GS500E special

Status
Niet open voor verdere reacties.

icedevil

Die hard MF'er
10 jun 2005
847
0
tja, het bekende verhaal... plannen om te gaan trouwen, huisje op het oog...
nu twee motoren, dus 1 moet het veld ruimen om financiele mogelijkheden te creeren...

gs0286rp6.jpg

gs0287kj5.jpg

gs0288af1.jpg

gs0289nh4.jpg

gs0290cb2.jpg


spec list:
frame: GS500E 1993
motor: GS500E 2000 (ca. 21.000 Km)
tank: GS500E
voorvork: GSX750R 1992
achtervork: Bandit600 1993
schokdemper: Bandit600 met WP-veer
wielen: GSX750R en Bandit600
remmen: GSX750R en Bandit600 met stalen remleidingen
remchijven: FLAME-disc's
rempomp voor: nissin 19mm radiaal (rizoma vloeistofpotje)
rempomp achter: GS500E (rizoma vloeistofpotje)
kont: SV1000S 2003 (onder geheel gesloten)
verlichting: ronde koplamp en SV1000S LED-achterlicht
uitlaat: ingekorte ducati demper met RVS spruitstuk (geluid onbetaalbaar )
carburateurs: GS500E met stage3 en open K&N filters
rem- schakelset: Gimbel (aluminium)
cockpit: Acewell
accu: gelaccu

motor heeft na de verbouwing ca. 2000 km gereden. slijtage delen zijn dus ook allemaal nog zo goed als nieuw...

meegeleverd: zadel en stepjes voor doupasagier. en het werkplaatshandboek.


vraagprijs: €2.500,- (bieden mag dus)

als er nog vragen zijn... stel ze hier, of stuur een PM...

m.v.g. Remco
 
Laatst bewerkt:
tanx! hopelijk vinden meer mensen dat...
en krijgt hij een nieuw baasje die net zo veel van hem houdt als ik... ;)

en heb nog een ander project lopen dat nog veel vetter wordt..!
dus maak je geen zorgen om mij... ;)
alleen is dat project (nog) niet rijdend... dus het :] zal ik een jaartje moeten missen '(
 
belangstelling genoeg blijkbaar...

nu nog kopers ;)

gelijk ff een schoppie...
 
nee, liever niet in losse onderdelen...
 
Laatst bewerkt:
edit:
foto's van de eerste post zijn nu ge-upload naar imageshack. nu zijn ze weer zichtbaar...
 
Laatst bewerkt:
edit:
foto's van de eerste post zijn nu ge-upload naar imageshack. nu zijn ze weer zichtbaar...
 
Laatst bewerkt:
Je bent vergeten het brede stuur met bar-end knippers, de speciale achterremophanging, je koplamp (staat em beter als die vorige vind ik!) en speciale rem/schakelset te vermelden :P

blijft een geniaal ding, hoop dat je dr wat moois voor krijgt!
 
Je bent vergeten het brede stuur met bar-end knippers, de speciale achterremophanging, je koplamp (staat em beter als die vorige vind ik!) en speciale rem/schakelset te vermelden :P

blijft een geniaal ding, hoop dat je dr wat moois voor krijgt!

achterrem is standaard zoals op een Bandit... koplamp staat vermeld en rem- schakset heb ik toegevoegd.

tanx voor de tips en je complimenten!

voorlopig nog maar 1 reactie gehad in zegmaar een week tijd...
en dat terwijl het seizoen voor de deur staat, ik zou het wel weten ;)
 
achtervork, achterbrug, swingarm, swingingarm, schwinge, prolink, paralever, telelever... whatever... ik denk dat iederen begrijpt wat ik bedoel ;)

Achtervork?
Achterbrug :Y
Schwingarm :Y
Schwingingarm :?
Schwinge :N (Duits voor schommel)
Prolink (Is dat niet een honda iets?)
Paralever :N (BMW)
Telelever :N (BMW)

Maar ík snap je wel hoor *D
 
Ik had gelezen dat je er zelf wel 2000km mee gereden hebt, maar mijn vraag is of je de motor op kenteken hebt, dus dat de motor gekeurd is in deze staat?


Erg nette fiets, als ik het mag 'typen'!
 
Laatst bewerkt:
klopt. ik heb afgelopen jaar ca. 2000 km gereden... in ca. 10a15 ritjes...

ik ben een typische mooi-weer-rijder. en heb alleen tijd om in de weekenden op de motor te stappen... dus vandaar dat ik er zo weinig mee gereden heb...

de motor staat gewoon als GS500E op kenteken. en er is niets 'onwettigs' aan veranderd: verlichting, kentekenverlichting, richtingaanwijzers is allemaal tip-top. claxon is aan boord en functioneerd. spiegels zijn aanwezig. wielbasis is wel iets toegenomen, maar binnen de grens...

enige wat 'illegaal' is, is het geluid... maar daarmee rijden wel meer motors rond in NL... ;)
 
Laatst bewerkt:
Icedevil complimenten voor je knutselwerk! Ziet er echt erg gaaf uit :) !
Met die uren die erin zitten is zo'n fiets onbetaalbaar! Hoop dat je er flink wat voor terug mag krijgen :) ! Succes met de verkoop!
 
Laatst bewerkt:
klopt. ik heb afgelopen jaar ca. 2000 km gereden... in ca. 10a15 ritjes...

ik ben een typische mooi-weer-rijder. en heb alleen tijd om in de weekenden op de motor te stappen... dus vandaar dat ik er zo weinig mee gereden heb...

de motor staat gewoon als GS500E op kenteken. en er is niets 'onwettigs' aan veranderd: verlichting, kentekenverlichting, richtingaanwijzers is allemaal tip-top. claxon is aan boord en functioneerd. spiegels zijn aanwezig. wielbasis is wel iets toegenomen, maar binnen de grens...

enige wat 'illegaal' is, is het geluid... maar daarmee rijden wel meer motors rond in NL... ;)

Het is echt een mooie machine en ik zeg ook niet dat er iets onwettigs aan is veranderd. Maar het lijkt mij wel dat als er veranderingen plaatsvinden aan het frame e.d. dat dit gekeurd hoort te worden. Aangezien het framenummer mogelijk nog hetzelfde is, maar de totale motor is verandert door nieuwe / andere onderdelen, zal dit gekeurd moeten worden. De motor was een GS500E, maar is nu een ......?

Ik zou zo'n machine er zeker wel als 2e bij willen hebben, maar zulke vragen blijven belangrijk.
 
Het is echt een mooie machine en ik zeg ook niet dat er iets onwettigs aan is veranderd. Maar het lijkt mij wel dat als er veranderingen plaatsvinden aan het frame e.d. dat dit gekeurd hoort te worden. Aangezien het framenummer mogelijk nog hetzelfde is, maar de totale motor is verandert door nieuwe / andere onderdelen, zal dit gekeurd moeten worden. De motor was een GS500E, maar is nu een ......?

Ik zou zo'n machine er zeker wel als 2e bij willen hebben, maar zulke vragen blijven belangrijk.

dat zou zo zijn als er iets veranderd was aan het 'dragende' deel van het frame... maar dat is niet gebeurt. ophanging van de voor- en achtervork is ongewijzigd, evenals de ophanging van het motorblok. enig wat aangepast is, is het subframe... en daar hoef je je motor niet voor te laten herkeuren...

motor is nog steeds een GS500E, frame en blok zijn daarvan, die nummers staan ook op het kenteken, dat is het enige wat teld voor je kenteken. wat voor (vorm) plastic/verlichting/vork/vering erop zit is voor de wet niet interresant. het zal ze een zorg zijn of het achterlicht vierkant is of rond bijvoorbeeld, zolang het maar veilig is en werkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan