GSX 1400 ** The Bullbar ** deel 10 - Bataafse manieren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik moet zowieso zondag werken, dus moet 's avonds wel naar huis :] eigenlijk!
En dat is twee uurtjes rijden dus dat is best te doen lijkt me :Y
 
Laatst bewerkt:
Een paar plaatsen die we op de verkenningstocht hebben bezocht (niet goed voor mijn taille-sectie.....
:} :}
5033809.jpg


5033810.jpg


5033811.jpg
 
Nog ff voor de zekerheid , begin en eindpunt is in Genk ?
Heb er echt zin in , ast maar wel droog is ...................................
 
Hallo jamlem k2,

Ik zag dat u een belly pan en radiator cover op de suzuki gsx 1400 had.

Kunt u mij vertellen waar ik deze 2 parts het beste kan kopen en e.v.t met bestel-nummers ?

Hartelijk dank alvast.

Mvrg Willem
 
Beste koffiefreak en jamlem k2 bedankt voor u reacties via de e-mail.

Bedankt ook voor de leuke reacties en welkoms woorden.Ben Willem 47 jr en deze Suzuki GSX 1400 is m'n eerste en tevens laatste motor.Kan me niet voorstellen dat ik ooit nog iets anders zou willen rijden.Heb er nu 700Km mee gereden en wat een fijne toermotor is dit en met veel kracht.

Moet nog veel leren en hopelijk eens met jullie allen in een tourrit.

Nog een vraagje.Kan ik mijn achter rempedaal wat lager ( c.a 3 cm) instellen middels dat draadeindje? En hoe dit dan het beste? Zag dat er 2 moeren zijn.1 daarvan is de borging en de ander zit vastgeklemd (borging) in het beugeltje.Neem aan dat als ik de bovenste borgingmoer los haal ik aan het draadeindje dit moet kunnen instellen?Maar dat gaat wat zwaar en wellicht doe ik het fout of het mag niet zo?

Dit is m'n nieuwe en eerste aanwinst een GSX 1400 2002


Met 2 BOS dempers.
KNN filter
Powerbox
SB stuur

Vriendelijke groet Willem

1282582902-50.jpg
~[/url]~[/img]
 
Laatst bewerkt:
Merci big bull 1400....... dat komt helemaal goed,geniet er al van door er na te kijken.

Leuk forum hebben jullie hier!!!
 
Welkom "Willem GSX 1400" :)
Goeie keuze als eerste en laatste motorfiets ;)
Ga achter die 700 Km's nog maar 2 nullen zetten :] :] :] :]

V.w.b. je rempedaal. Je kan wel iets stellen aan het 'draadeindje' maar of je daar 3 cm mee gaat halen vraag ik me af. Zolang je maar zorgt dat je achterrem niet aan gaat lopen.... kan nogal warm worden..... En dan is het |( Ook niet vergeten om je achterremlicht te stellen en te controleren of deze pas gaat branden als je het rempedaal daadwerkelijk intrapt....
Beide moertjes een nachtje in de wd40 zetten en kijken of ze dan wel 'normaal' los komen
Hopelijk :( ==> :? ==> :)
 
Laatst bewerkt:
probeer mart eens te peebeeen.komt niet echt uit de buurt maar uit de waddenzee,eeeeeehhh van ewijcksluis _O- _O- die wil ook wel maar geen 900 km op 1 dag dus misschien kan je iets met hem regelen

Afgelopen weekend nog een ritje van 900 km+ gereden. Wel over 2 dagen en dat is goed te doen. Op 1 dag word wel veel.

Belgen ==> Als we idd om 9 uur uit Genk vertrekken, hoe laat zijn we dan ongeveer klaar met de rit?
 
Heb eind mei een setje Pirelli Supercorsa's laten monteren. Perfecte grip, rijdt dus pefect. Alleen de slijtage is enorm door het megekoppel/vermogen. Binnen 2 duizend kilometers is de achterband helemaal naar de kloten.

Heb nu een setje Michelin Pilot Power 2 CT binnengekregen. Voor een 120/70/17 en achter een 190/55/17. Ik moet ze alleen nog even laten monteren, maar mijn motorzaak is nog met vakantie.

Wij gaan over een paar weken weer een trip maken via de Vogezen naar de Dolomieten. Met Supercorsa's moet ik ergens in Italië nieuwe banden laten monteren, anders kom ik niet meer thuis. Nu hoop ik dat de Pilot Power 2 CT enerzijds een langere levensduur hebben en anderzijds wel vergelijkbare grip hebben als de Pirellis's. De tijd zal het leren.
 
@Henc c kom je nu naar de rit? Dan kan ik misschien nog een slaapplaats regelen in het "clubhuis" Of wie nog beslist te blijven slapen.
@Bataaf,kom je ook naar Genk?

Voor als er mensen zijn die zaterdag naar huis rijden stel ik voor de rit van 200km te rijden.
Belggixxer
Beuk
Koffiefreak
Black Bull
Babygixxer
Bataaf 74 ??
Mac Devil
vtr sp1 freak

Dit zijn de voorlopige vooruitzichten :Y :Y
5058246.jpg
 
@Henc c kom je nu naar de rit? Dan kan ik misschien nog een slaapplaats regelen in het "clubhuis" Of wie nog beslist te blijven slapen.
@Bataaf,kom je ook naar Genk?

Voor als er mensen zijn die zaterdag naar huis rijden stel ik voor de rit van 200km te rijden.
Belggixxer
Beuk
Koffiefreak
Black Bull
Babygixxer
Bataaf 74 ??
Mac Devil
vtr sp1 freak

Dit zijn de voorlopige vooruitzichten :Y :Y
[afbeelding]

Hola voorlopig ziet het er nog goed uit houden zo zou ik zeggen.

Bedankt Siegie nogmaals voor de hulp voor een verloopstuk maar heb het bij EP laten doen kwas 50euries kwijt voor verloopstuk en rvs strip voor beugel te maken

dan snel naar huis en men hexa staat gemonteerd en "lawijd dat da moakt" :9~ later wel eens een kiek plaatsen ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben vrij vrijdag avond en zaterdag, zondag wel weer werken maar avonddienst!
Dus ik zit te denken om dan vrijdagavond jullie kant op te komen en zaterdag avond terugrijden!
 
dus als er dan een plekkie is om vrijdag te slapen zou wel lekker zijn !
Alleen nog even iets van navigatie regelen...........
Komt er verder niemand uit zuid-holland of uit de buurt daarheen?
 
Afgelopen weekend nog een ritje van 900 km+ gereden. Wel over 2 dagen en dat is goed te doen. Op 1 dag word wel veel.

Belgen ==> Als we idd om 9 uur uit Genk vertrekken, hoe laat zijn we dan ongeveer klaar met de rit?
Als we rond 10 uur vertrekken,200km rijden ,eten, plaspauze,denk ik dat we tegen 16 uur terug zijn, 300km tegen 18uur :W
 
klein verandering: ik kom in solo ;( voor de rit van zaterdag 4/9/2010. Het is ietske te ver voor haar :X

*O* Nu nog een adresje om te kunnen rijden naar de startpunt in Genk aub

Laat het maar snel zaterdag worden :] :] :]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan