op dit moment even uit de lucht is, kan ik vooralsnog geen prijsindicatie geven. De intentie is in ieder geval om de prijs zo laag mogelijk te houden (max 20-25 euro incl. verzendkosten).

Reageer maar even wanneer je interesse hebt.
 
Heb voor mijn 1993 GS500e destijds een stickervel uit Oostenrijk laten komen. Letters waren niet 100% hetzelfde, maar kwam erg dicht erbij. Was iets van 15 euro voor 2x suzuki S logo, 2x suzuki op tank en 2x gs500e. Zelf kleur kiezen. Verzendkosten zijn ook nihil omdat het in een envelop kan.

Edit: hier zo'n site.

Ik wil trouwens absoluut niet je goede initiatief afkraken hoor, en het budget is ook erg netjes..maar je lijkt een al bestaand wiel opnieuw uit te willen vinden: er zijn meerdere aanbieders die deze stickersets als imitatie aanbieden.
 
Laatst bewerkt:
Inkooptopics doen we niet meer aan, het komt te vaak voor dat de intenties van de organisatoren iets te commercieel waren. Nou geloof ik wel dat dit bij jou niet zo is, maar we trekken 1 lijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan