GSX 1000 R

Hee Napo,

Dan kan ik straks niet meer mee met de Blackbird toerrit. Jammer hoor.
 
Ken de fiets, heb al vaker samen met hem gereden, is puur financieel probleem.

Maarhe, gaat het beestje echt op zijn achterwiel bij 160? :9

Yep, niet uit ervaring maar heb er vaker naast gereden terwijl Gerco zomaar op één wiel ging }) !
En volgens mij met een beetje koppeling erbij doettie het óók bij hogere snelheden :}
 
Ik rij nu een Blackbird. Moet zeggen dat die gashendel best grappig is, bloed trekt uit je neus weg als je gas geeft, maar ik vind het beestje te kort komen in de bochten. Hij is gewoon zwaar, log en de bodemvrijheid laat ook te wensen over.

Nu ben ik tegen een 2002 GSX 100 R aangelopen. Die kan ik kopen, moet ik wel morgen beslissen en nu komt het ergste, ik ben niet in de gelegenheid om erop te rijden.

Ja, ja, ik weet het. Het is eigenlijk niet erg handig om zo'n uitgaaf te doen zonder op zo'n fiets gereden te hebben, maar daarom wil ik jullie mening hebben.

Wie rijdt er op zo'n ding en wat vind je ervan. Als ik de gegevens lees :9 dan loopt het kwijl me uit de mondhoeken. Maar hoe gedraagt het ding zich in de praktijk. Graag hoor ik wat, en het liefst veel. Ik moet voor morgenochtend 8:00 beslissen.

Doet ergens ook wel pijn in mijn hart, rij al 13 jaar Honda, ga ik dan toch een keer vreemd?

Tja, wat zal ik zeggen...... Ik ben bevooroordeeld.... :)
 
Gewoon even naar gixxer.com,kun je zat
indrukken krijgen.
Als ik het geld ervoor had en de historie
van de bike kende zou ik er nog geen
minuut voor nodig hebben,buy buy buy buy
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ .
Is gewoon al een kei mooie bike om
tezien laat staan de rest,160pk,o'ja
en wat weegt dat ding ook al weer,iets van
170kg.
You lucky basterd. :}
 
ik rijd op een gsxr100 en als je erop rijd zal je rondjes om je eigen motor rijden. motorisch 100% en stuureigenschappen goed met andere voorvering en achterschokker, of een ring bij je achterschok. ander SYSTEEM doet wonderen want die klep die er tussen zit is gewoon ruk. een g-pack ertussen (want powercommander heb je niet nodig) en hij loopt in zijn 6 door tot in zijn toerenbegrenzer en loopt dan precies 300 km/u echt. had hiervoor een blade maar wil nix anders. pk's wennen wel snel en met 180 krijg je hem nog op 1 wiel. gewoon doen . hoor van je en succes....gr wally
 
Hee Napo,

Dan kan ik straks niet meer mee met de Blackbird toerrit. Jammer hoor.
;(
wel vet als je m koop gummie :}
ik heb ook op die twijfel gestaan...wie weet komend seizoen...maarja...ik weet dat er van honda straks wat gaat komen...waar we weer van kunnen watertanden :)
de opvolger van de blade, rossi replica...1000cc...(als het meezit de 5 cilinder :)
 
Laatst bewerkt:
niet?
ik heb toch een plaatje gezien in een frans blad...ik dacht 2004 model...althans nu nog studie e.d....
rossie replica...althans niet de kleuren maar wel het model....t zou kunnen hoor...maar die 1000cc is wel zeker!
 
en en en? tis nu 3.18 :)
volgens mij zit ie in dromenland...

ziet ie allemaal gixxers voorbij scheuren.. :)
 
Niet gekocht.

Vertrouwde het niet. Zat geen olie in de versnellingsbak dus hij mocht niet gestart worden?!?!? Niet gedaan dus. Ben geen gekke Henkie.

Maar ben wel verliefd geworden op het model. Ik was eigenlijk helemaal niet op zoek. Maar ik denk dat ik volgend seizoen nog lekker op mijn eigen Blackbird rij (is echt geen straf hoor) en de volgende winter ga ik zeker op zoek naar een Gixxer. Jezus, wat een mooi ding zeg. Vind alleen de koplamp van zo''n 2003 model niet mooi.

Dus, Napo, ik hoor het wel voor wanneer de Blackbird rit gepland staat.

(Gek trouwens, dat je ook een goed gevoel kunt hebben als je iets niet doet.)
 
rrraaarrr,.

als ik het zo lees heb je enorm getwyfeld , en toch niet gekocht terwijl je het bijna 100% wel zou doen.
eerst leek de fiets volges jouw ok ,je kent de bike en de berijder.en nu blijkt er geen olie in te zitten.vaag verhaal, dan had ik het ook niet gedaan.
Die twijfel herken ik wel,heb dat zelf ook.dan ben je ineens enorm enthousiast.
je verstand heeft het dit keer gewonnen.
 
Niet gekocht.

Vertrouwde het niet. Zat geen olie in de versnellingsbak dus hij mocht niet gestart worden?!?!? Niet gedaan dus. Ben geen gekke Henkie.

BlaBlaBla

Hij mocht niet gestart worden :? .>>> de motor mankeert dus klaarblijkelijk iets. Verstandige keuze om 'm dan toch te laten staan.
 
Laatst bewerkt:
Echt een raar verhaal.

Toch moet je af en toe de gok durfen nemen. Het kan ook goed uitvallen.

Ik heb mijn suzuki gsxr 750 uit 1992 gekocht voordat ik mijn rijbewijs had. Niemand kon met mij mee om hem toch uit te proberen.

Ik kon hem namelijk kopen voor 2350 euro met een lekke voorvorkkering en weinig vermogen onderin. Op de aanhanger meegenomen en wat denk je. Voor 400 euro laten repareren, nieuwe voorband erop (achter zaten de noppen zelfs nog op) grote beurt ed. Hij loopt nu echt top. En dat voor een 2750 euro. :+

Kortom je kunt er ook geluk mee hebben.

Soms moet je het gewoon doen, je kunt hem altijd nog doorverkopen. ;)
 
Echt een raar verhaal.

Toch moet je af en toe de gok durfen nemen. Het kan ook goed uitvallen.

Ik heb mijn suzuki gsxr 750 uit 1992 gekocht voordat ik mijn rijbewijs had. Niemand kon met mij mee om hem toch uit te proberen.

Ik kon hem namelijk kopen voor 2350 euro met een lekke voorvorkkering en weinig vermogen onderin. Op de aanhanger meegenomen en wat denk je. Voor 400 euro laten repareren, nieuwe voorband erop (achter zaten de noppen zelfs nog op) grote beurt ed. Hij loopt nu echt top. En dat voor een 2750 euro. :+

Kortom je kunt er ook geluk mee hebben.

Soms moet je het gewoon doen, je kunt hem altijd nog doorverkopen. ;)
 
Sterker nog, hij had ook geen echte reden waarom er geen olie in zat. Erg raar dus.
 
Niet gekocht.

Vertrouwde het niet. Zat geen olie in de versnellingsbak dus hij mocht niet gestart worden?!?!? Niet gedaan dus. Ben geen gekke Henkie.

Maar ben wel verliefd geworden op het model. Ik was eigenlijk helemaal niet op zoek. Maar ik denk dat ik volgend seizoen nog lekker op mijn eigen Blackbird rij (is echt geen straf hoor) en de volgende winter ga ik zeker op zoek naar een Gixxer. Jezus, wat een mooi ding zeg. Vind alleen de koplamp van zo''n 2003 model niet mooi.

Dus, Napo, ik hoor het wel voor wanneer de Blackbird rit gepland staat.

(Gek trouwens, dat je ook een goed gevoel kunt hebben als je iets niet doet.)
gelukkig maar joh..straks koop je een kat in de zak...
ff lekker een seizoentje doorhobbelen met de bb...en dan lekker iets moois kopen wat helemaal naar het zin is en wat het goed doet...
 
ik heb mijn gsxr1000 nu een maand of drie. Rijeigenschappen in één woord : lekker zalig. wat het commentaar op de remmen betreft, ik vond persoonlijk de remmen van mijn zx9 waren beter, maar alles wend en ik hou er wat rekening mee. Het is niet dat het ding moeilijk te stoppen is maar het "donsachtige" komt iets sneller naar boven. Ik ga volgende zomer eens uitkijken naar een ander setje. Als iemand suggesties zou hebben, zijn ze altijd welkom. Heb nu ook net een undertail laten plaatsen, is dat lelijke plastiek flap weg. Wat die klep en zo aangaat, geen idee als er iemand is die me dat wat kan verduidelijken :?

anders zalige machientje :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan