GSX 1400 - 2

Je volgende motor?

  • Wederom een GSX 1400

    Stemmen: 18 40,9%
  • Een ander type Suzuki

    Stemmen: 3 6,8%
  • Ik wil heel iets anders

    Stemmen: 17 38,6%
  • Ik weet het nog niet

    Stemmen: 6 13,6%

  • Totaal aantal stemmers
    44
Status
Niet open voor verdere reacties.
Van welk merk is deze motor?? O-) Géén prijzen te winnen!!

full
 
hoi, ik ben op vakantie iemand tegengekomen die via een VW dealer een koeler had gekocht, schijnt dat van op een bepaald type vw eenzelfde koelertje zit. Hij enkel wat losse kopelingen nodig.
Weet verder ook niet hoe het werkt, maar mischien wel goedkoper.
 
hoi, ik ben op vakantie iemand tegengekomen die via een VW dealer een koeler had gekocht, schijnt dat van op een bepaald type vw eenzelfde koelertje zit. Hij enkel wat losse kopelingen nodig.
Weet verder ook niet hoe het werkt, maar mischien wel goedkoper.
Over wat voor koelertje heb je het, van de 1400gsx of zo.
 
Over wat voor koelertje heb je het, van de 1400gsx of zo.
hey DB goeie vakantie gehad lees ik :)
ik heb een probleem, mijn oliekoeler is kapot en mijn remhandelinknijpdingetje
is ook afgebroken......... heb jij toevallig nog iets liggen of weet jij
waar ik een vervangende oliekoeler op de kop kan tikken :? :? :?
 
hey DB goeie vakantie gehad lees ik :)
ik heb een probleem, mijn oliekoeler is kapot en mijn remhandelinknijpdingetje
is ook afgebroken......... heb jij toevallig nog iets liggen of weet jij
waar ik een vervangende oliekoeler op de kop kan tikken :? :? :?


Hoi Fons.

Jij minder zie ik [vakantie] en wat voor knijp dingetje bedoelje, heb je standaard handel. En oliekoeler moet je de oude bewaren meestal kun je die inruilen met wat bij betalen heb je weer een goede, nieuw zijn ze aardig aan de prijs namelijk je kunt kijken op de onderdelenlijn.nl [is nieuw].

mocht het niet lukken laat mij even wat weten kijk ik wel hier in rotjeknor voor je oke.
 
Mededeling!!!


Via, heb ik vernomen dat Kruisinga in Gouda zijn Dealerschap Suzuki kwijt is
en dat de zaak verkocht word.


dit ter info.
 
Mededeling!!!


Via, heb ik vernomen dat Kruisinga in Gouda zijn Dealerschap Suzuki kwijt is
en dat de zaak verkocht word.


dit ter info.
ik wist afgelopen donderdag al dat ze zaterdag niet open zouden gaan en dat de zaak op de fles zou zijn of er moet snel een koper gevonden worden dit betekend dat alle dealerschappen per direct zijn opgezegd of worden overgedragen aan een nieuwe eigenaar

trouwens zo duur ken een zaak die op ze reet ligt niet zijn dus met ze allen een beetje lappen en we hebben een eigen motorzaak kunnen we tegen veel korting kopeh!!!!!

BTW goedemiddag DB effe vraagje wat wil mike voor ze motor hebben eigenlijk ???

groeten joker
 
Ik heb net de vergelijkings test, 1400,Yamaha en Kawa in Pro motor(september) gelezen.
We hebben een instabiele motor, volgens de schrijver. Ik denk, uitgaande van het artikel dat hij alleen maar racers tussen zijn benen heeft gehad, en dan is een 1400 toch wel even wennen.
Hebben jullie ook dat artikel gelezen? 8-) :(
 
Ik heb net de vergelijkings test, 1400,Yamaha en Kawa in Pro motor(september) gelezen.
We hebben een instabiele motor, volgens de schrijver. Ik denk, uitgaande van het artikel dat hij alleen maar racers tussen zijn benen heeft gehad, en dan is een 1400 toch wel even wennen.
Hebben jullie ook dat artikel gelezen? 8-) :(

Ja , ik heb het ook gelezen.

Ik heb ook gelezen dat de GSX o.a.
-meeste cc's *D
-meeste koppel *D
-langste wielbasis *D
-breedste achterband *D
-dikste vorkpoten *D
-grootste schijfremmen *D
-langste veerwegen *D
-meeste comfort *D
heeft.

We wilden toch een dikke vette bike??? :+ :+ :+

Heb net weer 900 km op dat logge ding naar luxemburg erop zitten enuhhhhhhhhh :} :} :} :} :} :} :} :}
 
Ik heb net de vergelijkings test, 1400,Yamaha en Kawa in Pro motor(september) gelezen.
We hebben een instabiele motor, volgens de schrijver. Ik denk, uitgaande van het artikel dat hij alleen maar racers tussen zijn benen heeft gehad, en dan is een 1400 toch wel even wennen.
Hebben jullie ook dat artikel gelezen? 8-) :(

Nog maar een reactietje.

Dat onstabiele zei hij omdat ie vond dat de GSX te makkelijk de bocht in viel.
Nouja, dan maar een onstabiele fiets toch????
Als je liever hard werkt om een bike de bocht in te krijgen, dan maar geen gsx kopen.

Laat de mijne maar lekker de bocht invallen dan :} :} :}
 
Te gemakkelijk de bocht invallen?.....ken da? :?

Das dan toch eigenlijk dat ie goed wendbaar is, of ....huh :?

Hmmmm, deze meneer had ut gevoel dat ie omviel geloof ik.
daarvoor hebben ze toch die draaihendel aan ut stuurgemaakt??
gazzzzzzzzzzz heet da geloof ik
 
ik wist afgelopen donderdag al dat ze zaterdag niet open zouden gaan en dat de zaak op de fles zou zijn of er moet snel een koper gevonden worden dit betekend dat alle dealerschappen per direct zijn opgezegd of worden overgedragen aan een nieuwe eigenaar

trouwens zo duur ken een zaak die op ze reet ligt niet zijn dus met ze allen een beetje lappen en we hebben een eigen motorzaak kunnen we tegen veel korting kopeh!!!!!

BTW goedemiddag DB effe vraagje wat wil mike voor ze motor hebben eigenlijk ???

groeten joker


Hoi Joker, ik had het van een kontakt in vianen gehoord die jij ook heb ontmoet in Assen waar we een gesprek mee hadden.

En die Bike van Mike kost wel wat rond 8500,- eurries.


En lappen wil ik wel maar die locatie van di zaak is kl**e.
 
Ik heb net de vergelijkings test, 1400,Yamaha en Kawa in Pro motor(september) gelezen.
We hebben een instabiele motor, volgens de schrijver. Ik denk, uitgaande van het artikel dat hij alleen maar racers tussen zijn benen heeft gehad, en dan is een 1400 toch wel even wennen.
Hebben jullie ook dat artikel gelezen? 8-) :(


Ja zeker gelezen? en wat je zeg die gasten rijden veel op scheurbuiken en dan ineens het idee we gaan Naked testen .


Wij hebben gewoon een Bike met BALLE.
 
Nog maar een reactietje.

Dat onstabiele zei hij omdat ie vond dat de GSX te makkelijk de bocht in viel.
Nouja, dan maar een onstabiele fiets toch????
Als je liever hard werkt om een bike de bocht in te krijgen, dan maar geen gsx kopen.

Laat de mijne maar lekker de bocht invallen dan :} :} :}

Dan moeten ze er één testen die op Michelin Pilot Sport's staat, valt die helemaal de bocht in!!

:+ :+ :+ :+ :+
 
Hoi Joker, ik had het van een kontakt in vianen gehoord die jij ook heb ontmoet in Assen waar we een gesprek mee hadden.

En die Bike van Mike kost wel wat rond 8500,- eurries.


En lappen wil ik wel maar die locatie van di zaak is kl**e.
hahahaha

nou dat lappen gaat even tegenvallen geloof ik, ik heb uit betrouwbare bron dat ze 200.000,= euro voor de zaak willen hebben dus dat gedeeld door ongeveer 90 leden is niet helemaal te doen denk ik en nee daar zitten niet alle motoren bij alleen het pand met alle gereedschappen maarja ze hebben niet eens een viergastester dus dat gereedschap valt wel mee dan he!

wat misschien wel interessant is dat alle gebruikte motoren geveild gaan worden !! dus mischien een leuke gebruikte op de kop tikken ????

enne die bike van mike vinnik een beetje duur maar dat kan ook aan mij liggen !!!


groeten joker
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan