Gsr600A k8 52k Waarde peiling

Stinkname

MF veteraan
19 jan 2007
2.067
486
Oudeschoot
Hallo allemaal,

Ik hoop dat ik dit hier ook mag posten!

Ik rijd naar alle tevredenheid op mijn Suzuki GSR600A van 28-03-2008. Ik ben zelf de 1ste eigenaar en de boekjes zijn netjes ingevuld :Y. Hij staat momenteel op 52.000km. Ik gebruik de gsr bijna alleen voor vakanties :Y

Heb pas bij 38k de ketting vervangen en remblokken ( Waren allenbei nogsteeds niet nodig maar gedaan vanwegen trip naar noordkaap ). En er zit een ketting smeer systeem op :Y Ook zit er een 3delig kofferset bij maar weet niet of dat nog intressant is voor prijs bepalen _O-

P1030462.jpg


Er zit een devil brulpijp onder met E-keur en uitneembare db-killers. En k&n filter *O*



Als ik er zo tevreden over ben waarom dan weg doen? Ik wil eigenlijk graag alroad rijden :$ . Ik heb voor deze gsr een Dl650 gehad maar daar ben ik helaas mee onderuit gegaan omdat ik te sportief reed. Dus toen maar gsr gekocht en nu durf ik niet meer sportief te rijden :$ . Dus eigenlijk zou ik graag weer terug willen naar een DL650A V-strom :Y
 
52.000 van 2008, er is iig lekker veel met de motor gereden. Superfoto, de prijs zoals hij nu is in een 2e hands verkoop, bouwjaar en km-stand meegenomen, zou ik rond de 5500-6000 euro verwachten. bouwjaar is een groot pluspunt, hoge km-stand in deze tijd is niet erg, maar zal de prijs wat omlaag bijstellen. Ben benieuwd hoe hoog anderen de waarde inschatten, wel een prachtig apparaat.
 
Ik denk dat de verkoop prijs op 4500 euro zal liggen. De km stand zal voor mij juist wel een reden zijn om een andere te nemen.
 
52.000 van 2008, er is iig lekker veel met de motor gereden. Superfoto, de prijs zoals hij nu is in een 2e hands verkoop, bouwjaar en km-stand meegenomen, zou ik rond de 5500-6000 euro verwachten. bouwjaar is een groot pluspunt, hoge km-stand in deze tijd is niet erg, maar zal de prijs wat omlaag bijstellen. Ben benieuwd hoe hoog anderen de waarde inschatten, wel een prachtig apparaat.


Je zit niet echt in de waarde van motor fietsen zo te zien!, koop jij hem maar voor 6000 euro!, dan koop ik lekker een nieuwe voor €7290,- bij Arie Molenaar!, zet ik hem lekker 2010 op kenteken en kom ik zonder inruil waardoor ik nog eens een paar honderd euro korting krijg!

Heb ik voor 7 rooitjes een fiets die 2010 op kenteken staat en met 0km waarvan ik de 1e eigenaar ben!



Sorry nou ff ontopic, ik denk dat je in je handjes mag wrijven als je er nog 4000 voor kan vangen ;)
Bij Suzuki dealer Roadrunner in arnhem staat een 2008'er te koop voor 5990,- met 4000km, en das bij een Dealer.
 
Laatst bewerkt:
52.000 km en een fiets van 2008?



WHO THA MAN? YOU THE MAN!!

waarde? Ik denk dat het bij 4000 wel gebeurd is.............
 
ligt ook aan de staat van de fiets, als hij alleen deze zomer heeft gereden, en al zijn beurtjes gehad heeft, zal hij ondanks die 52.000 km er nog redelijk mooi uitzien.
 
Vergeten te melden wat de staat is...
Hij is nog als nieuw. In de winter niet gebruikt ( 2X maar allebei de keren eerst goed ingespoten en bij terugkomst gelijk goed gepoetst)
Het 1nige waar je heel mischien wat aan ziet is steppies. Waar je met je schoen tegen aan zit zegmaar. Daar zitten paar kleine krasje op door met schoenen tegen aan te zitten.
Mobiele telefoon kan ik niet quote'n dus dat doe ik zo wel op laptop :-P.
 
Sow dan dat zijn aardig wat km's *D
Ben je het afgelopen jaar ook wel is vannaf de motor geweest?
Waarom ga je eigenlijk niet gewoon naar de dealer, misschien kan hij wel wat leuks bieden met inruil tegen over een vstrom.
 
Kan uit ervaring vertellen dat je motor voor een dealer niet interessant meer is. Er zijn teveel motoren met veel minder km's, en die dan "gewilder"zijn. Had zelf een bandit 600 die ik met 30.00km op de teller na 10maanden inruilde, nu kan je vertellen, daar heb je dan dezelfde afschrijving op als met een bmw 5 serie van een jaar oud. :X

Een gsx1400 van 4 jaar oud met 90.000km hoef je al helemaal niet te proberen. ;(
 
Laatst bewerkt:
ik denk dat je blij mag zijn als je nog 4000 euro krijgt. er zijn hier nieuw tekoop voor 6200euro. en er zijn er "hopen" te koop die een paar duizend kilometer op de teller hebben.
 
Wel 1 voordeel, je weet wel dat er niet met de km stand geprutst is en dat hij altijd goed onderhouden is ;)
 
Wel 1 voordeel, je weet wel dat er niet met de km stand geprutst is en dat hij altijd goed onderhouden is ;)


Haha tja het is een feit dat mensen altijd zitten te kijken van damn! wat een km stand. Als ik hem terug zou draaien naar 10k kan ik je garanderen dat je heel goed moet kijken ( zoniet onmogenlijk) om te zien dat dat niet de juiste km stand is.

Sow dan dat zijn aardig wat km's *D
Ben je het afgelopen jaar ook wel is vannaf de motor geweest?
Waarom ga je eigenlijk niet gewoon naar de dealer, misschien kan hij wel wat leuks bieden met inruil tegen over een vstrom.

Ja hoor heb zelfs voor me gevoel helemaal niet zoveel gereden. Hij staat soms weken achter elkaar stil _O- De winter rijd ik zo en zo niet. Maarja als ik trip maak dan doe ik het ook gelijk goed. Dus tja dat tikt wel aan. ( Rondje ijselmeer en via de veluwe naar huis A600km is leuk dagtochtje :Y )
Gebruik hem nieteens voor woon werk verkeer _O-

Kan uit ervaring vertellen dat je motor voor een dealer niet interessant meer is. Er zijn teveel motoren met veel minder km's, en die dan "gewilder"zijn. Had zelf een bandit 600 die ik met 30.00km op de teller na 10maanden inruilde, nu kan je vertellen, daar heb je dan dezelfde afschrijving op als met een bmw 5 serie van een jaar oud. :X

Een gsx1400 van 4 jaar oud met 90.000km hoef je al helemaal niet te proberen. ;(

Tja echt te vreselijk dat onze motoren zo snel afschrijven... Ik heb liever een fiets als deze waarvan je tenminste weet dat hij tenminste lekker is gebruikt, als een fiets die altijd word gebruikt voor 10km woonwerk of helemaal nooit word gebruikt _O-

Jullie bevestingen allemaal een beetje waar ik al bang voor was. Maarja ik kon niet echt veel verglijk materiaal vinden _O- .

Zal van de week nog even langs de dealer rijden maar waarschijnlijk staat hier over 2/3 jaar een gsr tekoop met 150k op de teller _O- .
 
Ik denk ook dat je met 4000 euro blij zal mogen zijn...

En over 2/3 jaar met 150k? nog veeeeeeeeeel minder :)
 
Ik had de nieuwwaarde van een Gsr veel hoger ingeschat, dan is 4000 inderdaad meer in de richting. Ik ging uit van een nieuwprijs van meer dan 9000 toch wel. Maar nee, ik zit er ook niet echt in hoor , schaam :D .
 
Je kunt voor de gein eens een aantal dealers bellen. Als je er 1 vindt die je er meer dan 2500 voor geeft ben je spekkoper! Deze motor is volgens mij onverkoopbaar tenzij je de prijs echt zwaar dumpt.

Mijn mening: Als ik hem zou kopen van je wil ik 1500 euro minder betalen dan bij een model dat 5000 km gelopen heeft. Dus Maximaal 3000-3500 euro.
 
Je kunt voor de gein eens een aantal dealers bellen. Als je er 1 vindt die je er meer dan 2500 voor geeft ben je spekkoper! Deze motor is volgens mij onverkoopbaar tenzij je de prijs echt zwaar dumpt.

Mijn mening: Als ik hem zou kopen van je wil ik 1500 euro minder betalen dan bij een model dat 5000 km gelopen heeft. Dus Maximaal 3000-3500 euro.

Nou, wat een goede daad zeg, je zit zeker al te gniffelen in je vuistje. 4000 euro moet toch minimaal lukken, helemaal op MF waar mensen weten dat deze motor goed bereden is en een eerlijke deal is.
 
Ik denk ook dat je met 4000 euro blij zal mogen zijn...

En over 2/3 jaar met 150k? nog veeeeeeeeeel minder :)

Ja maar dan is de afschrijving over die kilometrage relatief laag. ik zou hem mooi op rijden tot 150k als hij nog goed bevalt *O* ben je relatief het goedkoopst uit
 
Ja maar dan is de afschrijving over die kilometrage relatief laag. ik zou hem mooi op rijden tot 150k als hij nog goed bevalt *O* ben je relatief het goedkoopst uit

Edit:

Stel de nieuwprijs is 7k en je vangt er nu nog 3,5k voor. Dan heb je in 50.000km voor 7ct per kilometer gereden. Als je hem bij 150.000km inruilt en je vangt er nog 1,5k voor heb je voor 3 a 4 ct per km gereden. Tel uit je winst als hij nog goed bevalt
 
Laat ik even beginnen met je een compliment te geven! Dat verdien je wel als je je motor zo intensief gebruikt.

Ik durf te wedden dat wanneer je de motor inruilt hij over een paar dagen/weken met zo maar 40000km minder te koop staat...

Ik word zo moe van die mensen die zeuren over km-standen. Mijn vader heeft een 99er Fireblade met een ton op de teller en die heeft gewoon 119pk aan het wiel (is ongeveer fabrieksopgave) en die is perfect van binnen.
Zelf heb ik een Mille van 2002 met dik 55000km en die is van binnen nog als nieuw (door Jerry vd Heiden geconstateerd).

Het terug draaien van km-standen wordt door de mensen zelf in de hand gewerkt.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan