GSX 1000F, Honda VFR 50 of FJ 1200

stekman

MF veteraan
15 mei 2003
8.130
30
spijkenisse
Ik probeer een goed vergelijk te maken tussen deze drie motoren. De GSX past uitstekend de rest heb ik nog niet op gezeten. Ik vraag me voornamelijk af welke het meest betrouwbaar is, wat het verbruik is en of er bijzondere kenmerken zijn waar je op moet letten.
Mijn budget is ongeveer 3500 dus een model tussen 93 en 95 moet kunnen.
Iemand die een objectief antwoord kan geven? Uiterlijk is smaakafhankelijk dus niet echt interessant.

Natuurlijk de fj 1200.
Heb hem 8 jaar gehad zonder een enkel probleem.Mijne was bj 1991 en 1 maand geleden verkocht voor 2100 euro.
Dus met een beetje uitkijken kun je voor jou budget zeker een krijgen.

Succes met de zoektocht :] :] :]

Lijkt me dus duidelijk :)

Zelf 2 jaar met de FJ gereden (50.000 km). No problems. Een maffe zweed heeft er ooit 250.000 km in één jaar mee gereden. Blok was toen nog prima.

Ik heb afgelopen week een Fj1200 met ABS gekocht voor 2900 euro en hij is van Bj 1993 met 26000 km erop, een fantastische fiets ;)

Ze zeggen goed voor 2 ton aan kms

hoi, nou de kogel is door de kerk. Ik heb een ZZR 1100 gekocht. Half jaar garantie dus reken maar vdat ik alle kwaaltjes ga bestuderen. Bedankt voor jullie adviezen maar ik was op slag verliefd toen ik deze fiets zag.

hoi, nou de kogel is door de kerk. Ik heb een ZZR 1100 gekocht. Half jaar garantie dus reken maar vdat ik alle kwaaltjes ga bestuderen. Bedankt voor jullie adviezen maar ik was op slag verliefd toen ik deze fiets zag.

Zo zie je maar weer.....................liefde maakt blind :+

Succes met nieuwe fiets

Suc6 ermee een zzr is ook een dijk van een fiets :]

Terug
Bovenaan Onderaan