GSX 1400

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hé mede GSX1400 Bikers, ik heb nog een leuke GSX1400T gevonden en ook met een leuk pijpje, het apparaat blaast er zo\'n 197hp uit, maar of ik dit nou zo mooi vind :? nee niet echt, maar dat vermogen is :} :} :} bijna gelijk aan de Suzuki B-King en die is wel :9~

full


voor meer info zie link http://www.snrpro2.4t.com/photo6.html O-)
 
Laatst bewerkt:
Op dinsdag 28 januari 2003 21:58 schreef Peter_GSX1400 het volgende:
Ik heb ook wat tegen die windschermpjes, kopen ze een naakte fiets en het eerste wat ze doen is er zo\'n foeilelijk ding opzetten, mietjes ;)

Peter

Ik ben het helemaal met je eens Peter :} ik heb ook niets met windschermpjes mijn motto is [me]GSX1400Club Live life to the max.
[/me]


Maar als je brommer zo\'n 197pk heeft en in 4sec over de 200km blaast.
Of heb je ook veiligheids gordels voor je helm :? :+
 
Weet je wat het is met die race pijpen ze zijn vaak te iel/ dun in verhouding met de rest van de fiets. En heb je eens een beetje knappe demper (hotcam bv) zit er wel zo'n lillike bochten partij bij dat ik em nog niet voor niks op mijn fiets wil. wie kent de juiste combinatie: mooie chrome gebogen (niet gelast) bochten uitlopend in twee laser hotcams. Wie en waar maakt dit........Anybody?
:? :?
 
Weet je wat het is met die race pijpen ze zijn vaak te iel/ dun in verhouding met de rest van de fiets. En heb je eens een beetje knappe demper (hotcam bv) zit er wel zo'n lillike bochten partij bij dat ik em nog niet voor niks op mijn fiets wil. wie kent de juiste combinatie: mooie chrome gebogen (niet gelast) bochten uitlopend in twee laser hotcams. Wie en waar maakt dit........Anybody?
:? :?

Ben ik helemaal met je eens greysil, maar wat ik wel mooi vind is dit (zie foto) je kan het helaas niet goed zien maar het zijn er echt twee, dempers zijn van Devil croom, pijpies naar de Devil's zijn gemaakt door een vriend van hem, maar ik denk dat er wel een metaalbedrijfje in de buurt is die dat ook wel kan.
18elfsteden.jpg
 
Kijk dit begint er al op te lijken, nou nee dit ziet er eigenlijk gwoon wel goed uit! Maar als ik iemand heb gevonden die pijpies nejes buigen en chromen kan dan moet het met die hotcams ook wel goed komen denk ik.......zal eens in de buurt van eindhoven gaan zoeken. Voorlopig doe ik het nog even met mijn "gemodificeerde" originele megaphones (ok moi) :)
Weet je wat ik wel erg mooi vind, dat is dat ze hoog zitten zo net onder het zadel. Maakt hem net nog wat sportiever vind ik :9
 
Ja, ik vind die hoge uitlaten ook fantastisch. Kunnen we niet aan de eigenaar van deze 1400 vragen wie dit voor hem heeft gedaan.
Dan zetten we het op deze topic, en wellicht als er dan voldoende animo is, wordt het misschien interessant voor "zijn" lasser om er een leuk prijsje voor te maken.
Weet iemand van wie deze bike is???? 8-)
 
Ja, ik vind die hoge uitlaten ook fantastisch. Kunnen we niet aan de eigenaar van deze 1400 vragen wie dit voor hem heeft gedaan.
Dan zetten we het op deze topic, en wellicht als er dan voldoende animo is, wordt het misschien interessant voor "zijn" lasser om er een leuk prijsje voor te maken.
Weet iemand van wie deze bike is???? 8-)

Ik zou willen dat ik het wist |( maar het enige dat ik weet is dat hij uit Limburg komt en dat hij veel in Frankrijk zit voor onderdelen en dat hij op de grote vaart zit (dus niet zo vaak thuis)

Maar ik gaat het is aan een vriend voorleggen die heeft wat meer contact met "Lasser" ik hoop hier nog eens op terug te kunnen komen ;)
 
Heren, ik wil graag een foto plaatsen, maar het lukt niet. Hoe krijg ik een foto naar 100 kb, ik denk dat dit het probleem is? of niet, help!!!!!!!!! :(
:( :( :( :( :(
 
probeer het eerst eens als bijlage dan kan het wel volgens mij. en anders met imgatt tussen [] succes
 
Beste Greysil, bedankt voor je reactie maar wil je voor mij iets uitgebreider vertellen wat je precies bedoelt. :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
Betreft 4 in een of 4 in 2 ik heb zelf ook zo dikke jongen en ik ben hem visuel
hem een beetje verbouwen met de eerste uit voering heb ik al een prijs gewonnen bij NIMAG. Maar over de uitlaten ik heb zelf een hotcam compleet RVS makelijk temonteren alleen uit kijken bij de voetsteps van de duo pas want de stel knop ga er net langs van de schokbreker, maar wat het vermogen betreft ga je zeker er op vooruit en op koppel zeker want dat is belangrijker, bij 4000rpm en verder voel je hem onder in gewoon gaan en dan bedoel ik ook gaan, ik heb al wat bikers achter gelaten. Het geluid is zeker gaaf mooie en zwaar. Lazer is zeker een goede keus, en wat betreft voor 2 dempers is DEVEL een goede keus alleen moet je proberen om de org bochten tevervangen {zonder balans pijp} anders heb je alleen geluid wat mooi is maar hij kan zijn koppel niet kwijt.

In MEI is er weer een open dag bij NIMAG dan sta ik er zeker met mijn club genoot

GSX 1400 MC NL
 
Nou als jij dan een prijs gewonnen hebt willen wij die fiets natuurlijk wel even zien.............dus. Ik bedoel, altijd leuk een fotootje want ik ben nu natuurlijk wel nieuwschierig geworden. Oh ja heb je bij die laser ook strakke bochten of ook van die bruin glaste hoeken? Ik zou zeggen kom eens met die foto

;)
 
Hi Greysil

Ik zou graag een foto laten zien maar je kan beter op onze site kijken

www.xs4all.nl/~lramp en wordt een member van onze site ik heb wat kontakten

zowel bij Nimag en Lazer en ga zo maar verder.
Als je op de site kun links boven op mc gsx1400 openen en kijk in garage dan zie je wat ik toen gedaan had met mijn BULL nu zijn nieuwe parts bij de spuiter als het klaar is heb hij een andere look.

Wat betreft de uitlaat die zie er heel goed uit de bochten zijn goed in de lijn van de bike en de kleur van de bochten worden bij gebruik zacht goud kleur dus niet blauw zoals je dat veel zie, en als je vragen heb kun je een mailtje sturen naar Lazer en vragen naar ARJAN.


LATERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
 
Oké ik zal mijn mate"Dutch Bull" maar even helpen, hier zijn de aller nieuwste foto's van zijn GSX1400.

P6200072.jpg

P6200076.jpg

P6200078.jpg

P6200081.jpg


Leuk detail RadBull achtervering.
 
Laatst bewerkt:
Even een vraagje nog Maakt het nu echt zoveel uit in pekaas als je er een 4 in 1 of 4 in 2 uitlaat op zet. Ik heb nu n.l. al zoveel grafieken gezien met pk winsten uiteenlopend van een magere 3 tot 17 pk. Wie kan er zonder op te scheppen (ik vindt je brommer toch wel mooi) nu eens zeggen wat het scheelt met bv een BOS 4in2 of Laser of de Nieuwe Akropovic. wie o wie..

Sil
 
Maakt het nu echt zoveel uit in pekaas als je er een 4 in 1 of 4 in 2 uitlaat op zet. Ik heb nu n.l. al zoveel grafieken gezien met pk winsten uiteenlopend van een magere 3 tot 17 pk.
Als je meer PK's wil, dan had je een ZRX moeten aanschaffen. :P :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan