GSX 1400 ** The Bullbar ** deel 10 - Bataafse manieren

Status
Niet open voor verdere reacties.
De monteur heeft alles gangbaar gemaakt en netjes ingespoten dus daar zal het niet aan liggen.................
M'n balhoofd is nagekeken en ze zeggen dat die goed is, volgens mij afgesteld(voorzover dat kan)
Bij mijn GSX 1100F had ik dat ook eens heel erg,heb toen voorste band vervangen,op advies van garagist, en het was opgelost!!
 
Krijg je met die wave disks ook het trillen weg ? Wat kan er nog meer gedaan worden om het trillen van de voorrem weg te krijgen? Het is wel minder geworden met de nieuwe schijven , maar trilt toch weer ....................!

Kom hier af en toe nog eens kijken....
Ik had een K7,gaf het gevoel van kromme schijven,nieuwe schijven gehad in garantie,5000 km later weer hetzelfde,wave schijven gemonteerd,wat later weer hetzelfde.
Remzuigers zuiver gemaakt,balhoofd gecontroleerd,enz....niks gekort.
Ter info:hij is het beginnen te doen als er nog Bridgestone banden onder lagen,zowel bij de BT020 als bij de BT 016.
Dan Michelin PR 2CT opgelegd,nog altijd hetzelfde.
Vorkpoten nagekeken,geen resultaat,overigens niks mis mee.
Uiteindelijk heb ik de remblokken eruit gehaald,en op een vlakke ondergrond opgezuiverd met ruw schuurpapier,alles zuiver gemaakt,nieuw kopervet erop,gemonteerd en weg waren de trillingen *O*
Maar.....ze komen terug.....dus ik denk,hoe zachter de remvoeringen,hoe beter ze bijten en hoe minder trillingen.
Hopelijk heb je hier iets aan,bij mij hielp het in ieder geval,ik had alles één voor één geprobeerd en zo bleven uiteindelijk enkel nog de remblokken over.....
 
Ik heb nu begrepen dat de big bike meeting op zondag in de Meern is.Zit daar een rit achteraan of heb ik wel de klok gehoord maar geen idee over de klepel?
Was zelf van plan te komen, mits geen oude wijven etc., met mijn zoon. Rijdt wel geen big bike maar zoveel kans om samen te rijden hebben we ook niet dus wilde van de gelegenheid gebruik maken.

groet

Frits
 
Vertrek vanuit sint oedenrode naar de meern....nog fijn droog...maar als verzopen katjes weer terug.
72w3s6.jpg
 
jullie zijn echt een toffe bende, heel goed sfeer
@ guess who: bedankt voor de heel leuke pitstop. Het was nodig door dat miserie weer.
Bedankt uw vrouwke ook nog is.

off topic:
hieronder is mijn race speelgoedje:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan