Gsx 1400 ??

Lennert

MF'er
6 feb 2004
219
0
Moerbeke
Hallo,

Ik ben aan het twijfelen om een gsx1400 te kopen van 2002, maar heb hier toch enkele vraagjes bij?
Ik ben 1.87m en denk dat ik wat groot ben voor deze naked, of zijn hier nog mensen met zo een gsx en deze lichaamslengte? Heb er wel opgezeten en vind het een lage motor maar kan niet echt zeggen dat het me stoort.
Wat zijn de verdere ervaringen met deze superfiets???
Wat me ook opvalt is dat de meeste personen die een gsx 1400 rijden al wat "oudere" mensen zijn, of klopt dit niet? Ik ben nl net 24 en heb een fireblade en gixxer 600 gereden maar wil nu toch een naked en het enige wat ik echt "VET" vindt is de gsx... Een beetje klassiek,retro...maar toch met technologie van nu. En natuurlijk dat megakoppel...

Al bedankt...

Lennert
 
Hallo,

Ik ben aan het twijfelen om een gsx1400 te kopen van 2002, maar heb hier toch enkele vraagjes bij?
Ik ben 1.87m en denk dat ik wat groot ben voor deze naked, of zijn hier nog mensen met zo een gsx en deze lichaamslengte? Heb er wel opgezeten en vind het een lage motor maar kan niet echt zeggen dat het me stoort.
Wat zijn de verdere ervaringen met deze superfiets???
Wat me ook opvalt is dat de meeste personen die een gsx 1400 rijden al wat "oudere" mensen zijn, of klopt dit niet? Ik ben nl net 24 en heb een fireblade en gixxer 600 gereden maar wil nu toch een naked en het enige wat ik echt "VET" vindt is de gsx... Een beetje klassiek,retro...maar toch met technologie van nu. En natuurlijk dat megakoppel...

Al bedankt...

Lennert
:} :} :} :}

Hallo Lennert

Ik ben zelf 1.93mtr en een flinke bouw [trucker] en die bike zit voor mij perfect

kwa zit houding als met je benen, ik zou voor de GSX1400 kiezen daar krijg je geen spijt van!! en kijk ook op de 1400 forum en stel je vraag ook daar.
even wat anders je heb al wat rij ervaring achter de rug op de bike.En ervaring met de bike is bij mij goed [miskleunen niet uit gesloten] rij eigenschap en tech is het een BEER van een bike.
 
Laatst bewerkt:
full



dit is die van mijn.
 
jezus, wat een machine :} :} Echt een knappe bike man, proficiat!!

Dus met die lengte zit het wel goed...het zal toch de gsx worden hoor, ik plaats wel een paar piccies als hij in mn stal staat! :)
 
jezus, wat een machine :} :} Echt een knappe bike man, proficiat!!

Dus met die lengte zit het wel goed...het zal toch de gsx worden hoor, ik plaats wel een paar piccies als hij in mn stal staat! :)
:} :} :}

dank u!!

En als je nog meer vragen heb hoor ik het wel. PS: we hebben ook een GSX1400-club
via de web kost niks en super gezellig dan weet je dat al vast en op 14 Maart hebben we een Meet and Greet bij Houten de Mac als je tijd heb zie je er nog meer
van die mege bull s.
 
Ik ben 1.87m en denk dat ik wat groot ben voor deze naked

Ik ben 1,89 maar dat ie laag zou zijn viel mij niet op tijdens een proefzit. En anders regel je toch bijv 2 of 3 cm. langere achterveren? Komt de kont wat omhoog en stuurt ie tevens scherper van. De originele veren zijn iig heel goed verkoopbaar, voor dat geld kun je wel langere achterveren bemachtigen van één of ander merk.
 
1.89, 100 kilo, geen problemen. Ik denk zelfs, dat er geen motoren bestaan, die verhoudings gewijs echt passen. Grote bikers moeten op een dikke motor rijden, dat compenseerd een beetje.
En dat ouderen(!pas op,hé)gek op hem zijn, zit in het retro uiterlijk, vroeger toen alles nog............
Ik heb laatst even op een R1 gezeten, prachtige machine, maar voor mij geen gezicht dus! 8-)
 
1.89, 100 kilo, geen problemen. Ik denk zelfs, dat er geen motoren bestaan, die verhoudings gewijs echt passen. Grote bikers moeten op een dikke motor rijden, dat compenseerd een beetje.
En dat ouderen(!pas op,hé)gek op hem zijn, zit in het retro uiterlijk, vroeger toen alles nog............
Ik heb laatst even op een R1 gezeten, prachtige machine, maar voor mij geen gezicht dus! 8-)
:9 :9 NEE dat lijk mij ook nie jij op een R1 hihihihi!!!!!!
 
Hallo,

Ik ben aan het twijfelen om een gsx1400 te kopen van 2002, maar heb hier toch enkele vraagjes bij?
Ik ben 1.87m en denk dat ik wat groot ben voor deze naked, of zijn hier nog mensen met zo een gsx en deze lichaamslengte? Heb er wel opgezeten en vind het een lage motor maar kan niet echt zeggen dat het me stoort.
Wat zijn de verdere ervaringen met deze superfiets???
Wat me ook opvalt is dat de meeste personen die een gsx 1400 rijden al wat "oudere" mensen zijn, of klopt dit niet? Ik ben nl net 24 en heb een fireblade en gixxer 600 gereden maar wil nu toch een naked en het enige wat ik echt "VET" vindt is de gsx... Een beetje klassiek,retro...maar toch met technologie van nu. En natuurlijk dat megakoppel...

Al bedankt...

Lennert
hallo toekomstige gsx 1400 rijder ikke ( 1.98mtr 115 kg) heb geen last van dat ie te klein of te laag? zou zijn ..... ik hoop tot snel op de meet en greet !! 14 maart ( ps kijk even op topix gsx 1400)

veel plezier met je keuze !!
 
Even de zaak van van de andere kant belicht:
Ik ben dus blijkbaar de snotneus van de club met mijn 34 jaar 1,78 en 80 kilo maar ik was ook direct verkocht toen ik em zag, leeftijd maakt niet uit, ik heb altijd het liefst grote zware naked motoren gereden mijn eerste was een gs 850 op mijn 20e. Dus dat maakt niet uit. En een beetje langer is wel prettig denk ik om de motor goed te kunnen handelen. Zie het maar zo: wij zijn niet ouder.... maar meer ervaren. En dat is best nodig om de gsx te temmen al zeg ik het zelf. He en over smaak valt tenslotte niet te twisten he. al is je smaak niet slecht maar dat even terzijde ;)
Succes met de aankoop maar ik moet je waarschuwen als je hierna ooit iets anders wil valt het niet mee om wat leuks te vinden die 126 Nm koppel werkt namelijk erg verslavend.



(het zijn allemaal gsx junks hier hoor, ssssssssst)
 
De GSX1400 is een heerlijke motor, maar wel heel anders dan de blades/gixxers. Het koppel is hoog, het blok voelt als een oneindige elektromotor, hij blijft sleuren. Het vermogen bouwt na 7000 rpm wel af, dus een eindschot heeft ie niet echt. Goede keus, zeker weten :]
 
Hallo,

Ik ben aan het twijfelen om een gsx1400 te kopen van 2002, maar heb hier toch enkele vraagjes bij?
Ik ben 1.87m en denk dat ik wat groot ben voor deze naked, of zijn hier nog mensen met zo een gsx en deze lichaamslengte? Heb er wel opgezeten en vind het een lage motor maar kan niet echt zeggen dat het me stoort.
Wat zijn de verdere ervaringen met deze superfiets???
Wat me ook opvalt is dat de meeste personen die een gsx 1400 rijden al wat "oudere" mensen zijn, of klopt dit niet? Ik ben nl net 24 en heb een fireblade en gixxer 600 gereden maar wil nu toch een naked en het enige wat ik echt "VET" vindt is de gsx... Een beetje klassiek,retro...maar toch met technologie van nu. En natuurlijk dat megakoppel...

Al bedankt...

Lennert


Ik ben ook een van de echt ouderen... ;)
ikke is 29. Maar ook al zouden de meeste 14 rijers al wat "oudere jongeren" zijn, dat stoort toch niet??. Gewoon n teken dat je al vroeg slim bent, terwijl de meeste anderen eerst wat jaren bedenktijd nodig hebben, voor ze weten wat echt goed is ;) :+
 
Even de zaak van van de andere kant belicht:
Ik ben dus blijkbaar de snotneus van de club met mijn 34 jaar 1,78 en 80 kilo maar ik was ook direct verkocht toen ik em zag, leeftijd maakt niet uit, ik heb altijd het liefst grote zware naked motoren gereden mijn eerste was een gs 850 op mijn 20e. Dus dat maakt niet uit. En een beetje langer is wel prettig denk ik om de motor goed te kunnen handelen. Zie het maar zo: wij zijn niet ouder.... maar meer ervaren. En dat is best nodig om de gsx te temmen al zeg ik het zelf. He en over smaak valt tenslotte niet te twisten he. al is je smaak niet slecht maar dat even terzijde ;)
Succes met de aankoop maar ik moet je waarschuwen als je hierna ooit iets anders wil valt het niet mee om wat leuks te vinden die 126 Nm koppel werkt namelijk erg verslavend.

dat koppel heb je ook met een x4 dus als hij wat anders wil heeft hij iig een beetje keus ;)
Maar iig veel succes met de koop en veel rijplezier als je hem hebt.



(het zijn allemaal gsx junks hier hoor, ssssssssst)
 
Ik ben ook een van de echt ouderen... ;)
ikke is 29. Maar ook al zouden de meeste 14 rijers al wat "oudere jongeren" zijn, dat stoort toch niet??. Gewoon n teken dat je al vroeg slim bent, terwijl de meeste anderen eerst wat jaren bedenktijd nodig hebben, voor ze weten wat echt goed is ;) :+
ik dacht dat ik de junior van de club zou zijn maar nu blijkt dat er al 2 jonger zijn en dat topicstarter helemaal de jongste zal zijn ???? ofterwijl je hebt gelijk een nieuwe nick "Benjamin"


hahahahahahaha
 
Op zaterdag 07 februari 2004 20:05 schreef amararock het volgende:Ik ben ook een van de echt ouderen... ;)
ikke is 29. Maar ook al zouden de meeste 14 rijers al wat "oudere jongeren" zijn, dat stoort toch niet??. Gewoon n teken dat je al vroeg slim bent, terwijl de meeste anderen eerst wat jaren bedenktijd nodig hebben, voor ze weten wat echt goed is ;) :+


Er zijn mensen die eigenwijs blijven........en rijden 1400.










:+ komaarkomaarkomaar

14 maart he,zal ff kijken of ik ook tijd over heb.
 
Maar ff voor de topicstarter,

Zouden er alleen naked bikes bestaan,zou ik ook voor een 1400 gaan.


[me]S.N. is blij dat er niet alleen naked bikes bestaan[/me]
 
Moet jij toch eens op een buikschuiver gaan rijden,en ook eens een besluit nemen ;)
:9 Heb ik gedaan en gehad, ik heb 2 jaar gerace op een 500 Suz nat

en GSX R 750/ GSX R 1100 gehad maar ik ging toch terug naar de naked, heb ook super sport klasse gereden met opgeborede versie"s maar na twee ongevallen op Zandvoort moest ik er mee op houden van mijn grote sponsor [pa en ma]maar ik heb wel goede ervaring van over gehouden [hoop ik]
 
Terug
Bovenaan Onderaan