GSX 1400 ** The Bullbar ** deel 10 - Bataafse manieren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Eric,

Dat was voor korte duur de GP pijpen??? heb je wat anders moois op het oog ??of zit in geld nood en verkoop je je bull in onderdelen ha ha ha (geen smilies) dan wil ik wel wat overnemen.

Gr.Peter
 
Alles is te koop Peter als je maar genoeg pleuro's meeneemt :+

Nee ik vind de 4 in 1 van Yoshimura toch praktischer/mooier ik heb hem 10 cm ingekort staat gaaf :9~ en ik vind het makkelijker om nu weer de ketting te smeren.

En om nu steeds te wisselen :N dus vandaar weer in de verkoop niets verandelijker dan de mens O-)

Grt Eric.
 
Hier de yoshimura ingekort vind het toch beter 1 pijp zal een tik zijn uit mijn supersport tijd :? .
full
 
Dit is een oude liefde van mij! Heb ik m'n rijbewijs op gehaald....

[http://i25.tinypic.com/zmjo9e.jpg (afbeelding)]


Lachen }) ik ook ik had een rode gt 750 waterorgel uit 76 :9~ met een L plaat de buurt onveilig maken.

Ik heb laatst het kenteken gecheckt hij rijd/ staat nog steeds ergens.

Weet iemand hoe je de eigenaar kan achterhalen aan de hand van het kenteken lijkt me leuk het ding terug te kopen alhoewel ze er tegenwoordig de hoofdprijs voor een gt vragen -O- .
 
Lachen }) ik ook ik had een rode gt 750 waterorgel uit 76 :9~ met een L plaat de buurt onveilig maken.

Ik heb laatst het kenteken gecheckt hij rijd/ staat nog steeds ergens.

Weet iemand hoe je de eigenaar kan achterhalen aan de hand van het kenteken lijkt me leuk het ding terug te kopen alhoewel ze er tegenwoordig de hoofdprijs voor een gt vragen -O- .

Hoi Eric,

mail mij het kenteken endan kan ik wel achter het adres komen.

Gr.Peter
 
Lachen }) ik ook ik had een rode gt 750 waterorgel uit 76 :9~ met een L plaat de buurt onveilig maken.

Ik heb laatst het kenteken gecheckt hij rijd/ staat nog steeds ergens.

Weet iemand hoe je de eigenaar kan achterhalen aan de hand van het kenteken lijkt me leuk het ding terug te kopen alhoewel ze er tegenwoordig de hoofdprijs voor een gt vragen -O- .

Kijk hier ook maar eens!!!
Knalnaarpotz.nl - 2 Stroke Parts, World Wide Delivery
 
Mooi spul zeg, zo'n waterkoker ! Zelf helaas nooit een gehad, maar wel eens op gereden, prachtig geluid en remt niet op de motor af. Die schijfremmen had je hard nodig !!

@VTR/SP1 : je hebt mail !
 
jeetje geuss who. al zo oud???
ik dacht dat alleen die GSX1400 retro's waren, maar das een foutje mijnerzijds dus.

geintje, van harte kerel. en nog vele gezonde en gelukkige jaren erbij
 
Dank je wel mannen.... Tja ...50 jaren op de klok en alles werkt nog ! Nu op naar de 75 ....en dat ik tegen die tijd nog mag weten wie wie is...nog motor kan rijden.....mijn vrouw in grote extase kan brengen...kan genieten van een goede sigaar en een goede borrel etc.etc. en dat jullie mij dan ook weer een fijne verjaardag toe wensen...... :) :) :) :} :} :}
 
Laatst bewerkt:
Erik gefeliciteerd man *O* *O*

@Peter het is XL-27-05 uit 1975 waterorgel zet je pb ff aan die staat uit kan je geen bericht sturen,maar het is geen geheim.

Ben benieuwd of je erachter komt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan