GSX 1400 ** The Bullbar ** deel 10 - Bataafse manieren

Status
Niet open voor verdere reacties.
sow net ff een carterventilatietje op de kop getikt O-) misschien dan eindelijk van die waas achter mijn peilglas af :(

Zet er ook eentje op je helm,ben je ook gelijk van die waas voor je ogen kwijt _O- _O- _O-

gr. Peter


_O- _O- _O- _O-


afgezien van de kleuren en dat de K4 de laatste is met twee dempers zit er volgens mij weinig verschil in.

het is wel in het duits maar wel duidelijk.komt van het duitse forum
K2 =
4 in 2 ohne Kat
ohne Wegfahrsperre
mit Lichtschalter
ohne Warnblinkanlage
erste Dämpferserie hinten (mit weißem Ring auf der Federvorspannung)

K3 =
4 in 2 ohne Kat
ohne Wegfahrsperre
ohne Lichtschalter
mit Warnblinkanlage
zweite Dämpferserie hinten (ohne Ring auf der Federvorspannung)

K4 =
4 in 2 mit Kat (in jedem Schalldämpfer)
ohne Wegfahrsperre
ohne Lichtschalter
mit Warnblinkanlage
dritte Dämpferserie hinten (mit schwarzem Ring auf der Federvorspannung)
ab diesem Bj. Ausfallenden der Schwinge um 1cm verkürzt - wichtig für Kettenspannerumbauer!
K5 =
4 in 1 mit Kat
mit Wegfahrsperre
geänderte Tachoanzeigen (beleuchtete Zeiger)
ohne Lichtschalter
mit Warnblinkanlage
dritte Dämpferserie hinten (mit schwarzem Ring auf der Federvorspannung)
geänderte Gabel (braucht jetzt mehr Dämpferöl und die Federn sind länger)
geänderte ECU-Einheit (2 Stecker statt einer, PC-Anschluss)

K6 =
4 in 1 mit Kat
mit Wegfahrsperre
geänderte Tachoanzeigen (beleuchtete Zeiger)
ohne Lichtschalter
mit Warnblinkanlage
dritte Dämpferserie hinten (mit schwarzem Ring auf der Federvorspannung)
geänderte Gabel (braucht jetzt mehr Dämpferöl und die Federn sind länger)
geänderte ECU-Einheit (2 Stecker statt einer, PC-Anschluss)

K7 =
4 in 1 mit Kat
mit Wegfahrsperre
geänderte Tachoanzeigen (beleuchtete Zeiger)
ohne Lichtschalter
mit Warnblinkanlage
dritte Dämpferserie hinten (mit schwarzem Ring auf der Federvorspannung)
geänderte Gabel (braucht jetzt mehr Dämpferöl und die Federn sind länger)
geänderte ECU-Einheit (2 Stecker statt einer, PC-Anschluss)


en nu in het nederlands ;)

maar er zit technisch geen verschil in :N
 
Iemand bekent met roestvorming op het frame?
Stond vannochtend mijn motor te wassen, zie ik tot mijn verbazing dat aan de linkerkant waar het "helmslotje"" aan het frame gelast zit gewoon een hele bledder verf los zit!
De gsx is van 2005 met nog maar 30000 km op de teller en heb hem nieuw gekocht.


tip haal de tank er maar niet vanaf :(

onderkant tank roest ook B|
 
Bij dealer geweest , die monteur denkt dat er een van de metalen platen in de koppeling krom is !
Ze gaan de koppeling eraf halen en kijken wat er mis is.
In z'n een met de koppeling in ging m'n motor gewoon rollen, en schakelen naar 2 en 3 moeizaam , leuk als je zo'n ding net hebt..........
maar verder klasse machine!!!

Ik heb m'n ouwe MF inlog weer terug gevonden dus die ga ik nu weer gebruiken
Anders zit ik met twee namen te klooien _O-
Dus Geesix is vanaf nu HenC
 
Laatst bewerkt:
Motor weg bij dealer ivm garantiedingen, leenmotor mee fz6s ..............
alsof ik op een brommertje rijd .........
Hopelijk eigen fiets gauw terug !Waarschijnlijk woensdag pas weer, balennnnnn
 
Hoezo een rigoureus verbouwde 1400.........
Niet mijn smaak maar wel mooi gedaan (denk ik.....)
 
Laatst bewerkt:
Hallo hier ben ik dan weer terug van ons Dolomieten avontuur.
Passo Stelvio was het 2°,en mistig, maar we waren niet de enigste" gekken" _O- _O-

4595995.jpg


de rest volgt later wel :W :W
 
Fijn dat je weer terug bent Siegie. Zo te zien toch nog wat zonnestralen kunnen opvangen.
Ik ben erg benieuwd naar je reisverslag en de foto's *D *D *D

Het pechfront ligt nu boven Hamont....band lek vlak voor vertrek.....nieuwe band kan pas maandag geleverd worden....hoop dat het de goede is....anders zul je eens wat beleven hier in de regio....dan springt er echt iemand uit zijn vel. Man, wat een pech de afgelopen dagen.

Vrijdagmiddag....en ja hoor...prompt begint het te regenen.
 
Hallo hier ben ik dan weer terug van ons Dolomieten avontuur.
Passo Stelvio was het 2°,en mistig, maar we waren niet de enigste" gekken" _O- _O-

[afbeelding]

de rest volgt later wel :W :W

Dat is de 'spirit' toch?! Ziet er goed uit daar, jammer van de mist! Ik hoop zondag/maandag nog een mooie foto te kunnen maken op de stelvio. Morgen naar Italië, alleen niet op de bull maar op een *SPAM* BMWR1100RT *einde SPAM*. Ik kon het niet over m'n hart verkrijgen om de bull 1000 km de bandjes plat te rijden.... dus, foto's volgen nog!

Groeten
 
Dat is de 'spirit' toch?! Ziet er goed uit daar, jammer van de mist! Ik hoop zondag/maandag nog een mooie foto te kunnen maken op de stelvio. Morgen naar Italië, alleen niet op de bull maar op een *SPAM* BMWR1100RT *einde SPAM*. Ik kon het niet over m'n hart verkrijgen om de bull 1000 km de bandjes plat te rijden.... dus, foto's volgen nog!

Groeten
Goede reis en hopelijk meer geluk met het weer,de meesten zijn allemaal gevlucht[/i ] uit de dolo's :W

en deze straat niet nemen _O- _O- en anders veeeeel succes
Zijn wij per ongeluk op gekomen
4597872.jpg
 
Lijkt me ook wel wat, leveren ze ook een achterschijf?
Ik kon hem niet zo gauw vinden.
Wel een mooie prijs als je het vergelijkt met de schijven van Braking! :0

yep op mijn vorige 1400 had ik ze .

en ik zou ze zo weer kopen, en goede kwaliteit en super service *O*

ik heb ook nog orginele schijven, als je dat liever hebt :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan