GSX 1400 ** The Bullbar ** deel 10 - Bataafse manieren

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo luitjes
ben gisteren weer even wezen kijken bij me motor had een storing in me gaskleppen die waarders stonden niet goed kregen de motor niet goed afgesteld maar mmandag is hij klaar en kan ik gaan rijden hij heeft nu 129 pk aan het wiel en een koppel continu van 160 in de hoogste versnelling
 
en hoop er nog wat extra eruit te persen is nu op 80%klaar met afstellen heb nu 4 losse kn filters erop zitten de computer kon niet lekker ze gang gaan niks klopte meer maar nu met power commander komt het goed
 
hallo klopt het dat een bull yoshimura van 2006 bij 250km/u in de begrenzer gaat en hoe werkt dat kan dat er ook af.


of een 2005 yoshibull bij 250 in de begrenzer gaat durf ik niet te zeggen.maar mijn bull(een k3 redelijk standaard)heeft op de testbank 253 in zijn 5 gedraaid,en geloof me er zit in zijn 6 nog genoeg power om door te gaan.
misschien dat ex-yoshi rijder coert daar meer over kan vertellen
 
Laatst bewerkt:
of een 2005 yoshibull bij 250 in de begrenzer gaat durf ik niet te zeggen.maar mijn bull(een k3 redelijk standaard)heeft op de testbank 253 in zijn 5 gedraaid,en geloof me er zit in zijn 6 nog genoeg power om door te gaan.
misschien dat ex-yoshi rijder coert daar meer over kan vertellen

Als ik 220 rij dan waai ik er al bijna af............................................
 
Nee,zit geen begrenzer in.

Een Yoshi is een normale GSX,die alleen is voorzien,van een ander stuur,een onderkuipje en natuurlijk een uitlaat van Yoshimura.( dit alles voor een € 1000,- extra )
Vele denken dat hij extra gekieteld is vanaf de fabriek,en willen dit graag vertellen bij verkoop van de motor,maar dit slaat helemaal nergens op,een Akra of wat voor merk vervangingsdemper dan ook levert nagenoeg het zelfde vermogen,als de Yoshi.

En wat betreft de 250 km/u op een nakedbike,dat is bijna 280 op de teller,dus snap ik eerlijk gezegd niet wat het probleem is,mocht hij er wel inzitten.


ik heb er een met 2 yoshimura's, is ie dan 2 keer gekieteld. :+


wow dan heb ik een boel vermogen ;)


maar je verhaal klopt Coert, het is niets meer dan dat. :Y
 
Laatst bewerkt:
Hallo,bullriders,

Heeft er nog iemand een orgineel suzuki onderkuipje te koop blauw en onbeschadigd?

die van mij heeft een hoge stoeprand gekust :( :(

Gr.Peter


welke kant ???
anders weet ik mischien wel een oplossing , tenminste als je links schade hebt
 
Laatst bewerkt:
Vindt je dat echt de mooiste , Peter....? Anders had ik nog wel wat alternatieven !

Even voorop stellen....zelf heb ik er ook geen mooie opzitten. (Skydmarx) Ik heb wel eens vaker de reaktie gekregen: "mooie motor, maar dat kuipje met een voorhamer er vanaf meppen"

De mooiste...vind ik persoonlijk van Savvas Salonikidis uit Genk (een hele mond vol) en volgens mij is die van Espace tuning een frans bedrijf met nogal eens wat leveringsproblemen.
Ook Hans RF heeft er een erg mooie opzitten.

Ik vind; zo'n ding moet lang doorlopen en niet te kort zijn. Willem de Ruyter had vroeger al een erg mooi kuipje onder zijn motorblok hangen....
 
Vindt je dat echt de mooiste , Peter....? Anders had ik nog wel wat alternatieven !

Even voorop stellen....zelf heb ik er ook geen mooie opzitten. (Skydmarx) Ik heb wel eens vaker de reaktie gekregen: "mooie motor, maar dat kuipje met een voorhamer er vanaf meppen"

De mooiste...vind ik persoonlijk van Savvas Salonikidis uit Genk (een hele mond vol) en volgens mij is die van Espace tuning een frans bedrijf met nogal eens wat leveringsproblemen.
Ook Hans RF heeft er een erg mooie opzitten.

Ik vind; zo'n ding moet lang doorlopen en niet te kort zijn. Willem de Ruyter had vroeger al een erg mooi kuipje onder zijn motorblok hangen....


Hoi Koffie,

Ik ben er ook nog niet uit met wat het wordt :? :?

wat fototjes verduidelijk het misschien,dus aan iedereen die er een mooi picci van heeft laat maar zien *O* *O*

Gr.Peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan