Gsr meeting 2009!

Gsr meeting wanneer?

  • 1 November

    Stemmen: 2 50,0%
  • 8 Novermber

    Stemmen: 1 25,0%
  • 15 November

    Stemmen: 1 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    4

Stinkname

MF veteraan
19 jan 2007
2.067
486
Oudeschoot
Hallo allemaal!

Aangezien me vakanties er weer opzitten voor dit jaar -O- Organiseer ik maar weer eens een meeting ;)

Alleen aangezien sommige mensen het nog al druk hebben in de weekenden probeer ik er een pol bij te doen met data ;)

De bedoeling is indien het weer het toelaat rijden we eerst een leuk rondje waarna we gezellig wat gaan eten. En als het weer slecht is dan kunnen de mensen met koekblik komen -O- en gaan we karten en eten *O*

Deze data zijn even ondervoorbehoud aangezien ik eerst ze zelf nog moet zien vrij te krijgen -O- ( Ben 1 november zo en zo al vrij! )

1November
8Novermber
15November

Waar houden we het?

Ik zat zelf te denken aan regio utrecht tenzei er goeie argumenten komen voor een anderre locatie ;)


Wie willen er mee?

1. Stinkname ( heerlijk sta ik weer op de eerst plaats *D ;) )
 
Ik wil graag wel mee, beetje afhankelijk van waar het uiteindelijk doorgaat.

Voor het kiezen van een datum wacht ik nog even tot we wat verder zijn. 1 november kan ik al zeker niet
 
Zal hem helaas niet meer worden dit jaar.
Helaas alle voorgestelde data geen tijd
(misschien bij slecht weer op de 15de, heb namelijk dan al een klein toertochtje)

Oscar
 
Laatst bewerkt:
Ik moet uilaten horen dus ik wil wel even komen :-). In principe kan ik alle data maar daar kan nog best wat tussen komen...

edit: tenzei?
 
Laatst bewerkt:
Zal hem helaas niet meer worden dit jaar.
Helaas alle voorgestelde data geen tijd
(misschien bij slecht weer op de 15de, heb namelijk dan al een klein toertochtje)

Oscar

Oke we kijken even hoe de omkomst verder is en anders prikken weer weer een anderre data ;)

leuk maar ik woon tegen de Franse grens, kan me wel inbeelden dat dat voor Stink geen geldig excuus is :9

Hmmz dat is wel een goed excuus ;)

is dat geen leuk vertrekpunt voor een meeting/ritje volgend seizoen? :Y *O*

I agree with you! ;) . Ik ga wel mee hoor ;)

Ehh, mag November 2010 ook? (moet ik nog hard werken...)

_O-


:W

Hmmz ik heb nog een oplossing..... Ik hang weer even de koffers aan me gsr en dan stoppen we daar je gsr/rf in ;) Dan is hij er ook bij :Y . Haha lijkt me trouwens leuk dat wanneer je hem weer op straat hebt dat we dan een meeting houden speciaal vanwegen je project ;)

Zo laat ik ook maar weer eens wat posten...
Een meeting daar heb ik wel weer zin in, ik kan 1 en 15 november.

Haha toch nog een aanmelding! _O-

|( :$ Ik ga geen commentaar meer leveren :P

Slim van je ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan