GSX 1400 ** The Bullbar ** deel 10 - Bataafse manieren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dankzij mij weer een lid bij het SOCN ! En Willem gaat zich ook nog aanmelden, maar die is met vakantie..... Erik Vermeltvoort heb ik nog niet gesproken. Aktiviteit in het diepe zuiden !
En absoluut geen kwaadwillendheid !


Erik is al lid is het socn hoor ;)
zoals al velen, die hier aktief waren en zijn.
 


Dirk , HIER KOMT IE :Y


iedereen wat mij bekend is heeft zojuist een mail ontvangen *O*


Hallo allemaal,

even een mededeling en wel een mooie.!!!!!!

de gsx1400club.eu heeft zijn site terug, en zal verder weer uitgebouwt worden tot een site waar alle info vandaan te halen is.
dit dank zij Beuk,
de gsx1400club.com waar je op uit komt is gewoon hetzelfde.

maar NIEUW is ; EEN EIGEN FORUM.
waar iedereen op kan reageren die lid is .


het enigste wat je moet doen is je GRATIS registreren,
en je eigen wachtwoord invoeren,
je ontvangt dan een bevestigings mail dat je geregisteert bent .


we hopen weer een aktieve club te krijgen waar iedereen zijn ei kwijt kan.
met veel ritten zowel in binnen als buitenland.

mischien handig om ff een foto op te sturen van jezelf en je bike, dan kunnen die op de site bij leden geplaatst worden.

we wensen je veel plezier,
hieronder de link .

http://www.gsx1400club.com/ (GSX1400 Club - Blog Review & Game Magazine)


;)
daar gaan we dus verder mer een EIGEN FORUM :W :W :W
 
Beste leden,

Ben nog net niet op vakantie vandaar even een reactie.

Heb koffiefreak deze week gesproken en vanzelfsprekend meldt ik me heel graag aan bij jullie club.

Neem aan dat ik mijzelf hier moet aanmelden ? http://www.gsx1400club.com/leden.htm (GSX1400 Club - Blog Review & Game Magazine)


Zojuist een aanmeldings e-mail verzonden,wacht nu even af welke gegevens jullie nodig hebben?


Groet Willem
 
Laatst bewerkt:
Mannen, mijn welgemeende complimenten ! Ik hoop dat we een gezellig en leerzaam forum gaan krijgen. Ik wil er graag mijn steentje aan bijdragen.
 
Hoi Bullriders,

Vandaag is de MF MM in Veenedaal vanwege het slechte weer verzet naar zondag 12 sept *O* *O*

Dus bij deze wil een nieuwe poging wagen om de 12e daar aan te komen met een hele delegatie :] :] :] bulletjes als het mogelijk is.

Voor diegene die hier zin en tijd voor hebben laat het ff weten en dan kunnen we misschien iets afspreken.

Gr. Peetbull
 
Hoi Bullriders,

Vandaag is de MF MM in Veenedaal vanwege het slechte weer verzet naar zondag 12 sept *O* *O*

Dus bij deze wil een nieuwe poging wagen om de 12e daar aan te komen met een hele delegatie :] :] :] bulletjes als het mogelijk is.

Voor diegene die hier zin en tijd voor hebben laat het ff weten en dan kunnen we misschien iets afspreken.

Gr. Peetbull


lees je pm ff peter :W
 
Goedenavond allemaal..........ik ben net terug van vakantie en heb mijn bull een paar weken moeten missen...snik snik....maar wat lees ik hier een leuk toertochtje..daar heb ik wel oren naar. Bij goed weer 8-) 8-) 8-) wil ik graag meerijden. :] :] :]
Dag Eric of liever de toerist :) . Dit topic is ten dode opgeschreven, we zitten nu allemaal (of bijna allemaal) hier: http://gsx1400club.forumup.com/index.php?mforum=gsx1400club.
Hoe was de vakantie trouwens ??
 
Jammer hoor dat jullie je afscheiden van ons alle :? :? ,ook wij vinden het best leuk om met jullie mee te lezen,en af en toe ff wat te roepen. :X Maar helaas. '(
 
Dag Eric of liever de toerist :) . Dit topic is ten dode opgeschreven, we zitten nu allemaal (of bijna allemaal) hier: http://gsx1400club.forumup.com/index.php?mforum=gsx1400club.
Hoe was de vakantie trouwens ??
heee kerel..ouwe trucker...ja ik heb het inmiddels begrepen en heb me daar ook ingeschreven...ach wat maakt het toch eigenlijk allemaal uit...maar ja ik zal er wel te weinig verstand van hebben waarschijnlijk. Ik heb leuk gefietst met mijn dochter ( zie foto ) en het is er erg mooi daar in annecy in de franse alpen
 
Laatst bewerkt:
Jammer hoor dat jullie je afscheiden van ons alle :? :? ,ook wij vinden het best leuk om met jullie mee te lezen,en af en toe ff wat te roepen. :X Maar helaas. '(


we blijven jullie ook wel volgen, we willen de ritten ook niet missen hoor ;)
 
Als je meerdere onderwerpen volgt is het mf toch echt ideaal!
Maar dat is mijn persoonlijke mening.
Neemt niet weg dat het socn ook leuk kan zijn , ff wennen nog denk ik !!!!!
 
Jammer hoor dat jullie je afscheiden van ons alle :? :? ,ook wij vinden het best leuk om met jullie mee te lezen,en af en toe ff wat te roepen. :X Maar helaas. '(

wees maar gerust, het was maar een grapje he, natuurlijk blijven we hier ook posten,
we zouden ons vrienden van de "big bikes" niet in de steek laten.
Grtz,
Jean.
 
België-rit 2010.....jullie hebben wat gemist ! Wat een heerlijke dag !

5133908.jpg


5133909.jpg


5133910.jpg


5133911.jpg


5133912.jpg


5133913.jpg


5133914.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan