GSM supermotard circuitdag voor beginners MC VILLARS! fr

Hier ook maar even informeren:
Komend zondag 8 Augustus ga ik rijden in Clastres (Frankrijk, 3u rijden vanaf belgische grens) http://www.saint-quentin-moto-passion.com/
Ik heb nog plek vrij op de kar, en vind het wel gezellig als er iemand mee rijd.
Voor degene die dus een dagje willen rijden, ik vraag 10e aanhanger slijtage kosten, meer niet ;)
Dag vrij rijden kost daar 35e

Iemand zin?
Krijg je nieteens een aanhanger van je baas? Slecht voor elkaar!
 
Kun je me beetje helpen dan?
Ik krijg hem er namelijk niet op!!
hij geeft aan dat hij die code niet kent.
en dat ik direct kan toevoegen via YOU TUBE!!

Ik trek mijn opmerking terug :P Blijkbaar kan het inderdaad niet meer. Paar maanden geleden ging het nog zonder problemen (vimeo filmpjes staan gewoon nog op mn profiel). Alleen kan nu geen nieuwe meer toevoegen...kut hyves -O-
 
Kun je me beetje helpen dan?
Ik krijg hem er namelijk niet op!!
hij geeft aan dat hij die code niet kent.
en dat ik direct kan toevoegen via YOU TUBE!!

Zal ik jou even helpen dan O-)

Alstu :)


<object width="425" height="344"><param name="movie" value="
"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
 
Laatst bewerkt:
Zal ik jou even helpen dan O-)

Alstu :)


<object width="425" height="344"><param name="movie" value="
"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>



Dank u :} Dank u :}
 
@just -daniejel
heb je misschien pics van een ktm met groene nrborden met nr 40 erop.
ik ben degene die uw batterijtje terugbezorgde dacht ik.


Uiteraard!! Je kunt ze bekijken op: www.fotografie1988.come2me.nl en dan bij 'Fotootjes'

Even Villars op zoeken en dan krijg je van zaterdag ochtend, zaterdag middag, zondag ochtend en zondag middag 4 kopjes..
kijk even wanneer je gereden hebt.. en dan sta je erbij :)
 
Zal ik jou even helpen dan O-)

Alstu :)


<object width="425" height="344"><param name="movie" value="
"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

;( Zit geen muziek bij ;(
Tenminste op mijn hyves doet hij het niet, dacht dat het aan de pc lag dus zit intussen al op de laptop!!..
Maar ook geen geluid ;(
 
;( Zit geen muziek bij ;(
Tenminste op mijn hyves doet hij het niet, dacht dat het aan de pc lag dus zit intussen al op de laptop!!..
Maar ook geen geluid ;(

Op youtube geeft hij aan dat er een track bij zit waarvoor geen toestemming is gegeven :/

Ligt dus aan Youtube B|
Moet je zelf maar meezingen :+
 
Laatst bewerkt:
Op youtube geeft hij aan dat er een track bij zit waarvoor geen toestemming is gegeven :/

Ligt dus aan Youtube B|
Moet je zelf maar meezingen :+


Of dat mooi gaat klinken weet ik niet hoor!!! :+
Ik kan beter niet zingen :X anders zwemmen me schildpadjes dadelijk op de grond, want dan is de bak gesprongen ;)
 
HEhe spuit 11!

MAar beter laat dan nooit, leuke foto's patafrites!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan