GSM supermotard circuitdag voor beginners MC VILLARS! fr

jvd

MF veteraan
6 dec 2005
5.091
90
Arnhem
(@ MODS, laat deze svp dit topic hier staan, eerdere GSM/MF circuitdagen hebben hier ook gestaan en de meeste Supermotarders kijken ook hier voor de ciruitdagen)

Zoals we (De Gelderse SuperMotard club) al 6 keer eerder gedaan hebben, organiseren we ook in 2010 weer GSM/MF circuitdagen voor beginnende supermotarders.
Dit jaar hebben we ook een buitenlandscircuit kunnen regelen *O*
MC VILLAR, het officiele WK S1 circuit in Frankrijk.

MCVillars - Moto-Club de Villars

Omdat de baanhuur hier toch wat meer is dan in Nederland zullen de kosten voor TWEE dagen full time circuitrijden uitkomen tussen de €200,- en €100,- per persoon/motor. Dat zijn alleen de kosten voor de baanhuur (dus exclusief vervoer, slaapplek benzine e.d.). Wel is er dit keer dan full time een ambulance aanwezig!
Vanuit de GSM gaan we wel proberen gezamenlijk een vrachtwagen te huren/ lenen e.d. om ook die kosten tot een minimum te beperken. Voor de overnachtingen gaan we ook wat regelen, maar dat is afhankelijk van het circuit en de mogelijkheden daar, zoalng we met een grote groep zijn kunnen we op verschillende plaatsen korting regelen.

We zullen 24 en 25 juli 2010 het hele circuit afhuren (dus inclusief Off-road stuk).

Zoals in voorgaande keren gelden alle GSM regels: vooraf betalen, GSM is NIET aansprakelijk en we maken geen winst.
GSM leden hebben voorrang met inschrijven en ook oud deelnemes van GSM/ MF circuitdagen hebben voorrang.

Daarnaast is de circuitdag dus bedoelt voor BEGINNENDE supermotard rijders die 'ns op hun gemak ervaring willen opdoen op het circuit. En zichzelf nog niet zien rijden tussen het SM-geweld op de trainingsdagen.
Die keuze hebben we niet voor niets gemaakt. Er zijn veel jongens en meiden die weinig tot geen circuitervaring hebben, voor hen is dit dus de uitgelezen mogelijkheid om in eigen tempo, en op eigen lijnen O-) , over zo'n baan te rijden :Y . Dat betekent ook dat ze niet door ervaren jongens om de oren worden gereden, of erger nog, eraf worden gereden :N . Beginners zullen dus ten alle tijde op deze dag voorrang hebben en snelle jongens dienen zich hier aan aan te passen.

Om zekerheid te hebben dat mensen komen dien je VOOR 1 maart 2010 € 100,- over te maken! En niet komen is geld kwijt, niet tijdig betalen is de plaats kwijt!

BAANREGELS:
Je kan die dag niet met je open uitlaat rijden, maar een enduro demper is genoeg. Opvangbakje verplicht, leren pak en gebruik van een GROOT milieukleed ook.
Er is geen verzekering en de GSM is niet aansprakelijk voor enige vorm van schade e.d.

De prijs is afhankelijk van het aantal deelnemers en er is GEEN winst o.i.d. Het is een GSM/ MF actie!

meer info kun je opvragen via mail (zie mijn profiel).

MOCHT HET ONVERHOOPT NIET LUKKEN OM VOOR 1 februari VOLDOENDE BETALENDE DEELNEMERS TE HEBBEN DAN WORDT DE DAG GEANNULEERD!!!


We hebben totaal 44 plekken! ALLE PLEKKEN ZIJN VERGEVEN!!!

Huidige deelnemerslijst (exclusief de reserve deelnemers)
een *O* achter je naam = betaald en dat het geld ook op mijn rekening staat!


1 JvD *O*
2 Elsnorro *O*
3 Beerhunter *O*
4 Jasper (jay) *O*
5 Arjen *O*
6 Jaap van Norel *O*
7 Sebastiaan Balk *O*
8 Martijn *O*
9 Edward koek *O*
10 Sid Vicious *O*
11 Matthijs Jansen *O*
12 Jelmer *O*
13 Matthijs Jansen (vriend) *O*
14 Andries *O*
15 Alcosxv *O*
16 Deleyn Olivier *O*
17 Speedy *O*
18 Pieter *O*
19 Matti *O*
20 Len *O*
21 Skully25 *O*
22 Maebe *O*
23 Tom *O*
24 Neogenix *O*
25 Been *O*
26 Markbenq *O*
27 Banditgsf400 *O*
28 Jens *O*
29 DIANA :+
30 Chrisscross *O*
31 Lins *O*
32 Haywire *O*
33 Giepilaar *O*
34 Gaiiin *O*
35 Gord *O* :$
36 Ittsallblue *O*
37 Slider *O*
38 Bart *O*
39 Con *O*
40 Mirando *O*
41 Jasper *O*
42 Sascha *O*
43 Makrolon *O*
44 FOL!!! *O*



We zitten nu ECHT VOL. Aanmelden kan alleen op de reservelijst!
Mogelijk volgend jaar weer een trainingsweekend!
 
Laatst bewerkt:
hoe moet je je aanmelden?:

Graag een mail aan: fam punt van punt Drunen ad kpnmail.nl sturen met daarin:

je naam, adres, tel nummer en je Supermotard ervaring (aantal keer deelname GSM/MF circuitdag e.d.).
Of je eigen vervoer gaat regelen of dat je gebruik wil maken van de GSM vervoersdiensten
Of je zelf een slaapplaats gaat regelen of dat de GSM een hotel/ camping gaat regelen
Of je gezamenlijk wil ontbijten/eten of de GSM voerdiensten
Of je hulp wil aanbieden om daar ter plekke of vooraf zaken te regelen (monteurs diensten, banden wissel, eten halen, inkopen doen e.d.)
Of je een GSM wedstrijd wil rijden daar

Om de overige zaken te regelen ga ik ieder die zich aanmeld vervolgens mailen met de vorderingen over de organisatie e.d.

see ya in Frankrijk!
 
Laatst bewerkt:
ik ook
De husqvarna mvd supermoto kleding nu exclusief bij ons
nagenoeg alle originele husqvarna kleding op voorraad
 
Doe je goed Jeroen! :D Circuit ziet er vet uit! Heb gelijk even een mailtje gestuurd naar 2 maten van me of ze zin hebben om te gaan.
 
duurt nog wel lang zeg...
jvd, was je van plan om in maart/april ofzo ook weer circuitdagen in Nederland te regelen? vind frankrijk namelijk erg ver en duur :P
 
duurt nog wel lang zeg...
jvd, was je van plan om in maart/april ofzo ook weer circuitdagen in Nederland te regelen? vind frankrijk namelijk erg ver en duur :P
ja wat is duur
als de familie me komt is niets te duur als iedereen elkaar bezig houd *O*

b-art ik zie je daar wel of anders op een master training :}
 
Laatst bewerkt:
duurt nog wel lang zeg...
jvd, was je van plan om in maart/april ofzo ook weer circuitdagen in Nederland te regelen? vind frankrijk namelijk erg ver en duur :P


Ja In Emmen gaan we ook weer,maar ik weet nog niet wanneer we daar gaan rijden.
Dat is afhankelijk van het weer.

Het is idd wat duurder, maar je kanwel 2 dagen rijden i.p.v. 1 dag.

Camperen op het circuit weten we nog niet of kan. Dat moeten we nog allemaal gaan uitzoeken.
 
Oja. Het maximaal aantal deelnemers is gesteld op 30 man!

Als er heel erg veel animo is dan kijken we of we meer mensen toelaten. We proberen het juist wat rustig op de baan te houden dat iedereen zijn eigen lijnen kan oefen/ rijden. Deste meer deelnemers deste lager de kosten p/p
 
Vanuit de GSM gaan we wel proberen gezamenlijk een vrachtwagen te huren/ lenen e.d. om ook die kosten tot een minimum te beperken.
Wat denk je hierin goedkoper uit te komen? Verstookt een aardig portie brandstof extra met zo'n ding, en de personen zelf kunnen alsnog met de auto die kant op vanwege het aantal zitplaatsen? :)
 
Wat denk je hierin goedkoper uit te komen? Verstookt een aardig portie brandstof extra met zo'n ding, en de personen zelf kunnen alsnog met de auto die kant op vanwege het aantal zitplaatsen? :)

ik wil dat overwegen te doen als er genoeg mensen mee willen doen,
op die manier vervoer je zowel economischer en veiliger,
afgesloten laadbak ,snachts alles van waarde daarin zetten ,leggen.
en je zou dan een busje kunnen huren voor een aantal rijders ,
heb je ook geen tig auto,s die kant op met meer risico,s vandien ;)
maarre tis maar een gedachte ,tis mij om t even ,ik wil iig zoiezo daarheen
 
Terug
Bovenaan Onderaan