GSM Supermotard circuitdag voor beginners deel X

jvd

MF veteraan
6 dec 2005
5.091
90
Arnhem
Eindelijk is het zover deel X met BBQ.

Op maandag 13 september is de Gelderse Supermotardclub weer te vinden op de Pottendijk!

Deze keer hebben we weer een BBQ voor de deelnemers en zal er een journalist komen van Motoplus / Noppennieuws (door de recnte wijziging van de datum is dit helaas nog niet 100% zeker, maar dat mag de pret niet drukken). Zorg er dus voor dat je der netjes bij loopt want wie weet kom je met motor en al op de foto! Er zal uiteindelijk een stuk over de GSM en de circuitdagen geschreven worden om het supermotarden nog meer te promoten! Hiervoor heb ik ook de GSM jaren gelden opgericht! Het koste veel moeite en tijd, maar nu begint het dan toch te lopen!

Aangezien we deze keer specifieke aandacht voor de GSM krijgen is in eerste instantie deze dag bedoeld voor leden van de GSM. Mochten er niet max. 30 deelnemers van de GSM zich aanmelden, dan worden de overige plaatsen ingevuld door niet-GSM-ers. Hierbij hebben de oud deelnemers voorrang.

Deze circuitdag is dus bedoelt voor BEGINNENDE supermotard rijders die 'ns op hun gemak ervaring willen opdoen op het circuit. En zichzelf nog niet zien rijden tussen het SM-geweld op de reguliere trainingsdagen op Emmen.
Die keuze hebben we niet voor niets gemaakt. Er zijn veel SM'ers die weinig tot geen circuitervaring hebben, voor hen is dit dus de uitgelezen mogelijkheid om in eigen tempo, en op eigen lijnen, over zo'n baan te rijden. Dat betekent ook dat ze niet door ervaren jongens om de oren worden gereden, of erger nog, eraf worden gereden. Beginners zullen dus ten alle tijde op deze dag voorrang hebben en snelle jongens dienen zich hier aan aan te passen.

De kosten zullen rond de €50,- per persoon liggen (afhankelijk van het aantal deelnemers) voor een HELE dag (vanaf 10.00 - 18.00 uur) onbeperkt op het circuit rijden. Om zekerheid te hebben dat mensen komen dien je VOOR 1 september; €100,- over te maken! (voor de betaalgegevens: stuur een PM of PB, mailadres staat in m'n profiel!) Uiterlijk 6 september wordt het teveel betaalde (€ 100 -/- baanhuur) weer teruggestort! En niet komen is geld kwijt, niet tijdig betalen is de plaats kwijt! LET OP. Deze keer lopen de betalingen via mij JvD!! En niet via Diana! Dus een ander rekeningnummer!

Ik ben op vakantie vanaf 12 t/m 26 augustus dus in die tijd verwerk ik geen aanmeldingen! Na mijn vakantie bekijk ik op de datum en tijd de inschrijvingen.
Het is van belang dat je bij je aanmelding ook aangeeft of je blijft BBQ-en. Extra deelnemers voor de BBQ kan, maar daar zal een aparte bijdrage voor moeten komen. Per extra BBQ deelnemer zal dit rond de € 15,- zijn.

BAANREGELS:
Je kan die dag niet met je open uitlaat rijden, maar een enduro demper is genoeg. Opvangbakje verplicht, leren pak en gebruik van een GROOT milieukleed ook.
Er is geen verzekering en de GSM is niet aansprakelijk voor enige vorm van schade e.d. Door jezelf aan te melden verklaar je kennis genomen te hebben van de gestelde eisen en voorschriften.

De prijs is afhankelijk van het aantal deelnemers en er is GEEN winst o.i.d. Het is een GSM/ MF actie!

meer info kun je opvragen via mail (zie mijn profiel).
In deze topics vind je de ervaringen van de vorige keer:
Supermotardcircuitdag voor BEGINNERS deel I
Supermotard-circuitdag voor beginners deel II
Supermotard-circuitdag voor beginners deel III
Supermotard-circuitdag voor BEGINNERS deel IV
Supermotard-circuitdag voor BEGINNERS deel V
Supermotard-circuitdag voor BEGINNERS deel VI
Supermotard-circuitdag voor BEGINNERS deel VII
Supermotard circuitdag voor BEGINNERS deel VIII
Supermotard circuitdag voor BEGINNERS deel IX

De buitenlandse GSM circuitdag:
GSM supermotard circuitdag voor beginners MC VILLARS! fr

En hier het topics van de GSM en door GSM leden georganiseerde Sm ritjes:
Supermotard Regio Arnhem?
#Gelderse SuperMotards#
Gelderse-SuperMotards-2 Going sideways-1.html
Supermotard Rit Regio Zwolle.
Zondag 9 juli Supermoto rit/meeting Zwolle!

Onderstaand komt een overzicht te staan met de deelnemers.
Heb je betaald, dan komt er een *O* achter je naam.


1: JvD (GSM) bbq *O*
2: TvT (GSM) BBQ 2 personen *O*
3: Diana (GSM) bbq *O*
4: Willem tussengas bbq *O*
5: Patrick bbq *O*
6: Speedy-J *O*
7: Ronald *O*
8: Dennis bbq *O*
9: H@rtstikke gek 2 personen bbq *O*
10: Jeroen bbq *O*
11: Meqwel (GSM) *O*
12: Sid (GSM) *O*
13: Makrolon (GSM) bbq *O*
14: Husky keess bbq :?
15: Mighty_maus bbq *O*
16: R3mco bbq *O*
17: El Snorro bbq (B GSM) *O*
18: Bazzi (GSM) bbq *O*
19: Dirt Harry bbq (GSM) *O*
20: MXCreep bbq *O*
21: Haywire (GSM) bbq *O*
22: n.n.b.
23: n.n.b.
24: Jan Jos bbq *O*
25: Tarmax (GSM) bbq *O*
26: Duderuud (GSM) bbq *O*
27: Coenicrossi 2 personen bbq *O*
28: TheMechanic (GSM) bbq *O*
29: King Okkie *O*
30: Basmannetje bbq *O*


31:
32:
33:
34:
35:
36:
37:
 
Laatst bewerkt:
Nummertje 3!
Incl. de bbknoei natuurlijk!
 
Laatst bewerkt:
Wil proberen om nog voor deze circuitdag een andere motor te hebben, want wil er erg graag bij zijn. Maja, zet me dr maar ovb op. ik zie wel of ik op de lijst blijf staan
 
Wauw, Jurrien en ik staan er automatisch bij. Nice!

Laat de BBQ maar zitten; roppen en scheuren moeten we! :+ Geen tijd om te eten!

BRrooaap broraaappp brrrraaaap brrrooaaappp!!
 
Laatst bewerkt:
Zet mij en Husqy Keess maar op de lijst!
Ook voor de BBQ natuurlijk :)

Heb er nu al vet veel zin in! *O*
 
Laatst bewerkt:
@ JVD..

Ik probeer volgende week even vrij te regelen, ik heb nog deze week vakantie! dus was niet vanplan op het werk aan te komen nu :P
en vanaf volgende week, heb ik zelf ook meer te zeggen op het werk.. dus plan me wel vrij ;)

Maar huh, ik hoef niet op de lijst denk ik :(
Kom pics maken.. Not drive :(


Kom ook nooit op de lijst :( hihi
 
Wauw, Jurrien en ik staan er automatisch bij. Nice!

Laat de BBQ maar zitten; roppen en scheuren moeten we! :+ Geen tijd om te eten!

BRrooaap broraaappp brrrraaaap brrrooaaappp!!

uhmmmm, zes reacties o.i.d. hoger staat toch echt dat Jurrien jullie heeft aangemeld :+
ben snel maar niet helderziend :+ _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan