GSX 1400 ** The Bullbar ** deel 10 - Bataafse manieren

Status
Niet open voor verdere reacties.
sow het is weer wat afgekoeld.gisteren mijn dochter naar overijssel gebracht.ging hier uit haarlem weg met 28 graden en kwam daar aan met 36,5 graden.was me toch iets teveel van het goede.sávonds terug naar haarlem kwam ik om 10 uur half 11 in een wolkbreuk bij muiden.ik was blij dat ik mijn snorkel bij me had,wat een water kwam er naar beneden zeg.kwam vlak voor dat het losbarstte ook nog een motorrijder voorbij(zo'n die hard die nog nooit van een regenpak heeft gehoord)man wat had ik een medelijden met die jongen
 
Het was gisteren mooi in het dal van de Ahr. In september deel van de België-rit.....
full
 
De belgië-rit wijkt dit jaar uit naar de oosterburen, Henc

De preciese opzet is nog niet helemaal bekend, maar het gaat weer leuk worden, neem dat maar van mij aan !
 
minimaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik ben er vorige maand geweest 3 n88
geslapen in de bike-inn in cochem ,perfect..
 
Waar kun je het aantal decibels laten meten (behalve bij de politie na aanhouden)
Volgens mij mag ie maximaal 92 db geven bij 3500 toeren , klopt dat ?
 
misschien is dit een repost, maar....

Suzuki GSX 1400 supercharged. Check this out !!


Ja......daar zit wel power in. Ons motorblok heeft veel meer potentie dan standaard het geval is.
Dat komt natuurlijk ten goede van de levensduur. 100.000 km zijn dan ook geen probleem.
Nou is deze engelse oplossing met een inlaat-turbo vrij kostbaar (€ 6000,00) maar er zijn goedkopere oplossingen.......
Een goed uitlaatsysteem (dikkere bochten + demper) + luchtfilter geven al snel 20Pk +
Laat je ook nog eens je cylinderkop flowen en optimaliseren, ev. je cylinderinhoud vergroten naar 1507 cc (je kunt dan nog het standaard carter gebruiken) zit je al snel op 150 PK en een evenredige toename van je koppel!! wat natuurlijk nog veel belangrijker is.
Het schijnt dat je met die zuigerdiameter (84 mm) gewoon zuiger veren van een BMW automobiel kunt gebruiken.
Ik zou het zelf niet zo snel doen, maar ik heb vernomen dat er lieden zijn, die dit in Rusland hebben laten doen. Kwestie van vertrouwen....of russische roulette, het is maar hoe je het bekijkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan