gsx 1100 / 1135

en weer wat nieuwe spulletjes binnengekregen;

een bijna nieuwe bochtenset van een gsx-r 750,
2 ronde zwart rvs uitlaatdempers van Yoshimura :9~ :9~

ff voor het plaatje;
een kort kontje, een 180-er achterband en 2 dikke zwarte Yoshimura pijpen links en rechts van de motor.... Komt goed denk ik zelf 8-)
full
 
En een beetje inspiratie opgedaan in dat oude hok van me.

Overal waar geknutseld wordt doe je wel weer inspiratie op....
respect voor je werk! :}
schitterende motor ben je aan het maken, benieuwd naar het eindresultaat!

wie weet waar we elkaar weer een keer tegen komen.....
mischien wel bij de griek om de hoek!!
 
Overal waar geknutseld wordt doe je wel weer inspiratie op....
respect voor je werk! :}
schitterende motor ben je aan het maken, benieuwd naar het eindresultaat!

wie weet waar we elkaar weer een keer tegen komen.....
mischien wel bij de griek om de hoek!!

Ben der net van terug , en inderdaad , voor 27,50 zoveel freten en zuipen als je wilt :-)
 
nie stilgezete hoor....

alleen jammer dat er allerlei andere projecten tussendoor komen, deze bijvoorbeeld;

ik heb een yamaha tdm 850 als werkpaard. Rijdt ik 2 weken geleden mijn achterband lek.
gelukkig moest er toch al een nieuwe set banden op, maar ik stoor me al sinds de aanschaf van de tdm aan de bandenmaat, en stuurgedrag. Niet dat deze motor niet fijn rijdt, maar ik heb toch altijd het idee gehad dat een 17 inch voorwiel een prettiger stuurgedrag oplevert dan dat originele 18 inch wiel. EN je hebt wat meer bandenkeuze in de 17 inch maat.....

Dus een fzr600 voorwiel op de kop getikt en aan de slag gegaan....
de schijven zijn hetzelfde, dus dat scheelt alweer.
waar het probleem zich vooral voordeed waren de lagers.
de fzr heeft lager maat 42 X 15 en de tdm heeft 47 X 17, oftewel mijn vooras is 17 mm.
om het gemakkelijk te maken bestaat lagermaat 42 X 17 niet, dus zat er niets anders op dan de draaibank meneer aan te spreken.
lagerbussen gedraaid voor lagermaat 35 X 17 met een buitenmaat van 42 en een dikte van 13. binnenin de lagerbus een rand laten draaien (aanslag) voor mijn kleine lagertje van 35 X 17 X 10 en klaar was klara.....

lagers in combinatie met lagerbussen komen nu exact overeen met de originele breedte maat van de tdm velg, dus hoef ik het voorwiel niet extra te centreren met pasbussen....

Nu nog even een fzr achtervelg op de kop tikken, en dan staat de tdm op hetzelfde model velg en vers rubber!!!

full
 
Kweetniet wat voor FZR velg je zoekt, maar ik heb nog een FZR600 18"x4" staan (zwart)die je graties op mag halen hier in BoZ. Alleen als je em echt gaat gebruiken.

Marco.
 
Kweetniet wat voor FZR velg je zoekt, maar ik heb nog een FZR600 18"x4" staan (zwart)die je graties op mag halen hier in BoZ. Alleen als je em echt gaat gebruiken.

Marco.

helaas Marco, maar ik zoek een 17 inch achtervelg.
bedankt voor het aanbod!!
 
Kan ik slecht tegen als iemand zijn project stil ligt!

ps dat gaat niet passen de GSX-R bochten.....

[afbeelding]


Gr Ron

Hee Ron,
Heb de bochten ff "droog" aan het cilinderblok gehangen, en komt behoorlijk in de buurt! alleen de buitendiameter van de bocht-aansluiting is kleiner dan de binnendiameter op het cilinderblok, maar dat is wel op te vullen met een ring.
Of heb jij andere ervaringen??? opmerkingen of ervaringen zijn altijd welkom natuurlijk.
 
Moet even terugkomen op een fout die ik bovenaan deze pagina heb geschreven;

de bochtenset is van een gsx-r 1100. -O-

Dus bij deze.....
 
:^
er ligt hier nog een wiel voor je...

:)

Tja Rednas,

dat wiel komt helemaal goed hoor, hoop dat het nog niet bij de voordeur staat (dat je er dus iedere dag tegenaan loopt!!!)
Op het moment geen internet thuis............
en net terug van welverdiende (denk ik) vakantie.....
Probeer deze week weer ergens tijd te vinden om in nieuwegein langs te komen. Of we moeten op de SF-beurs iets afspreken??
 
Kan ik slecht tegen als iemand zijn project stil ligt!

ps dat gaat niet passen de GSX-R bochten.....

[afbeelding]


Gr Ron

Ha die Ron,

tja wat zal ik zeggen.... ik was OMA eigenlijk ook al beu, maar mijn tdm heeft toch meer aanpassingen nodig (en tijd) dan verwacht. Tussendoor nog effe mijn off the road half uit elkaar gehaald om de achterveer bij HK-suspension in Uden te brengen... O ja en niet te vergeten; HEB MIJN HUIS TE KOOP STAAN!!!! Ook daar ging nogal wat tijd en werk in zitten om het hele huis op orde te krijgen voor bezichtigingen, laat staan mijn werkplek effe netjes op ruimen (erg veel onderdelen even ergens anders ondergebracht)

Mischien spreek ik je ff op de SF-beurs!! Je creatie sowieso in real-life bekijken!!

groet Joorn
 
Tja Rednas,

dat wiel komt helemaal goed hoor, hoop dat het nog niet bij de voordeur staat (dat je er dus iedere dag tegenaan loopt!!!)
Op het moment geen internet thuis............
en net terug van welverdiende (denk ik) vakantie.....
Probeer deze week weer ergens tijd te vinden om in nieuwegein langs te komen. Of we moeten op de SF-beurs iets afspreken??
Hey,
het wiel staat nog niet in de weg hoor. Als het goed is ben ik er gewoon op de beurs in utrecht, als ik met de auto ga kan ik het wiel wel meenemen.
 
Ha die Ron,

tja wat zal ik zeggen.... ik was OMA eigenlijk ook al beu, maar mijn tdm heeft toch meer aanpassingen nodig (en tijd) dan verwacht. Tussendoor nog effe mijn off the road half uit elkaar gehaald om de achterveer bij HK-suspension in Uden te brengen... O ja en niet te vergeten; HEB MIJN HUIS TE KOOP STAAN!!!! Ook daar ging nogal wat tijd en werk in zitten om het hele huis op orde te krijgen voor bezichtigingen, laat staan mijn werkplek effe netjes op ruimen (erg veel onderdelen even ergens anders ondergebracht)

Mischien spreek ik je ff op de SF-beurs!! Je creatie sowieso in real-life bekijken!!

groet Joorn
Succes met je huis! en zie op Streetfighterday Joorn :W
 
Hey,
het wiel staat nog niet in de weg hoor. Als het goed is ben ik er gewoon op de beurs in utrecht, als ik met de auto ga kan ik het wiel wel meenemen.
gebeurt hier nog wat? :P

het wiel is er nog.. als je geen interesse meer hebt hoor ik het ook graag :]
 
Laatst bewerkt:
gebeurt hier nog wat? :P

het wiel is er nog.. als je geen interesse meer hebt hoor ik het ook graag :]


Hee kerel,

tja er gebeurt een heleboel hier..... en het heeft vanalles met motoren te maken;
heb namelijk mijn huis verkocht, en op korte termijn overhuizen... Dus ook al mijn motor spul!!

mail me ff je telefoonnummer, dat ben ik namelijk kwijt.
heb je meteen antwoord op je vraag; ik kom dat wiel gewoon ff een keer ophalen bij je!

groet Bjorn
 
Hee kerel,

tja er gebeurt een heleboel hier..... en het heeft vanalles met motoren te maken;
heb namelijk mijn huis verkocht, en op korte termijn overhuizen... Dus ook al mijn motor spul!!

mail me ff je telefoonnummer, dat ben ik namelijk kwijt.
heb je meteen antwoord op je vraag; ik kom dat wiel gewoon ff een keer ophalen bij je!

groet Bjorn

prima prima! dan laat ik 'm nog ff liggen voor je :)
ik mail je mn nummer :Y

succes met de verhuizing enzo!
 
tja, ik had al een leuk werkplekkie (vind ik zelf)
maar nu heb ik op mijn garage ook nog een leuke zolder... en daar is natuurlijk geen hark of tuinstoel te vinden straks...... hehehe

jammer genoeg ligt het gsx project toch echt nog even stil tot januari :(

Mijn streven is om aankomend jaar toch zeker met gsx aanwezig te zijn op SF

Joorn
 
tja, ik had al een leuk werkplekkie (vind ik zelf)
maar nu heb ik op mijn garage ook nog een leuke zolder... en daar is natuurlijk geen hark of tuinstoel te vinden straks...... hehehe
nice nice :D

jammer genoeg ligt het gsx project toch echt nog even stil tot januari :(
Das inderdaar jammer :( maar ja, soms moet je prioriteiten stellen : (

Mijn streven is om aankomend jaar toch zeker met gsx aanwezig te zijn op SF
daar ga ik toch ook voor, moest het helaas dit jaar missen '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan