GSX 1400 ** The Bullbar ** deel 10 - Bataafse manieren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog steeds niet terug (bijna 2 weken).................. Blijkbaar zijn koppelingsplaten moeilijk te krijgen?
Heb ik weer , en ook nog eens door m'n rug gegaan k*t zooi
 
Gevraagd een oliekoeler voor een GSX1400 bouwjaar 2007te koop.
Wie heeft er eentje of weet er eentje te koop.
Mag een originele of imitatie zijn. Halen is geen probleem.

groeten Joop
 
Zondag besteld en vandaag geleverd :9~

4680584.jpg
 
Gevraagd een oliekoeler voor een GSX1400 bouwjaar 2007te koop.
Wie heeft er eentje of weet er eentje te koop.
Mag een originele of imitatie zijn. Halen is geen probleem.

groeten Joop

is tie lek joop.das zwaar balen :( :( zal es ff neuzen

sowieso 1tje op mp gevonden
http://motoren.marktplaats.nl/onderdelen-suzuki/333247733-nieuwe-oliekoeler-gsx1400-gsx-1400-325euro.html?return=eJwtjFEKgzAQRO8i6KcmsVCIhGJvEkxag9Es2ZVKS%2B%2FeDfVr3r4Z1mqpP0GLAbW8Kl2ht3mah5kIdNctCfzWrjYvBNFawnaL3X%2FSwgy3IxrZODSU6n6UdX93gYEzEuc7ACM%2BHJ4tFCsYVi7GbV99DlPx%2B%2BmXF8MTD3kR5UxY3qkGYDeiAcOUkKbkvFFCqWr4%2FgDRFjr%2F&df=1&fta=eNotkEmOgzAQRe%252FiBWuPYJfFFXIFZDzQqCFYMSSoo9y9yyi7V09W%252Ffp20MG7gAZyPJbh6ZZCbAHDgZxLz5pQ%252Bn0DZsMMdtnhb862pFDQ5B2oXTPcjzU%252BZm%252FzgfPvC6ZyMkmp3coMvMn56GmTe6St7H4LseeU85ohgWQ3RWLxHY4CyByucKYwncmUWBIKl8UomAkVfHLBV1Bd0gkhaB9lNS56N1ZjjO46gaCZ0ZyfTETdeefQdK1ufawgqQntF1Td3Bphxmqk8EzVUDoqOeJmEXySCY0Y21ZTcx2It%252B5bdqEMS7xP%252B0%252FtQOu3AVndOdRa2CRcvbCLexF7%252B%252BKTWAcU3p%252FPP7hZcY4%253D&fta_ind=16&fs=1 (ff klikken)
 
Laatst bewerkt:
Vraagje: Onder het rijden komt er in het display in de tellerbak een F1 melding.
Wie weet of dat met de standaard te maken kan hebben of met de brandstoftoevoer en heeft iemand hier ervaring mee.

groet Joop
 
de enige manier om dat uit te vinden is om bij je accu naar een witte stekker te zoeken.als het goed is zitten daar 2 draden aan.die moet je verlengen en er een schakelaar tussen plaatsen.op het moment dat je display F1 aangeeft de schakelaar omhalen en dan geeft het display een code c11 of een andere c code.als je die hebt kunnen we achterhalen wat de storing is.
 
Ruwe schatting: Poedercoaten € 40,00
Anodiseren € 75,00
Hoi Louis,

Ik heb inmiddels contact gehad met Aldor in Weert en ik kan het comlete setje gedemonteerd opsturen en dan wordt alles geanodiseerd.
Nu maar hopen dat ik alle onderdeeltjes weer terug krijg, het zijn er toch al gauw 23!
Bedankt nog, gr. Pieter :W
 
Hee bedankt voor het meedenken. Ga morgen even naar Heftica om een nieuwe bak er in te solderen. Kijken wat het kost anders ga ik zeker met die man contact opnemen.
Bedankt alvast. Het F1 gebeuren....ik heb net de stekkers met contactspray ingespoten uit elkaar gehaald, gemonteerd en nu blijft de melding weg. Waarschijnlijk oxidatie.
By the way, Hans zet mij er maar op voor 25 juli.
groeten Joop
 
laat die toko van jouw es ff op e-bay kijken.daar worden er genoeg aangeboden om de hele 1400 clan uit nederland van platen te voorzien :Y :Y


Ik kan nu niet zoveel , maar ga binnenkort maar eens verhaal halen! Koppelingplaten gaan normaal cker nooit stuk..............?
Wel een mooi minipuigschermpje gekocht , maar ook daar moet ik mee w88 tot ie terug is !
 
Hee bedankt voor het meedenken. Ga morgen even naar Heftica om een nieuwe bak er in te solderen. Kijken wat het kost anders ga ik zeker met die man contact opnemen.
Bedankt alvast. Het F1 gebeuren....ik heb net de stekkers met contactspray ingespoten uit elkaar gehaald, gemonteerd en nu blijft de melding weg. Waarschijnlijk oxidatie.
By the way, Hans zet mij er maar op voor 25 juli.
groeten Joop

Geniaal Joop. Oxidatie is idd vaak het probleem.
 
Hee jongens was een vruchtbare dag. Heb de koeler gehaald was maar € 325,00. Is iets anders als bij de motordealer € 804,00.
Was alleen ff 450 km trappen. Maar zeer zeker de moeite waard.
 
Chips, ik begrijp het Aart.....als de lak en de velgstickers zijn wegggevreten....mooie gelegenheid om je velgbed te polijsten.

Hoewel.......die velglak is erg sterk hoor, en er met geen mogelijkheid met verfafbijt vanaf te krijgen. Waar het wél mee gaat is een goedje wat de duitsers "Dichtungsentferner" noemen.
Spulletje om vloeibare pakking mee te verwijderen. Het mooie van dit spul is, dat het alleen de lak op de gladde oppervakken, "lees velgbed" verwijdert. De rest blijft dus mooi zitten !

Maar zo met de witte lak en de velgstickers zijn je velgen ook mooi !!
 
nee joh de stickers zijn gelukkig nog onaangetast(of bedoel je de rimstriping,die is er al af).maar de pijjl was om aan te geven wat ik bedoelde met velgbed.btw ik ben na de reparatie aan de voorvork voorlopig ff klaar.ik heb ook nog een auto staan waar het een en ander aan moet gebeuren.en je weet het he je kan het geld helaas maar 1 keer uitgeven.bij de auto moeten er achterasrubbers achterschokdempers stabilisatiestangrubbers en de condensor van de airco vervangen worden.nou kan ik het gelukkig zelf doen maar al met al gaat het toch om een eurotje of 600 :( :( maar weer ff sparen dus ;(
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan