AB-M900
Die hard MF'er
Vandaag de carbarateurs verwijderd van m,n Suzuki GS550E uit 1983(model 1982).
Er stroomde benzine uit het luchtfilterhuis en het bleek inderdaad dat er een flotter geheel vast zat.(deze motor heb ik in perfecte staat gehad alleen had wel 6 jaar stilgestaan,dus kapotte accu,lege banden en wat stof)
Nu bleek dat de inlaatrubbers tussen de carbarateurs en cilinders gewoon geheel los zitten!?(Carbarateurzijde zit uiteraard wel met een slangenklem vast)
Klopt dat?
Ik zag verder geen enkele sporen van lijm oid.
Voordat ik de carbarateurs weer ga monteren zou ik graag willen weten of dit normaal is?
Door de beperkte ruimte worden de rubbers dan wel tegen de cilinders aangedrukt in een soort afgeronde zitting maar ik heb dan toch het idee dat er valse lucht aangezogen kan worden.(Randje siliconen doet wonderen maar toch...)
Wie weet of dit hoort of niet?
Er stroomde benzine uit het luchtfilterhuis en het bleek inderdaad dat er een flotter geheel vast zat.(deze motor heb ik in perfecte staat gehad alleen had wel 6 jaar stilgestaan,dus kapotte accu,lege banden en wat stof)
Nu bleek dat de inlaatrubbers tussen de carbarateurs en cilinders gewoon geheel los zitten!?(Carbarateurzijde zit uiteraard wel met een slangenklem vast)
Klopt dat?
Ik zag verder geen enkele sporen van lijm oid.
Voordat ik de carbarateurs weer ga monteren zou ik graag willen weten of dit normaal is?
Door de beperkte ruimte worden de rubbers dan wel tegen de cilinders aangedrukt in een soort afgeronde zitting maar ik heb dan toch het idee dat er valse lucht aangezogen kan worden.(Randje siliconen doet wonderen maar toch...)
Wie weet of dit hoort of niet?