Stinkname
MF veteraan
Hallo allemaal,
Ik hoop dat ik dit hier ook mag posten!
Ik rijd naar alle tevredenheid op mijn Suzuki GSR600A van 28-03-2008. Ik ben zelf de 1ste eigenaar en de boekjes zijn netjes ingevuld . Hij staat momenteel op 52.000km. Ik gebruik de gsr bijna alleen voor vakanties
Heb pas bij 38k de ketting vervangen en remblokken ( Waren allenbei nogsteeds niet nodig maar gedaan vanwegen trip naar noordkaap ). En er zit een ketting smeer systeem op Ook zit er een 3delig kofferset bij maar weet niet of dat nog intressant is voor prijs bepalen
Er zit een devil brulpijp onder met E-keur en uitneembare db-killers. En k&n filter
Als ik er zo tevreden over ben waarom dan weg doen? Ik wil eigenlijk graag alroad rijden . Ik heb voor deze gsr een Dl650 gehad maar daar ben ik helaas mee onderuit gegaan omdat ik te sportief reed. Dus toen maar gsr gekocht en nu durf ik niet meer sportief te rijden . Dus eigenlijk zou ik graag weer terug willen naar een DL650A V-strom
Ik hoop dat ik dit hier ook mag posten!
Ik rijd naar alle tevredenheid op mijn Suzuki GSR600A van 28-03-2008. Ik ben zelf de 1ste eigenaar en de boekjes zijn netjes ingevuld . Hij staat momenteel op 52.000km. Ik gebruik de gsr bijna alleen voor vakanties
Heb pas bij 38k de ketting vervangen en remblokken ( Waren allenbei nogsteeds niet nodig maar gedaan vanwegen trip naar noordkaap ). En er zit een ketting smeer systeem op Ook zit er een 3delig kofferset bij maar weet niet of dat nog intressant is voor prijs bepalen
Er zit een devil brulpijp onder met E-keur en uitneembare db-killers. En k&n filter
Als ik er zo tevreden over ben waarom dan weg doen? Ik wil eigenlijk graag alroad rijden . Ik heb voor deze gsr een Dl650 gehad maar daar ben ik helaas mee onderuit gegaan omdat ik te sportief reed. Dus toen maar gsr gekocht en nu durf ik niet meer sportief te rijden . Dus eigenlijk zou ik graag weer terug willen naar een DL650A V-strom