gsx 1100 f

magnumeric

MF'er
27 mrt 2005
52
0
Schoonoord
Hoi wie rijdt hier met een suzuki gsx1100f en wat zij julie ervaringen hiermee.
Ik heb er zelf nu een 2 jaar nu met 70000 probleemloze km op de klok.
Als ik mijn dealer moet geloven rijden er nog steeds een heleboel van dit model rond.laat maar eens horen van anderen wat zij er van vinden O-) Mijn bedoeling is om er nog eens 100.000 km erbij op te zetten :Y :Y
 
slechte ervaringen, afgebroken primaire as van de bak......bij 130km/h finaal doormidden gebroken..... sindsdien geen Soes meer gehad :P . Was mijn 2e 1100F, beviel verder wel redelijk, al weet ik nu dat een BMW beter is :P
 
slechte ervaringen, afgebroken primaire as van de bak......bij 130km/h finaal doormidden gebroken..... sindsdien geen Soes meer gehad :P . Was mijn 2e 1100F, beviel verder wel redelijk, al weet ik nu dat een BMW beter is :P
Nee ik heb geen slechte ervaring met mijn fiets hoor en een bmw is wel mooi maar niet voor mij over een kleine 15 jaar een keer of zo :+
 
Die 170.000 heb ik er al op staan :)

Blok is wel al een keer open geweest, maar dat kwam doordat hij door de eerste eigenaar slecht was ingereden -O-
 
Nee ik heb geen slechte ervaring met mijn fiets hoor en een bmw is wel mooi maar niet voor mij over een kleine 15 jaar een keer of zo :+

verstand komt met de jaren hé, ik ben er gewoon wat vroeg bij ;) . Heel eerlijk moet ik zeggen dat ik, hoe vreemd dat ook klinkt, met de BMW rondjes zou draaien om de GSX. Het rijwielgedeelte is dan wel niet dat van een SS, maar wel dusdanig dat ik niet graag terugwil naar een GSX, alhoewel ik best fijne km's heb gemaakt met die fietsen (behalve de laatste paar km dan :P )
 
Heb 3 jaar een probleemloze GSX 1100F (8 jaar oud en 24.000km)gehad,wel wat trillingen in het ruitje maar goed aan te passen met wat popnagels. Ook in de winter doorgereden. Heb nu sinds een half jaar een BMW K1200GT, de GSX 1100F ligt op een stort in de Vogezen na een iets te ruime bocht.
De opties maken de BMW een fijnere en veiligere motor maar niet echt beter qua rijgedrag.
 
Ja dat klopt wel met dat ruitje he dat trillen is wel storend en in de hoogste stand bied het ook niet veel bescherming verder is het een geweldige motor :9~
 
Heb nu al 2 jaar een probleemloze suus. Km stand 69000 driehonderd nog wat. Geen problemen mee. Alleen met storm als de wind onder een bepaalde hoek in me onderkuip komt wil ie wat instabieler worden. ( overigens boven de 120km/h :Y ) Dus in feite niks aan de hand als je je aan de snelheid houd. Ben van plan om ook voorlopig klokje rond ermee te gaan. Rij er dagelijks op tussen Alkmaar en A'dam, ideale woon/werk/toer/sport fiets.
Ik hoop dat jij er ook net zo veel plezier van zult beleven. :W
 
Ik heb mijn soes gsx1100f (1989) vanaf maart met een kilometerstand van 78000nogwat

Nog geen problemen gehad. Lekkere fiets, vooral als je hem op snelheid houdt.

Sleutelen is ff wennen als je zoals ik een z650 en cb650 gewend bent.

Enjoy yourself,

Mr. Ding :]
 
Heb nu al 2 jaar een probleemloze suus. Km stand 69000 driehonderd nog wat. Geen problemen mee. Alleen met storm als de wind onder een bepaalde hoek in me onderkuip komt wil ie wat instabieler worden. ( overigens boven de 120km/h :Y ) Dus in feite niks aan de hand als je je aan de snelheid houd. Ben van plan om ook voorlopig klokje rond ermee te gaan. Rij er dagelijks op tussen Alkmaar en A'dam, ideale woon/werk/toer/sport fiets.
Ik hoop dat jij er ook net zo veel plezier van zult beleven. :W
Zeker balkie ook zo he
:]
 
ik heb 10 jaar op die beul gereden ,alleen een keer de spanningsregelaar kapot gehad en voor de rest rije met die bak ,altijd met veel plyzier gereden ik heb nu een fjr gekocht :W :W *O* *O* :] :]
 
ik heb 10 jaar op die beul gereden ,alleen een keer de spanningsregelaar kapot gehad en voor de rest rije met die bak ,altijd met veel plyzier gereden ik heb nu een fjr gekocht :W :W *O* *O* :] :]
Een beul is het zeker ook wel een lompe bak dat vindt ik er ook mooi aan.
:]
 
Ik heb ook een GSX1100F.
Tegenwoordig zijn er zeker betere toer fietsen maar als je er 1 zoekt voor weinig geld, met veel vermogen dan moet je zeker een gsx1100f hebben..
De mijne heeft nu 123.xxx nog iets op de teller en is nog nooit gereviseerd.
Het enige wat je moet doen is zorgen dat er altijd voldoende olie in zit want dat lust ie wel... maar dit is geen maat voor een slecht blok of zo want met weinig km'rs doen ze het ook.
Min puntje is wel dat dingen zoals spiegels/uitlaat bochten ect. of verschrikkelijk moeilijk te krijgen zijn, of dat het gewoon duur is.
Op Ebay.co.uk staan bergen parts.
Maar ondanks dat het niet moeders mooiste is ben ik er inmiddels al erg aan gehecht geraakt. Zeker omdat je menig cbr/gsx sport rijder het er erg benauwd mee kan maken.. :}
 
Ik heb 4 jaar op een gsx1100f rond gereden. Ik vond het echt een geweldig ding. Zwaar onderschat ook. Bij elke snelheid stabiel en ik reed er altijd fors mee. Echt een koppel monster.
 
Binnenkort heb ik een zooi onderdelen over voor de gsx1100F. Ik wil nu nog maar 1 fiets en dat is de gsx1100R die ik aan het ombouwen bent.
 
Even een ander vraagje wat betreft de gsx 1100 f....

Mijn motor is met oud en nieuw door vuurwerkvandalen in vlammen opgegaan en ik ben me aan het orienteren op een nieuwe.

De Gsx 1100 f is een optie die ik nog niet van dichtbij heb kunnen aanschouwen.

De specificaties en wat er hier allemaal gezegd wordt spreekt me wel aan maar aangezien het zo'n buffel is.....

Ik ben slechts 1.80 m en heb een vrij licht postuur. Is zo'n machine dan nog een beetje te rijden?
Zijn er mensen met een vergelijkbare lengte en postuur die er een rijden?
 
Even een ander vraagje wat betreft de gsx 1100 f....

Mijn motor is met oud en nieuw door vuurwerkvandalen in vlammen opgegaan en ik ben me aan het orienteren op een nieuwe.

De Gsx 1100 f is een optie die ik nog niet van dichtbij heb kunnen aanschouwen.

De specificaties en wat er hier allemaal gezegd wordt spreekt me wel aan maar aangezien het zo'n buffel is.....

Ik ben slechts 1.80 m en heb een vrij licht postuur. Is zo'n machine dan nog een beetje te rijden?
Zijn er mensen met een vergelijkbare lengte en postuur die er een rijden?


Makkelijk mijn vriendin is 1.65 en rijdt er zo mee weg de mije is helaas stuk gelopen:( En heb toen maar een gsx1400 gekocht en die is helemaal geweldig:]
 
Terug
Bovenaan Onderaan