gs500 streetfighter project

Kun je ze dan niet beter primeren en zilver spuiten?voor bescherming aluminium

Mischien is dat inderdaad wel beter, maar vindt het wel erg mooi zo dus ga het even proberen en kijk wel wat er op den duur mee gebeurd. Gewoon wat vaker poetsen om het een beetje bij te houden.
 
Van het weekend de motor verzekerd en de eerste test ritjes gemaakt. :]
Hij is nog niet helemaal af, maar ik kan in ieder geval al rijden en het een en ander afstellen aan de motor. Maar hij rijd toch al erg lekker, remt, stuurt, schakeld en rijd ook redelijk goed. Er komt alleen uiteraard niet te veel vermogen uit zo'n gsje, maar daar moeten we het de eerste 2 jaar maar mee zien te doen. Ik zal eerdaags even kijken of ik wat mooie en scherpe foto's kan maken en dan op het forum zetten.
 
Van het weekend de motor verzekerd en de eerste test ritjes gemaakt. :]
Hij is nog niet helemaal af, maar ik kan in ieder geval al rijden en het een en ander afstellen aan de motor. Maar hij rijd toch al erg lekker, remt, stuurt, schakeld en rijd ook redelijk goed. Er komt alleen uiteraard niet te veel vermogen uit zo'n gsje, maar daar moeten we het de eerste 2 jaar maar mee zien te doen. Ik zal eerdaags even kijken of ik wat mooie en scherpe foto's kan maken en dan op het forum zetten.
Foto's zul je inmiddels wel hebben neem ik aan?? O-) :o
 
Onderschat het niet hoor....
Je weet hoe dat gaat, eerst rolletje vol klikken daarna naar de Hema voor het ontwikkelen, dan de foto's inscannen en op het forum zetten. Maar goed dan ben je je wachtwoord kwijt moet je weer een nieuwe aanvragen...
Nou goed al met al gaat daar erg veel tijd in zitten hoor :+
 
Om eerlijk te zijn rijd hij al een tijdje maar heb er eigenlijk nog geen foto's van op de computer gezet. Zal dat maar is gaan doen wat het wordt inderdaad wel hoogste tijd.
 
Hier wat foto's van hoe hij er nu bijstaat. Er zijn nog wat kleine dingetjes die gedaan moeten worden maar ik kan er in ieder geval nu op rijden.

DSCF1847.JPG
 
Laatst bewerkt:
Ha Jeroen,

Nou, ik heb je er zondag mee zien rijden, dus ik moest je projectje wel ff opzoeken hier. Leuk om te zien hoe het allemaal begonnen is. Man, wat een werk heb je er in gestoken.

HULDE!!!

Greets,
Tex.
 
Ha Jeroen,

Nou, ik heb je er zondag mee zien rijden, dus ik moest je projectje wel ff opzoeken hier. Leuk om te zien hoe het allemaal begonnen is. Man, wat een werk heb je er in gestoken.

HULDE!!!

Greets,
Tex.

Dankje!
En het was zondag zeker een super ritje! :]
 
Ik heb hem zondag ook zien staan.. Moest wel ff 2 keer kijken om te zien dat het een GS500 was! Hij is echt bruut geworden! Persoonlijk vind ik alleen de kentekenplaatbeugel wat minder en zou het wat mooier vinden als de plaat wat strakker tegen de undertail aan zit.

Maar voor de rest! :}
 
Laatst bewerkt:
hey Jeroen, je hebt de mogelijkheid tot het ontvangen van persoonlijke berichten hier uit staan, vandaar maar ff hierlangs. We hebben het zondag gehad over het uitboren van die afgebroken bout. Ik heb maandag een uur lopen boren en uiteindelijk nog een handje rvs boren naar de mallemiesen geholpen, maar de bout zit er nog vrolijk in. Vanavond nieuwe poging. Nog tips?

Greets, Tex
 
Terug
Bovenaan Onderaan