GSI Boys <=> Levensgevaarlijk !!

  • Onderwerp starter Anoniempje442
  • Startdatum

Herken je dit gedrag ??

  • Ja

    Stemmen: 47 82,5%
  • Nee

    Stemmen: 10 17,5%

  • Totaal aantal stemmers
    57
ahhhhh het gaat mij er om dat er weer alles over 1 kam geschoren word en dat vind ik zo zonde.......

Ik denk dat je het zo opvat, het is niet mijn bedoeling om iedereen over dezelfde kam te scheren, het is ons overkomen en ik wilde met dit topic alleen te weten komen of meer collega motorrijders dit hebben meegemaakt.
 
Ik generaliseer niet, het is ons gewoon overkomen en wilde serieuze reacties van collega motorrijders die ook dergelijke ervaringen hebben gehad, blijkbaar heb ik niet goed gezocht op het forum, vergeef me svp ;)

Gaat ook niet om generaliseren,maar ik zag die naam van die michel ineens en ik heb toen dubbel gelegen om dat topic.
Ik heb zelf niet van die ervaringen met dat soort gasten,wel met scooterpilootjes die binnen de bebouwde kom je aan alle kanten proberen voorbij te gaan :r
Dat je niet goed heb gezocht is je vergeven ;)
 
Gaat ook niet om generaliseren,maar ik zag die naam van die michel ineens en ik heb toen dubbel gelegen om dat topic.
Ik heb zelf niet van die ervaringen met dat soort gasten,wel met scooterpilootjes die binnen de bebouwde kom je aan alle kanten proberen voorbij te gaan :r
Dat je niet goed heb gezocht is je vergeven ;)

Ook ik lag dubbel bij het lezen van dat topic, trouwens jammer dat die Michel zijn postings verwijderd heeft, ennuh ik heb ook veel L :+ L om dit topic, het raakt toch een paar mensen 8-) zeker omdat ze niet goed lezen :P
 
Je kan zijn posts wel terugvinden,de meeste zijn gequote door mf`ers.
En ja lezen,het blijft moeilijk ;)
 
Je kent ze wel, veelal knapen rond de 19 en pas hun rijbewijs, opel gsi, volkswagen gti ect.

Ik reed samen met mijn vrouw op een leuke zonnige avond een rondje op de motor in de locale polders, er kunnen amper 2 auto's elkaar passeren op dergelijke wegen, wij helemaal relaxed en totaal geen haast, reden de toegestane 60km, niemand kon ons iets maken, mispoes plotseling uit het niets stoof zo'n gsi/gti knaap langs ons heen waarbij wij bijna ten val kwamen omdat het asfalt een centimeter of 5 naar beneden ging en wij dus in de bagger terecht kwamen, je wordt als motorrijder gewoon van de weg afgedrukt door die koelblik fanaten.

Wie kent dit weggedrag en heeft dergelijke dingen zelf meegemaakt, ik vraag mij af of meerdere motorrijders hier ervaringen mee hebben.

PS. Het is niet mijn bedoeling om alle bestuurders van genoemde koekblikken over 1 kam te scheren.

o was jij die trage slak op de weg O-)
 
Rij dan ook door. 60 is slaapverwekkend :z ...

(kan iemand mijn avatar bewegend maken zodat er ook het opel-logo in zichtbaar wordt?)
 
Tja, die bloedirritante GSI-rijders zouden allemaal aan 't kruis genageld moeten worden. Ben zelf helaas ook veroordeeld tot een koekblik (nog geen motorrijbewijs ;( ), maar als ik een motorrijder zie, is mijn motto altijd "Go your gang!" Ze zijn toch sneller, en kwetsbaarder...

Als ik een GSI rijder motorrijders zie snijden/platrijden, ben ik altijd geneigd om ze een lesje te leren }) (ben inmiddels wel toe aan mijn 6e auto in 2 jaar, maar ze leren het wel af - ik kom nooit 2 x dezelfde tegen :+ )

Maar goed, als ik je tegen kom op een landweg, zal ik voldoende ruimte laten bij het inhalen O-)

(en nu maar hard sparen voor motorrijbewijs + motor + pak enzo, kan ik ook lekker afgesneden worden :+ )
 
Hartstikke stoer toch

052951.jpg


8-)
 
Tja tuig, ik rij zelf ook een CRX, jammer dat men vaak dan ook zo tegen je aankijkt terwijl je niet zo bent maar het juist gewoon een mooie/leuke auto vind :)
 
Rij ik van de week op een dijkje met m'n snelle patserbak! Kom ik weer zo'n suffe motorrijder tegen die met 60 over de dijk tuft en denkt dat de dijk van hem is. Nou, dat heb ik hem wel ff afgeleerd, de berm was ineens erg dichtbij }) :+
gaan we deze weer krijgen, hijs ff weg geweest
 
Terug
Bovenaan Onderaan