GSX 1400 ** The Bullbar ** deel 10 - Bataafse manieren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het was een mooi dagje, Erik ! Hebben we ook de zijkanten van onze banden weer eens bij kunnen slijten. (ik van de Aprilia Shiver dan)
full
 
Nog steeds wachten , koppelingsplaten staan in backorder :-(
Enige voordeel is dat het me niks kost....:-)
Wie zag ik gister in Sassem over de hoofdstraat rijden met een mooi blauw/wit exemplaar ?
 
Vertel mij wat.....ik zit nog steeds op mijn achterband te wachten. In België duurt dat gewoon wat langer.
Niet noodzakelijk Louis, een telefoontje naar Luc Willems in Herk-De-Stad (+32 11 587 917) of naar Ronnie in Ham (+32 11 427 213) en enkele uren later heeft je Bull nieuwe banden.
En scherpe prijzen: Pilot Power 2CT's gemonteerd à 275 EUR. :}
 
Niet noodzakelijk Louis, een telefoontje naar Luc Willems in Herk-De-Stad (+32 11 587 917) of naar Ronnie in Ham (+32 11 427 213) en enkele uren later heeft je Bull nieuwe banden.
En scherpe prijzen: Pilot Power 2CT's gemonteerd à 275 EUR. :}

Bedankt voor de tip Dirk ! Ik heb de telefoonnummers genoteerd. Als de banden er morgen nog niet zijn (er schijnen nogal problemen met DPD in Duitsland te zijn) dan ga ik daar heen bellen.
Dit weekend wil ik rijden !!
 
was er geen plek naast om te snijden???
welkom bij de club van de ziekte wet, wel toevallig dat het net erg mooi weer is.

nee hoor vriend, sterkte ermee en beterschap. hoop dat het kloppen van je pink mee zal vallen.
 
hellow Bullers,
geleden week ook eentje aangeschaft om Madam mee te nemen.
Is eentje van 2006 (nog niet veel opties, maar dat komt nog)
Ik ben uit Antwerpen (Deurne)
huidige opties zijn:

- kleine pinkers
- gekleurde pro bolts (rood)
- gekleurde stuurgewichten (rood)
- kleine nrplaat drager
- Yoshimura 4 in 1 open uitlaat
- ....

deze week-end uitvoeren:
- rood velg stripping
- tankpad (weet nog niet welke)

full
 
Laatst bewerkt:
rooie zijn wel sneller over het algemeen.

en weer een belgische freak erbij.
veel plezier met je gsx
 
Toevallig niemand interesse in een K6 met nog net geen 15.000km? helemaal origineel? met kofferbevestiging en eventueel koffers?

Prijs bespreekbaar, staat wel niet op een Nederlands kenteken !
Ik hoor het wel als er interesse is ;-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan