GS500E onderdelen

jazeker.. maar ik laat ze wel liggen.. die diepe krasse krijg je niet echt mooi gepolijst.
maar hoeveel moest je nog voor dat voorspatbord hebben?
 
daar zit ook wel een klein krasje in de lak op als ik het goed heb, dus ik weet niet in hoeverre je dat nog intressant vind ?
 
lak is niet erg.. moet toch gespoten worden.. maar als je iets (bijvb die dikke krasse aan de koppelingskant) moet polijste... das niks. maar als je hem zou lakken is het natuurlijk goed te doen voor een leuke prijs :P
maar wat moet je nou voor die kap hebbe :?
 
Hoi,

Ik ben op zoek naar een kompleet tellersetje met de bij behoorende montage plaat. Kun je mij vertellen of je deze nog hebt.

Dank je wel.
 
spoiler en telerset?


wat bedoel je met een spoiler ?


Hoi,

Ik ben op zoek naar een kompleet tellersetje met de bij behoorende montage plaat. Kun je mij vertellen of je deze nog hebt.

Dank je wel.


ja nog in mijn bezit, alleen de staat ervan is niet meer 100% zal ff die foto zoeken.


lak is niet erg.. moet toch gespoten worden.. maar als je iets (bijvb die dikke krasse aan de koppelingskant) moet polijste... das niks. maar als je hem zou lakken is het natuurlijk goed te doen voor een leuke prijs :P
maar wat moet je nou voor die kap hebbe :?

ik zal ff een fototje maken dan kun je zelf oordelen.
 
teller1.jpg

teller2.jpg

teller3.jpg

spatbord1.jpg

spatbord2.jpg


Oja British soms is het wel beleefd om nog wat van je te laten horen :N
 
spoilertje van achter heel klientje

gs500espoilerzd4.jpg



voorlopig kan ik nie rijden met me moto DUS hoeveel geld moet je betalen om hem te verzenden naar oostende (belgie) ik ga het direct betalen via de post (20 euro voor je set +verzendings kosten) geef een goeie prijs voor de spoiler dan kan ik hem ook direct mee nemen

MVG
Hap
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan