GSX 1400 *De Bullbar* Deel 5 No-Bullshit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou ik zie dat het gelukt is Hans...nu kan je mijn oude foto veranderen in deze ;)

27zyvkn.jpg
 
en hier is dus deel 5 *O* *O*

wees welkom en voel je als thuis


ff de linkjes naar de vorige delen :

GSX 1400

GSX 1400 - 2

GSX1400 Part 3 *De Bull Bar*

GSX1400 Part 4 *De Bull Bar*




[afbeelding]



en natuurlijk de gsx 1400 club http://www.gsx1400club.nl/


dutch bull
[http://i28.tinypic.com/e9x4aq.jpg (afbeelding)]

bronco
[http://i32.tinypic.com/2q1xflz.jpg (afbeelding)]

james
[http://i28.tinypic.com/334s0hy.jpg (afbeelding)]

aart
[http://i26.tinypic.com/6tlora.jpg (afbeelding)]

hans rf
[http://i30.tinypic.com/35m4652.jpg (afbeelding)]

molem
[http://i32.tinypic.com/34opjxi.jpg (afbeelding)]

basbull
[http://i25.tinypic.com/i56gch.jpg (afbeelding)]

blue bull
[http://i26.tinypic.com/2cf2has.jpg (afbeelding)]

reece
[http://i32.tinypic.com/2djt7c3.jpg (afbeelding)]

gsx 1400 dave
[http://i27.tinypic.com/huizys.jpg (afbeelding)]

andre 1400
[http://i25.tinypic.com/2ywd5i1.jpg (afbeelding)]

granada
[http://i25.tinypic.com/2dhealv.jpg (afbeelding)]

2 meter ellende
[http://i32.tinypic.com/k1f7le.jpg (afbeelding)]

mikey
[http://i30.tinypic.com/2r6llsl.jpg (afbeelding)]

peetbull
[http://i31.tinypic.com/14cfqr8.jpg (afbeelding)]

mach 1
[http://i31.tinypic.com/qphrvt.jpg (afbeelding)]


en natuurlijk graafie 68


staat je naam of foto er niet bij stuur ff een mailtje of plaats het hier

Fijn hoor, een van de eerste leden van de GSX 1400 club vergeten.....Koffiefreak NO 8!!
full
 
Hans is volgens mij nog niet klaar Louis...ik mis er nog een aantal Bull pics :Y

Maar jij heb toch een oranje bull O-)
 
Laatst bewerkt:
Hans is volgens mij nog niet klaar Louis...ik mis er nog een aantal Bull pics :Y

Maar jij heb toch een oranje bull O-)


weet ik maar komt goed *O* *O*

maar ik wil wel graag een oranje bull foto van je *O*
 
Laatst bewerkt:
*O* *O* *O* deeltje 5 jeah!!!!! *O* *O*

laten we nou geen oude foto's van deeltje 4 erop zetten he :N

de foto's van google staan er al een paar keer op geloof ik.

en we horen gelijk weer wat van DB ongelooflijk :o :o its alive!!!!! ;)


en die gsx meeting .......dat is toch alleen voor bulls???????? arjo ;) ;) ;) had je hem maar niet moeten verkopen ;) ;) je weet het je krijgt spijt als je je bull verkoopt!!!!je kan ook die triple blauw wit spuiten dan lijkt hij mischien nog een beetje _O- _O-




oneeee blauw natuurlijk _O- _O- _O- _O- O-)
 
Laatst bewerkt:
Zet dan ff een nieuwe foto op het topic Roy..dan kan Hans het veranderen.We zijn al een tijdje bezig om de foto's te uploaden :]
 
kijk dat zijn pas mooie foto's :9~ :9~ en die kleur he




nee ik ben ff door mijn foto's heen ....anders krijg je weer dezelfde foto's waar ik eigenlijk niet wil .
 
Top!!! Deel 5
1 + 4 + 0 + 0 = 5
naked = 5 letters
max. koppel bij 5 duizend toeren
compressie 9.5:1
naloop 105 mm
achterband 190/50 17
wielbasis 1520 mm
primaire overbrenging 1.509 (83/55)
verhoudingen 1e 2.916 (35/12), 2e 1.937 (31/16), 3e 1.526 (29/19), 4e 1.285 (27/21), 5e 1.136 (25/22), 6e 1.000 (24/24)

En de onvermijdelijk foto uiteraard....

full


Ben je ook "stamgast" als je niet zoveel post maar wel alles leest...?

Groet,
Mart
 
kijk dat zijn pas mooie foto's :9~ :9~ en die kleur he




nee ik ben ff door mijn foto's heen ....anders krijg je weer dezelfde foto's waar ik eigenlijk niet wil .

Je had toch een andere foto met je xenon verlichting,zet die even voorlopig op de site ;)
Het is maar een idee :Y
 
Laatst bewerkt:
Top!!! Deel 5
1 + 4 + 0 + 0 = 5
naked = 5 letters
max. koppel bij 5 duizend toeren
compressie 9.5:1
naloop 105 mm
achterband 190/50 17
wielbasis 1520 mm
primaire overbrenging 1.509 (83/55)
verhoudingen 1e 2.916 (35/12), 2e 1.937 (31/16), 3e 1.526 (29/19), 4e 1.285 (27/21), 5e 1.136 (25/22), 6e 1.000 (24/24)

En de onvermijdelijk foto uiteraard....




[afbeelding]

Ben je ook "stamgast" als je niet zoveel post maar wel alles leest...?

Groet,
Mart


op je wenken bediend :W
 
Laatst bewerkt:
@2 meter, kijk hier eens : http://gsx1400fe.co.uk/home.htm deze gozer had zo'n TRE erop en het enige wat hij er over zegt is dat het benzine verbruik toe neemt / danwel weer afneemt na verwijderen verder niks over vermogen of rij eigenschappen ,mijn conclusie is dat het dus de moeite van het vermelden niet waard is. daarbij had ik in deeltje 4 die vraag ook gesteld en 0 reactie gehad dus ik heb het vermoeden dat men hier ook al uitgelult was over die tre... maar op ebay koop je voor 2 tientjes zo'n ding dus wat let je (als het de moeite is laat het me ff weten lol) check ook de mcn veer instellingen op deze site!en let op dat bij de achterveren een klik met dat wieltje geen "ring" is . mijn achter veren gingen van pudding tot geschikt voor harder dan ik durf ....
iig mooie yoshi in het zwart! maar ff dat stuur fixen :Y :P
 
Deeltje 5 is een feit! *O*

Mooie intro post, zal nog even een nieuwere foto zoeken :P

Deze graag!

full
 
Laatst bewerkt:
@2 meter, kijk hier eens : http://gsx1400fe.co.uk/home.htm deze gozer had zo'n TRE erop en het enige wat hij er over zegt is dat het benzine verbruik toe neemt / danwel weer afneemt na verwijderen verder niks over vermogen of rij eigenschappen ,mijn conclusie is dat het dus de moeite van het vermelden niet waard is. daarbij had ik in deeltje 4 die vraag ook gesteld en 0 reactie gehad dus ik heb het vermoeden dat men hier ook al uitgelult was over die tre... maar op ebay koop je voor 2 tientjes zo'n ding dus wat let je (als het de moeite is laat het me ff weten lol) check ook de mcn veer instellingen op deze site!en let op dat bij de achterveren een klik met dat wieltje geen "ring" is . mijn achter veren gingen van pudding tot geschikt voor harder dan ik durf ....
iig mooie yoshi in het zwart! maar ff dat stuur fixen :Y :P
Tsja, eigenlijk moet je zo'n TRE dus gewoon uitproberen. Als het in je hoofd verschil maakt werkt 'ie :P

Zojuist even de vering aangepast, thanx voor de tip. Ben benieuwd....
Zometeen effe een hapje eten en dan eens een rondje gaan rijden met de nieuwe settings })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan