Gsx 1400 Topic Deel 17 :Vat de Bull bij de horens

Al een lange tijd niet actief geweest op MF. Schandalig eigenlijk, maar ook tevens een goede reden genoemd revalidatie. Tijdens het revalideren de stap genomen om een GSX1400 te kopen. De oude Suus VX800 was te klein, het was duidelijk dat ik op die fiets nooit meer motor kon rijden. Inmiddels is de GSX drie maanden in mijn bezit, ben ik 5000+ km verder en kan ik zeggen dat rugklachten niet tot nauwelijks aanwezig zijn op het monster.

Eigenlijk een beetje de schuld van @bikerfreak dat ik helemaal om ben :'). Hier is mijn beest dan, een GSX uit 2007, op de ene foto samen met het beest van bikerfreak. Ik ben ook helemaal weg van de motor en vooral het weggedrag, een gouden match kunnen we zeggen.

Heel mooi! ik had je al voorbij zien komen op instagram :) Na de Special Edition is de Final Edition kleurstelling wel mijn favoriet!

Die van mij heb ik onderhand al aardig verbouwd en getest tijdens een weekendje België/Luxenburg/Eifel. Over twee weken gaat er een powercommander 5 op en wordt de motor afgesteld.

w9fbEQp.jpg
 
Thnx @sjorrit, ben benieuwd naar je ervaringen met de PC5.

Ik heb een akra full system erop, de motor stond standaard overal veel te rijk (na een ritje stonk mijn kledig ook naar benzine). Met de PC5 is de motor nu bijgesteld en kwa vermogen weinig gewonnen maar wel veel zuiniger en omdat de motor nu niet rijk staat is de gasreactie ook sneller/feller. Leuk om te zien dat vanaf 3000rpm al bijna het volledige koppel beschikbaar is.

pjzeuE0.jpg
 
Deze motor is verkocht kan het item worden verwijderd ?
Ik kan niet vinden waar dat mogelijk is.
Deze Suzuki GSX 1400 is te koop.
Op deze Suzuki GSX 1400 is werkelijk niets bespaard.
Bouwjaar: 2004 km stand 44.000
Tank, voorspatbord en achterkant zijn van model 2007.

Wat is er zoal vernieuwd:
Wiellagers, balhoofd lagers, achterbrug lagers;
banden Bridgestone S21 (achterband 200/55/17) (voorband 120/70/17);
remblokken voor en achter;
voorvork keerringen + olie;
ketting en tandwielen, accu;
Grote beurt gehad waarbij alle vloeistoffen zijn vervangen, filters en bougies;

Extra’s :
witte polyesther undertail;
laser X-treme GP gemaakt door Mille Pajic;
Power commander 3;
spiegels van Rizoma;
superbikestuur van ABM;
handvatten van ABM;
stuuruiteinden van ABM;
voorvorkverstellers van ABM;
Knipperlichten van Rizoma;
Led achterlicht met ge-integreerde knipperlichten;
Verstelbare rem en koppelingshandel van Synto;
RVS radiateurcover
Olie temp.meter van JMT;
Remleidingen Stahlflex;
Remklauwen gepoedercoat;
Voorvork protectors METALISS;
Remschijven voor van WAVE;
Remschijf achter van WAVE;
Haakse ventielen van ARIETE;
Speciaal gemaakte carterontluchting;
Diverse delen van het blok verchroomd;
Koplamphouders verchroomd;
Zijstandaard verchroomd.
als het weer goed is morgen maar eens een rondje doen
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een akra full system erop, de motor stond standaard overal veel te rijk (na een ritje stonk mijn kledig ook naar benzine). Met de PC5 is de motor nu bijgesteld en kwa vermogen weinig gewonnen maar wel veel zuiniger en omdat de motor nu niet rijk staat is de gasreactie ook sneller/feller. Leuk om te zien dat vanaf 3000rpm al bijna het volledige koppel beschikbaar is.

pjzeuE0.jpg
Mooi waardes zeg ik👍🏻
 
Beste forum leden en vrienden.Tot mijn spijt moet ik mee delen dat mijn ongeval en een aantal eerdere in combinatie met het verdriet dat ik mijn familie hiermee heb gedaan heb besloten mijn helm aan de spreekwoordelijke wilgen te hangen. Ik kan het niet tegen over mijzelf verantwoorden mijn gezin weer in de stress te brengen door weer op te stappen.Ik heb 35 jaar met veel plezier de wegen onveilig gemaakt en veel mooie momenten gehad. Het is nu tijd geworden mooie momenten mee te maken met een cabrio. En om eventueel het motor gevoel te behouden wil ik best de kap open doen en een helm op zetten. Wil niet zeggen dat ik niet meer op het forum aanwezig zal zijn. Ik blijf jullie en mijn vrienden in de gaten houden.

Groet Aart aka Big-Bull-1400 aka The Bull
 
Beste forum leden en vrienden.Tot mijn spijt moet ik mee delen dat mijn ongeval en een aantal eerdere in combinatie met het verdriet dat ik mijn familie hiermee heb gedaan heb besloten mijn helm aan de spreekwoordelijke wilgen te hangen. Ik kan het niet tegen over mijzelf verantwoorden mijn gezin weer in de stress te brengen door weer op te stappen.Ik heb 35 jaar met veel plezier de wegen onveilig gemaakt en veel mooie momenten gehad. Het is nu tijd geworden mooie momenten mee te maken met een cabrio. En om eventueel het motor gevoel te behouden wil ik best de kap open doen en een helm op zetten. Wil niet zeggen dat ik niet meer op het forum aanwezig zal zijn. Ik blijf jullie en mijn vrienden in de gaten houden.

Groet Aart aka Big-Bull-1400 aka The Bull

Respect voor je keuze ,have fun met de cabrio
 
Beste forum leden en vrienden.Tot mijn spijt moet ik mee delen dat mijn ongeval en een aantal eerdere in combinatie met het verdriet dat ik mijn familie hiermee heb gedaan heb besloten mijn helm aan de spreekwoordelijke wilgen te hangen. Ik kan het niet tegen over mijzelf verantwoorden mijn gezin weer in de stress te brengen door weer op te stappen.Ik heb 35 jaar met veel plezier de wegen onveilig gemaakt en veel mooie momenten gehad. Het is nu tijd geworden mooie momenten mee te maken met een cabrio. En om eventueel het motor gevoel te behouden wil ik best de kap open doen en een helm op zetten. Wil niet zeggen dat ik niet meer op het forum aanwezig zal zijn. Ik blijf jullie en mijn vrienden in de gaten houden.

Groet Aart aka Big-Bull-1400 aka The Bull

Jammer -O-, sterkte nog met het verdere herstel!
 
idd ..hier niets tedoen .. fiets staat op winterstalling, zag lekje aan radiator, afgehaald.
Moet die nu es laten afdrukken waar het lekje zit.
maar heb wel m'n sleutelplezier voor de winter :)
 
Gisteravond een armada aan strooiwagens tegengekomen dus de mijne gaat zaterdag ook de winterstalling in waarschijnlijk. Nu al zin in het voorjaar!
 
Terug
Bovenaan Onderaan