gsx 1400 part 15.met de gezellige BULL naar de zomer

Status
Niet open voor verdere reacties.
De 1400 is weer gerepareerd. Kostte wat moeite om het onderdeel voor de aansluiting van de HEL-oliekoeler op het blok in huis te krijgen..... Afgelopen weken vooral op de beameRT aan het rijden geweest. In de tussentijd ook groot onderhoud op de beameRT uitgevoerd. De 1400 staat er weer als een plaatje bij en gereed om te gaan rijden :) Alleen niet met dit takkenweer.....
 
Ben niet in zomerslaaap gevallen maar door baan wisseling heb ik het errrrrrg druk. Helaas weinig tijd voor motorrijden en forums.....................mis het wel allebei :/
 
hier hetzelfde,ik denk dat ik al 2 weken geen motor heb aangeraakt. -O-

ieder weekend is er weer iets wat me tijd opvreet....

gelukkig straks vakantie *O*
 
gezien het feit we toch na al die tijd bijna aan de 2500 posts zitten zal ik me in de vakantie buigen over een nieuw topic :z :z
de link zal ik dan hier plaatsen en kunnen we kijken of we wat meer gsx 1400 gerelateerde berichten kunnen plaatsen 8-) 8-)
 
Net terug, en net op tijd ook! Op en neer naar Nijmegen geweest. Het was er al flink druk voor de vierdaagse,
Nu ziet het eruit alsof de wereld dalijk wegspoeld, zo donker en dreigend is het hier....

En een kraai aangereden. Fok dammit. Dat koste me een krom knipperlicht maar dat viel gelukkig simpel te repareren. Even uit elkaar sleutelen, tikje met de hamer en de 'stem' was weer recht.
 
Tadaa!

Assen, vrijdag de 13de;

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan