gsx 1400 of bandit 1200 na bandit 600

gsx 1400 of bandit 1200

  • GSX 1400

    Stemmen: 15 75,0%
  • bandit 1200

    Stemmen: 5 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20

lexy

Die hard MF'er
10 dec 2003
394
1
maassluis
Wat zou een verstandige keuze zijn na een bandit 600.
Een GSX1400 of een BANDIT 1200.
Is er veel verschil tussen deze motoren en is het vele vermogen een beetje in de hand te houden.
 
ik zou gaan voor de b12 , je koopt ze nu zelfs nieuw voor €7999 !!

de gsx1400 luts nogal wat benzine en is daarom misschien wat minder geschikt (zeker voor woon werk verkeer) voor je

maarten
 
proefritje maken op beide :? heb ik ook niet gedaan :+
Voor de keuze bandit of gsx heb ik ook gestaan en ik heb voor de gsx gekozen vanwege de modernere techniek, uiterlijk, koppel etc.
 
proefritje maken op beide :? heb ik ook niet gedaan :+
Voor de keuze bandit of gsx heb ik ook gestaan en ik heb voor de gsx gekozen vanwege de modernere techniek, uiterlijk, koppel etc.

Terwijl ik juist het uiterlijk van de bandiet veel mooier vond. Veel sportievere look doordat ie niet zo "dik" lijkt. Gelukkig maar dat smaken verschillen.

Denk beide fijne fietsen. Heb zelf dus de bandiet en bevalt egt super goed. Soepel en comfortabel en als je wilt rete snel. Wel even een andere demper eronder (laten) zetten want dan gaat ie een stuk beter.

Greetz
 
De GSX lijkt inderdaad dik vooral door die belachelijke dempers die er standaard op zitten die ook nog eens naar buiten wijzen en loodzwaar zijn. Meteen vervangen door een akra 4-1 of andere lichtmetalen dempers bijvoorbeeld van titanium die ik er nu onder heb zitten.
 
Andere (voor) veren hoort min of meer ook tot de standaard mod's van de Bandit. En misschien van die metalen adapters om je remschakelgedeelte een paar centimeter hoger te maken..
 
Heej daar,

best een moeilijke keuze denk ik !!

als geld geen rol speelt neem dan de 1400 en als geld wel een rol speelt neem je ook de 1400 en als je gaat voor welke is mooier neem je ook de 1400 en als je denkt welke rijdt beter dan neem je ook de 1400 enzo dus...........

maar ik ben ook niet bevooroordeeltdtdt ofzo hoor.......


hihihihihi
 
Heej daar,

best een moeilijke keuze denk ik !!

als geld geen rol speelt neem dan de 1400 en als geld wel een rol speelt neem je ook de 1400 en als je gaat voor welke is mooier neem je ook de 1400 en als je denkt welke rijdt beter dan neem je ook de 1400 enzo dus...........

maar ik ben ook niet bevooroordeeltdtdt ofzo hoor.......


hihihihihi
Ik geloof dat lexy de Joker niet al te serieus kan nemen. O-)

maar ik ben het wel :^ met de Joker. :P :P
 
ik ga van de week maar eens kijken of ik kan proefrijden.
Welke zaak zouden jullie mij kunnen aanbevelen?
Safe zoetermeer / Rotterdam , Piet Post , Motor port Rotterdam?
Welke geven de beste inruil en service?
Wat zou een bandit 600S uit 2000 doen in de inruil(nieuw model)op een nieuwe bandit 1200 of gsx 1400 :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan