GS500E 1992 voor 1250 euro

ImTr0uBLe

MF'er
20 mei 2006
127
0
Vlaardingen - Zuid Holland
Te Koop:

Suzuki GS500E uit 1992
Nieuwe banden
Nieuwe accu
25kW (op kenteken)


Vraagprijs: 1100 euro

gs500e.jpg

de motor
kmstand.jpg

de kilometerstand
profiel.jpg

banden profiel
 
Laatst bewerkt:
Als ik er zaterdag al geen gehaald had, had ik echt interesse in deze fiets gehad. Kickje voor deze schitterende fiets *O*

P.S. verkoop je het rekje met koffer ook apart. Dan heb ik daar misschien wel interesse in. Laat maar weten.

Grtz Gerder :)
 
Als ik er zaterdag al geen gehaald had, had ik echt interesse in deze fiets gehad. Kickje voor deze schitterende fiets *O*

P.S. verkoop je het rekje met koffer ook apart. Dan heb ik daar misschien wel interesse in. Laat maar weten.

Grtz Gerder :)

Als ik de motor verkoop, dan zal ik de koper op je reactie in dit topic wijzen.
Misschien zit de nieuwe eigenaar niet op een koffer te wachten.

Jammer dat je al net een ander heb gekocht -O-
 
oh, argh, hebben! -O-

(past alleen niet bij mn kleren -O- )

mooi prijsje. ik ga er eens over nadenken :)

(moet wel de 25kw eraf)
 
:^

doe er 300 af, dan kan ze er een nieuw pak bij kopen ;)


maarre, terugvoeren naar vol vermogen moet bij de dealer?
en ook nog een nieuw kentekenbewijs aanvragen??

hmmzz... -O-

dure grap lijkt me
 
:^

doe er 300 af, dan kan ze er een nieuw pak bij kopen ;)


maarre, terugvoeren naar vol vermogen moet bij de dealer?
en ook nog een nieuw kentekenbewijs aanvragen??

hmmzz... -O-

dure grap lijkt me

Ik heb geen idee, ik heb er nog nooit over nagedacht of de motor terug te voeren is, en de link die ik in me post zette, die vond ik naar aanleiding van je vraag.
De motor is trouwens gewoon behoorlijk pittig, en met mij erop (en ik ben een behoorlijk grote vent), haalt hij gewoon de 170 km/u :]
Nu ik wat snellers wil is mijn oog gevallen op een ninja zx7r :Y , en vandaar dat ik de motor te koop zet.
 
Ik heb geen idee, ik heb er nog nooit over nagedacht of de motor terug te voeren is, en de link die ik in me post zette, die vond ik naar aanleiding van je vraag.
De motor is trouwens gewoon behoorlijk pittig, en met mij erop (en ik ben een behoorlijk grote vent), haalt hij gewoon de 170 km/u :]
Nu ik wat snellers wil is mijn oog gevallen op een ninja zx7r :Y , en vandaar dat ik de motor te koop zet.


topsnelheid zegt niks over het pittig zijn van een motor. mijn cb haalt de 170 ook, maar pittig? :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan