GSI Boys <=> Levensgevaarlijk !!

  • Onderwerp starter Anoniempje442
  • Startdatum

Herken je dit gedrag ??

  • Ja

    Stemmen: 47 82,5%
  • Nee

    Stemmen: 10 17,5%

  • Totaal aantal stemmers
    57
A

Anoniempje442

Guest
Je kent ze wel, veelal knapen rond de 19 en pas hun rijbewijs, opel gsi, volkswagen gti ect.

Ik reed samen met mijn vrouw op een leuke zonnige avond een rondje op de motor in de locale polders, er kunnen amper 2 auto's elkaar passeren op dergelijke wegen, wij helemaal relaxed en totaal geen haast, reden de toegestane 60km, niemand kon ons iets maken, mispoes plotseling uit het niets stoof zo'n gsi/gti knaap langs ons heen waarbij wij bijna ten val kwamen omdat het asfalt een centimeter of 5 naar beneden ging en wij dus in de bagger terecht kwamen, je wordt als motorrijder gewoon van de weg afgedrukt door die koelblik fanaten.

Wie kent dit weggedrag en heeft dergelijke dingen zelf meegemaakt, ik vraag mij af of meerdere motorrijders hier ervaringen mee hebben.

PS. Het is niet mijn bedoeling om alle bestuurders van genoemde koekblikken over 1 kam te scheren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zeker...

Alleen... als er uit het NIETS ineens zo'n ding voorbij komt zetten ben jij ook niet echt met motorrijden bezig he? Af en toe in je spiegels kijken is een must, daar voorkom je dit soort dingen mee...

Op polderwegen staan geen flitspalen, en controleren ze weinig, dus komt dit vaak voor. Ik wil ook wel eens laagvliegen op polderwegen, alleen ga ik niet snoeihard inhalen daar dat gewoon bloedlink is.
 
Absoluut niet netjes, maar dr zijn meer dan genoeg motorrijders die op bijv. dijkweggetjes wandelaars en fietsers laten springen
 
Ik heb net een Kadett GSI 16 klepper gekocht,gaat bruut hard,lekker op de smalle dijkjes :P
 
Had je maar in je spiegels moeten kijken ... :X :X

Er zijn altijd momenten dat je dat ff niet doet en precies op dat moment werden wij van de weg gedrukt ;) je praat wel anders als je zelf in een dergelijke situatie komt :X
 
Er zijn altijd momenten dat je dat ff niet doet en precies op dat moment werden wij van de weg gedrukt ;) je praat wel anders als je zelf in een dergelijke situatie komt :X

Zit regelmatig in zulke situaties hoor ... alleen meestal ben ik de inhalende partij :] :] :] moeten ze maar beetje door rijden op die dijkies hoor ... })
 
Zit regelmatig in zulke situaties hoor ... alleen meestal ben ik de inhalende partij :] :] :] moeten ze maar beetje door rijden op die dijkies hoor ... })

Dat leer je wel af als je een paar keer een flinke boete hebt gehad en je rijbewijs hebt kunnen inleveren |( 8-)
 
Ook als je iemand achterop hebt zitten waar je verantwoordelijk voor bent |(

niet zo happen joh.. ze zitten je gewoon op te naaien 8-)

ben het wel met je eens.. Je moet gewoon laten zien met je rijgedrag dat jij ook op de weg rijd.. gewoon in het midden rijden.. je ruimte gebruiken..
 
:?

volgens mij ben jij bijna op je bek gegaan. Niet dat dat fijn is, maar een beetje gang houden was in dit geval wel veiliger geweest.

Juist omdat ik snelheid kon houden naast het asfalt en langzaam heb kunnen stoppen zijn we niet op ons bek gegaan in de bagger :}

Probeer maar eens rijdend in de bagger om op het asfalt te komen welke aanzienlijk hoger ligt dan de berm ;)
 
niet zo happen joh.. ze zitten je gewoon op te naaien 8-)

ben het wel met je eens.. Je moet gewoon laten zien met je rijgedrag dat jij ook op de weg rijd.. gewoon in het midden rijden.. je ruimte gebruiken..


I know, het is leuk om die reacties te lezen, ennuh voor jou, we reden redelijk in het midden, die knaap ging ook met 2 wielen door de linkerberm om toch ff in te halen op een moment dat ik hem niet zag, gewoon asociaal rijgedrag :(
 
Juist omdat ik snelheid kon houden naast het asfalt en langzaam heb kunnen stoppen zijn we niet op ons bek gegaan in de bagger :}

Probeer maar eens rijdend in de bagger om op het asfalt te komen welke aanzienlijk hoger ligt dan de berm ;)

Ik probeer altijd ván het asfalt af te komen... }) ....helaas is er zoveel verhard in NL

BTW, pas met open demper, haalde een groepje fietsers in,ééntje keek achterom, om ff te kijken wat dáár nou weer voor asociaals aankwam...Reed ie over een doorgroeistrook en ging op zijn bek...
 
Terug
Bovenaan Onderaan