GSX 1400 ** The Bullbar ** deel 10 - Bataafse manieren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Okee dus gaas er8er en dat dan regelmatig vervangen!
ga er over nadenken ......


Ik heb er ook gaas achter hoef je niets mee te doen, gewoon met een afwas borstel af en toe schoonmaken/vegen en klaar , roesten doet hij ook niet ik heb heel fijn gaas van RVS.
 
Hier een foto van de radiateur met gaas erachter.

Voordeel is dat er nu weldegelijk bescherming is tegen steenslag (door het gaas).

full
 
Laatst bewerkt:
RVS cover en RVS gaas daarachter.

Er boven hing toen toevallig mijn Camera normaal klik ik hem eraf.

Die foto die jij hebt geplaatst is ook RVS volgens mij zijn al die dingen van rvs en soms een verchroomd exemplaar.
 
Laatst bewerkt:
de foto die jij hebt gepost is een aluminium cover,ik heb hem er ook op zitten
m8k8c6.jpg



btw wolfsoes film jij er nog veel mee :? :? ik wel alleen heb ik de steun toch verplaatst omdat hij steeds meer begon te "'zwaaien"'.ik denk dat de constructie toch te zwaar was voor het oortje van de toeter.ik heb hem nu tussen de bovenste bevestiging van de koeler en de cover zitten,ik moet zeggn lekker stabiel mooi beeld en alleen zo rond de 3000 a 3500 toeren een hele lichte trilling in het beeld(overigens hangt hij nog wel met de rubbers)
overigens is het niet de bevesting op de foto,maar iets hoger en steviger.ik maak binnenkort wel ff een piccie
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik heb er ook gaas achter het houd wel zeker een hoop zooi tegen vooral een hoop bugssssssssssssssss *D *D

Misschien is het leuk om de 29e met een hele bull's naar het mf mm te gaan ???

ff een centrale lokatie afspreken en dan met ze alle naar Veenedaal

Gr.Peter
full
 
de foto die jij hebt gepost is een aluminium cover,ik heb hem er ook op zitten
[afbeelding]


btw wolfsoes film jij er nog veel mee :? :? ik wel alleen heb ik de steun toch verplaatst omdat hij steeds meer begon te "'zwaaien"'.ik denk dat de constructie toch te zwaar was voor het oortje van de toeter.ik heb hem nu tussen de bovenste bevestiging van de koeler en de cover zitten,ik moet zeggn lekker stabiel mooi beeld en alleen zo rond de 3000 a 3500 toeren een hele lichte trilling in het beeld(overigens hangt hij nog wel met de rubbers)
overigens is het niet de bevesting op de foto,maar iets hoger en steviger.ik maak binnenkort wel ff een piccie


Ok dat wist ik niet :$ dacht dat ze allemaal van rvs waren, steuntje van mij doet het goed ik heb hem wel in de rubbers hangen, filmen doe ik niet zoveel meer.

Ik zie het wel een keer verschijnen.

@ Peter jammer de 29e heb ik een rit van mijn werk -O-
 
was ook wat groter uitgevallen dan de bedoeling was,bedoelde er niets mee :$ :$
maar ik had hem ook in de rubbers hangen maar zag dat het steuntje voor de claxon steeds meer begon te zwabberen.ik was bang dat hij af zou breken en heb hem daarom anders geplaatst.

en voor wat de covers betreft heb je wel gelijk.het gros wat word aangeboden is idd rvs of verchroomd.


@peter,de 29e heb ik een tocht met de socn.de afscheidsrit van torque
 
Laatst bewerkt:
hoi bull riders.....de groetjes vanuit spain hierrrr ben alweer 2 weken aan het genieten van het heerlijke weer ...en heb nog eens goed na gedacht over de verkoop van mijn motor ..........omdat ik toch graag een amerikaanse pickup wil gaan kopen !!!!!

als ik volgend weekend thuis kom wil ik hem toch maar in de verkoop gaan zetten helaas ....ik heb er geen haast mee dus ik zie wel wat ervan komt ...dus als jullie nog iemand weten die een goeie betrouwbare bull willen kopen weten jullie mij te vinden !!

ik heb er deze 2 weken echt goed over nagedacht ....maar toch met pijn in mn hart doe ik hem weg ...
mazzel ik spreek jullie snel weer ... :W
 
hoi bull riders.....de groetjes vanuit spain hierrrr ben alweer 2 weken aan het genieten van het heerlijke weer ...en heb nog eens goed na gedacht over de verkoop van mijn motor ..........omdat ik toch graag een amerikaanse pickup wil gaan kopen !!!!!

als ik volgend weekend thuis kom wil ik hem toch maar in de verkoop gaan zetten helaas ....ik heb er geen haast mee dus ik zie wel wat ervan komt ...dus als jullie nog iemand weten die een goeie betrouwbare bull willen kopen weten jullie mij te vinden !!

ik heb er deze 2 weken echt goed over nagedacht ....maar toch met pijn in mn hart doe ik hem weg ...
mazzel ik spreek jullie snel weer ... :W
of je heb te veel gezopen of je heb last van een zonnesteek.
toch zonde om je speciale blauwe bull weg te doen.

drink is een glas fris en zet een petje op !!!

nee hoor, das onzin.
succes met je beslissing en de verkoop. ;) ;) ;)
 
hoi bull riders.....de groetjes vanuit spain hierrrr ben alweer 2 weken aan het genieten van het heerlijke weer ...en heb nog eens goed na gedacht over de verkoop van mijn motor ..........omdat ik toch graag een amerikaanse pickup wil gaan kopen !!!!!

als ik volgend weekend thuis kom wil ik hem toch maar in de verkoop gaan zetten helaas ....ik heb er geen haast mee dus ik zie wel wat ervan komt ...dus als jullie nog iemand weten die een goeie betrouwbare bull willen kopen weten jullie mij te vinden !!

ik heb er deze 2 weken echt goed over nagedacht ....maar toch met pijn in mn hart doe ik hem weg ...
mazzel ik spreek jullie snel weer ... :W


Hoi Roy,

Heb je een zonnesteek opgelopen ofzo of te diep in een sangria kan gekeken????

zo'n pickup is natuurlijk ook waanzinnig,maarrrrrrrrrrrrrrrr je mis toch het motor gevoel

al met al succes met de verkoop de toekomstige eigenaar krijgt wel een hele mooie blauwe Bull.

jammer dat je ons gaat verlaten.

Gr.Peter
 
Jammer Roy -O- een van de mooiste fietsen hiero .
Ik had een week of 3 geleden ook bijna zo'n ingeving hebben we allemaal wel eens denk ik zo :X

Wilde een camper kopen :9 mooi met de kids.

Maar ik weet als ik hem wegdoe er nooit niets meer komt O-) , dus toch maar niet gedaan, ga nu voor een oud camperbeestje kijken.

ik zal mijn oren open houden als ik iemand weet geef ik het door, goeie vakantie nog :W.
 
Ik had een afspraak met een handelaar uit Wijchen,nabij Nijmegen,omdat ik 2 fietsen in wilde ruilen zag hij er na een paar dagen toch vanaf,dit was er inderdaad èèntje met Yoshimura opschrift op het zadel,maar die ik nu heb komt uit Heerenveen,zijn die zadels met Yoshimura opschrift te koop?,en zag ook op een paar GSX-en met van die GSX velgstriping,is daar ook een verkoopadres van bekend?,en heb een beetje gezocht,maar zijn er ook ergens kentekenplaathouder,dus in plaats van het spatbord,te koop?,ikzelf hou niet zo van webshops,maar wil gewoon naar een (motor)zaak toerijden,de dingen die ik wil hebben,effe bekijken,en aanschaffen,alvast bedankt voor de tips/adressen.


kijk maar eens hier. heeft ook 1400 velstickers, heb de mijne er ook vandaan.
http://link.marktplaats.nl/363953852
groet

frits
 
hahah thanx voor de reacties ....maar voorlopig heb ik mn bull nog hoor , want als ik er niet voor krijg wat ik er voor wil hebben blijft hij gewoon bij mij *D ...

ik weet dat het een betrouwbaar beestje is dus :Y
en het is echt geen ingeving hoor :N het is iets waar ik al heel lang van gedroomd heb...bijna 20 jaar geleden alweer toen ik voor het eerst in een amerikaan had gereden .....zo een gevoel vergeet je niet meer hihihihihi , maar denk erom ik doe mn bull ook niet echt van harte weg hoor.. :N

jongens de mzzl maar weer ....ik duik weer ff het zwembad in 8-)
 
Zeg jongens is het nou de bedoeling om hier te ouwe hoere of op het suszuki owners forum?

Graag had ik wat meningen van jullie van diegenen die met BT016 of PILOT POWER 2CT rijden , de pro's en de contra's.

Heb nu zelf een setje BT016 op liggen. ze plakken stevig op het asfalt maar slijten zo hard als ik van ondergoed verwissel.

zeker achteraan :X na 3500km was ie al fors voorbij de helft.

dus laat maar komen jullie meningen :P
 
Laatst bewerkt:
het varieerd mac.niet iedereen heeft de overstap naar de socn genomen.dus we hobbelen een beetje heen en weer }) })

en wat de banden betreft kan ik je niet helpen,ik ga zelf weer voor de pr2 van michlin.voor mij een prima band met genoeg grip feed back en lange levensduur :}
 
Laatst bewerkt:
Hallo mensen :W .

Ik ben Niels, zoon van mijn vader, die een GSX 1400 rijd :) *O* .
Super bruut ding!!!

Hij heeft hem nu een paar maander, en is er super gelukkig mee.
Het "echte" rijden is nu begonnen zegt hij zelf.
(Maar goed, kwam ook van een choppert dus jah... kan alleen maar kloppen zeg maar...).

Maar goed, waarvoor ik inbreek in jullie topic:

Zijn voorband is versleten, en nu zijn we aan het denken wat voor banden er op moeten komen.
Ik ben nogal fan van de Michelin Pilot Road 2, en hij van de Brigestone's BT021.
Wat is het fijnste op zo'n motor?
Hij rijd redelijk door, maar komt NO WAY in de buurt van mijn "sportieve rijgedrag" op de blade.
Maar laten we zeggen, hij rijd de banden echt wel warm :).

Hij wil ook wel bandjes die niet bij het minste of geringste versleten zijn.

Wat is jullie idee als ervaren mensen hier in?

Bij voorbaat dank, Niels.
 
het gros van de rijders hier rijd met de pr2.en siegie(belggixxer)rijd nu een tijdje op bridgestone bt023 en is daar zeer tevreden over.
wolfsoes wil de pirelli angel proberen dus door is nog geen feedback over.verder zal je hier niet veel andere merken horen,oja erik uit sint oetelrode _O- _O- ook wel quess who genaamd rijd nu continental road attack(als ik me niet vergis)en is daar weer tevreden over. :W :W
verder heb je natuurlijk de michelins sport en power,maar daarmee kort je de levensduur in en krijg je meer grip
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan