Gsx 1400 Topic Deel 17 :Vat de Bull bij de horens

Ja zit te denken dat idd maar te doen. Niet dat het chroom lelijk is, wil toch zoveel mogelijk originele look behouden.

Vandaag de bike weer naar huis gehaald, balhoofdlager was echt niks meer en wat rijdt ie weer heerlijk! Vertrouwen was na enkele km weer helemaal terug! Dit weekend nog even genieten van het mooie weer.
 
Zo maar :}
:}
 

Bijlagen

  • gsx1400.jpg
    gsx1400.jpg
    49,1 KB · Weergaven: 22
Poah ff showen hoor maar laatst maar eens met wat vrienden foto’s gaan maken. Toch wel trots op m’n foto skills 😇
 

Bijlagen

  • 00BA633A-3E6E-4CF1-AB6A-AADD4829357D.jpeg
    00BA633A-3E6E-4CF1-AB6A-AADD4829357D.jpeg
    215,8 KB · Weergaven: 42
En de Gix nog meer in de schijnwerpers *O*

Suzuki Nederland had korte tijd terug gevraagd of ze m’n foto mochten gebruiken. Nu mag ie op de pagina even shinen. Toch wel trots *D
 

Bijlagen

  • 5D0E6B16-D382-43BE-9B07-883CF6740C89.jpeg
    5D0E6B16-D382-43BE-9B07-883CF6740C89.jpeg
    175,8 KB · Weergaven: 35
Laatst bewerkt:
Zo dan, vandaag misschien de laatste serieuze ( voor mij dan ) kilometers gemaakt van dit jaar voordat hij de winterstalling ingaat maar wat blijft het een belachelijk fijne machine om op te rijden. Voor komende winter staat sowieso een oliewissel op de planning en ga mijn achterbrug zwart maken en een paar onderdeeltjes die ik afgelopen winter had gedaan en die niet naar het zin zijn ook even opnieuw doen.
 
Er komen nog genoeg mooie dagen aan hoor, moet je alleen wat warmer kleden.

Dacht afgelopen week, goh wat is het fris, bleek 2°c te zijn. Ik blij dat ik de winterhandschoenen tevoorschijn had gehaald, dit jaar toch maar handvatverwarming op de 1400 ga zetten, maar dat dacht ik vorig jaar ook, en dat jaar daar voor, en dat jaar...enz, enz. _O-
 
Slim.........ik ben niet zo slim, pak de motor wanneer ik daar behoefte aan heb, ben stronteigenwijs, altijd geweest, zal altijd zo blijven. Zal niet de eerste keer zijn dat ik de motor pak, terwijl het regent en er 2 auto's op de oprit staan.8)7
Ben het inmiddels wel van je gewend })

Hier staat ie helaas al onder z’n dekentje. Laatste keer 2 dgn achter elkaar gereden en daarbij sloeg de kou door in m’n rug en dagen zenuwpijnen gehad. Dan is toch het teken om (helaas) weer in de auto te stappen. |(
 
Op zich locatie maakt me nooit zoveel uit, trap m wel alle kanten op als het moet. Maar centraal is voor iedereen wel het handigste ja. Ben nu al hyper haha, wat beesten bij elkaar!
 
Terug
Bovenaan Onderaan