GSX 1400 ** The Bullbar ** deel 10 - Bataafse manieren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een GSX (K5) op het oog. Hiervan is de tank opnieuw gespoten omdat hij een keer gevallen is. Het Suzuki logo ontbreekt echter. Hoe kan de tank nog worden voorzien van het logo? Ik heb dit het liefst origineel. Betekent dat een sticker plakken en dan met blanke lak (laten) spuiten?
 
Ik heb een GSX (K5) op het oog. Hiervan is de tank opnieuw gespoten omdat hij een keer gevallen is. Het Suzuki logo ontbreekt echter. Hoe kan de tank nog worden voorzien van het logo? Ik heb dit het liefst origineel. Betekent dat een sticker plakken en dan met blanke lak (laten) spuiten?


is gewoon een losse letter S ,en kun je gewoon bestellen .
plak je er over heen :Y
 
Laatst bewerkt:
als dit de toekomst is voor de motor :? :? :? ben ik voor :Y :Y

http://www.motormeuk.nl/bekijken/3605/filmpje/Mavizen-electric-sportsbike-first-ride.html (Motormeuk Filmpje: Mavizen electric sportsbike first ride)


helemaal niet verkeerd :9~ :9~
 
oesje, ik ga dat niet meer kunnen meemaken, volgende meeting, treffen ???

edit: ik heb mij erjuist aangemeld voor de retro meeting in De Meern.


super *O*

en de rest van de agenda staat hier

http://www.suzuki-owners-club.nl/forum/index.php?topic=2379.0 (suzuki-owners-club.nl -&nbspThis website is for sale! -&nbspsuzuki-owners-club Resources and Information.)
 
De kleine blaffers (ter.....g wat een herrie.....) weer op de 1400 gezet.

13zv39h.jpg


En het triple-schermpje binnengekregen en gemonteerd.
Zit nog iets teveel ruimte tussen de lampen en het scherm..... Komt goed....

2qd5oj5.jpg
 
Net ff gebeld met motorzaak, koppelingsplaten staan nog steeds in backorder...!
Ze hebben een kompleet nieuwe koppelingsset besteld maar de platen zaten er niet bij,
Moeten de originele zijn en hij zegt dat op internet meestal imitatie is, en die wil die er niet in zetten!
Op zich wel goed natuurlijk , maar drie weken zonder motor gaat ook vervelen :-(
En er kan zomaar drie weken bij komen nog..............
 
@ Mart: ziet er mooi uit Mart.... past perfekt bij de twee koplampen

@Henc: Koppelingsplaten niet te leveren via een andere dealer? Ik zet ze er met alle plezier voor
je in !
 
Het is een garantie gevalletje, hij staat nu koppelingsloos bij de dealer!
Blijkbaar nergens te krijgen (via de importeur )
Maar wel bedankt voor het aanbod , appreciated !
 
mocht je hem ooit willen verkopen voor een hoge prijs, dan is het nu de beste tijd om het te doen.

maar jou kennende koffie liefhebber, dan gaat ie niet weg.
 
Ast goed is kan ik zaterdag weer rijden, eindelijk zijn er platen onderweg........
Mooie fiets KF :-)
 
Zo hij staat weer voor de deur, schermpje staat er mooi op !
Hoe krijg je ook weer een foto hier erop ?
Wat rijd dat weer heerlijk na 3 weken op een fz6..............:-)
71jt4y.jpg
 
Laatst bewerkt:
Help mij please !!!

Ik ben waanhopig op zoek naar een db killer voor mijn GSX 1400.
Weet iemand een verdeler van Yoshimura in Vlaanderen of aan de grensstreek B/NL.
Uitlaat is een Yoshimura tri-oval.
Moet wel een inbouw db killer zijn.
Geen internet bestelling aub, kheb daar heel slechte ervaring mee gehad in het verleden (te veel oplichters).
Moet wel een winkel zijn waar ik de db killers kan zien en desnoods op mijn GSX kan passen.

Mvg,
Jean.
 
Probeer www.rallyadventureshop.nl eens die hebben de dbDawg en die haalt 6 tot 10 db weg !
Zit ergens in zutphen geloof ik , ook leuk ritje
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan