GSX 1400 ** The Bullbar ** deel 10 - Bataafse manieren

Status
Niet open voor verdere reacties.
gepikt van het duitse forum,de vuvuzuki. :} :} :}

echt geeeweeeeelldig _O- _O- _O-


11916l3.jpg


2a7xztg.jpg
 
Lachen Aart, na afgelopen weekend ben ik er ook achter dat Duitsers wel humor hebben.

Zit in drukke fase dus weinig hiero.

@ Siegie en Peter IDD een leuk stukkie in Motorplus doen ze goed ik had na het interview geen idee hoe het eruit zou komen te zien, het is leuk geworden :) .

Lees ook even de banden test komt de good old michelin PP 2 ct van alle banden als beste uit de bus verbaast me niets Superband :Y .

Groeten Eric.
 
Lachen Aart, na afgelopen weekend ben ik er ook achter dat Duitsers wel humor hebben.

Zit in drukke fase dus weinig hiero.

@ Siegie en Peter IDD een leuk stukkie in Motorplus doen ze goed ik had na het interview geen idee hoe het eruit zou komen te zien, het is leuk geworden :) .

Lees ook even de banden test komt de good old michelin PP 2 ct van alle banden als beste uit de bus verbaast me niets Superband :Y .

Groeten Eric.
De Bridgestone komt er ook goed uit *O* *O*
 
Lachen Aart, na afgelopen weekend ben ik er ook achter dat Duitsers wel humor hebben.

Zit in drukke fase dus weinig hiero.

@ Siegie en Peter IDD een leuk stukkie in Motorplus doen ze goed ik had na het interview geen idee hoe het eruit zou komen te zien, het is leuk geworden :) .

Lees ook even de banden test komt de good old michelin PP 2 ct van alle banden als beste uit de bus verbaast me niets Superband :Y .

Groeten Eric.
Hoi eric,
Ik heb zojuist ook de motorplus bekeken, louis was op bezoek en had hem bij zich. Mooie foto, :Y :Y interview heb ik nog niet helemaal gelezen.
Toevallig heb ik een editie van motorplus waarin bij een bandentest de dunlop op een gedeelde eerste plaats staat met de michelin, toch vreemd!!!
Dat de continental road 2 op de vierde plaats eindigt komt door snellere slijtage maar zeker niet door de rijeigenschappen, maar zo moet iedereen de juiste band zien te vinden passend bij de rijstijl maar vooral ook passend bij het dagelijks gebruik van de motor. En dan past de continental bij mij het best-- woon werk verkeer op korte afstand-weinig snelweg etc. etc.
Vr gr en tot ziens erik. :] :]
 
Evolutie Erik O-)

Siegie jij verknochte Bridgestone rijder ja die zijn ook goed maar niet zo goed als... :+

Affijn onzin ik denk dat de top 3 niets voor elkaar onder doet altans niet dat jij of ik het in de praktijk zullen merken.

Ik vind de Michelin ook goed smoelen mooi profiel om te zien, de metzeler die er zo slecht uit komt heb ik ook gehad daar reed ik net zo mee als de Michelin dusss zeg het maar.

Voor Vaderdag een mooi cadeau gehad van de boys (en mamma) Kaartje voor assen volgende week *O* *O* *O* ben ik alweer een jaar of 3 niet geweest.
 
Laatst bewerkt:
Evolutie Erik O-)

Siegie jij verknochte Bridstone rijder ja die zijn ook goed maar niet zo goed als... :+

Affijn onzin ik denk dat de top 3 niets voor elkaar onder doet altans niet dat jij of ik het in de praktijk zullen merken.

Ik vind de Michelin ook goed smoelen mooi profiel om te zien, de metzeler die er zo slecht uit komt heb ik ook gehad daar reed ik net zo mee als de Michelin dusss zeg het maar.

Voor Vaderdag een mooi cadeau gehad van de boys (en mamma) Kaartje voor assen volgende week *O* *O* *O* ben ik alweer een jaar of 3 niet geweest.
Iemand _O- moet toch Bridgestone rijden :W
 
Zojuist een PC III gescored via MP.
Iemand nog interesse in een Power Commander 3 voor de 1400?

Hij heeft er nog 1 liggen........ voor weinig..........

Grtz.

BB
 
Laatst bewerkt:
Wat duurt het lang als je moet w88 , motor straks alweer een week bij de dealer...
Komt toch een nieuwe koppeling in , maar die moest besteld worden!
Straks wel veel nieuw erop ..........
 
Vertel mij wat.....ik zit nog steeds op mijn achterband te wachten. In België duurt dat gewoon wat langer. Afijn, morgen met een Aprilia Shiver naar Würselen, ik wil die Superstore van Polo wel eens zien.
 
Zojuist een PC III gescored via MP.
Iemand nog interesse in een Power Commander 3 voor de 1400?

Hij heeft er nog 1 liggen........ voor weinig..........

Grtz.

BB
Vroeg me af of het echt heel veel scheelt, na een test op de bank werd het mij eigenlijk afgeraden omdat mijn gsx al erg mooi liep......118pk en 140nm koppel aan het achterwiel.
Of is toch echt wel de moeite waard? :?

Gr. Pieter
 
Vroeg me af of het echt heel veel scheelt, na een test op de bank werd het mij eigenlijk afgeraden omdat mijn gsx al erg mooi liep......118pk en 140nm koppel aan het achterwiel.
Of is toch echt wel de moeite waard? :?

Gr. Pieter

Het gaat mij meer om de afstelling op de andere dan standaard uitlaten en de eco-dip. PK en koppel winst is leuk maar niet noodzakelijk. Heeft er van beide zat ;-) Diegene die 'm ingebouwd hebben zijn enthousiast...
 
Vroeg me af of het echt heel veel scheelt, na een test op de bank werd het mij eigenlijk afgeraden omdat mijn gsx al erg mooi liep......118pk en 140nm koppel aan het achterwiel.
Of is toch echt wel de moeite waard? :?

Gr. Pieter

als dat zo is, heb je al mooie waarde's . :Y
als ie mooi loopt is het zonde geld.

mij werd het ook afgeraden, om een er op te zetten ,omdat ie al goed loopt.


een pc 3 voegt daar niets aan toe .
 
Laatst bewerkt:
Jongens mijn GP pijpen zijn toch te luid hier mijn nieuwe :9~


Geluid op hard zetten O-)

(Nederlands fabrikaat)
 
Laatst bewerkt:
Niet zo moeilijk gepikt van onze duitse vrienden *D ,

Ik moest de ori. uitlaat erop zetten ivm TT zaterdag dus even de VUVU's van mijn zoontjes gepikt die ze lekker warm terugkregen 8-)
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan