Gsx 1400 ??

:9 Heb ik gedaan en gehad, ik heb 2 jaar gerace op een 500 Suz nat

en GSX R 750/ GSX R 1100 gehad maar ik ging toch terug naar de naked, heb ook super sport klasse gereden met opgeborede versie"s maar na twee ongevallen op Zandvoort moest ik er mee op houden van mijn grote sponsor [pa en ma]maar ik heb wel goede ervaring van over gehouden [hoop ik]


:} :} respect dude :} :}
 
Hi Allemaal,

Elke dag weer een stap dichter naar het zonnige motor weer. Kan niet wacdhten.
Ehh ja.. Even weer het topic aansnijden...ben ook 1.88 en heb afgelopne week mijn )te krap zittende GSXr1000 voor een familybike ingeruild. De GSX14k4 'lijkt wel een modem!

Zit geweldig en rijdt (hopelijk ook geweldig) Anyway Dutch Bull als je dit leest, Petje af voor de styling... Heb je een tip waar ik die chrome koelbeschermer kan krijgen.

Bijlage: gsx.jpg
 
Op dinsdag 10 februari 2004 22:00 schreef GeSuz. het volgende:
Hi De GSX14k4 'lijkt wel een modem!
Lijkt wel een modem?????. Dat mag je even uitleggen. Trouwens, weet je nog niet hoe het rijdt?.
Nou ja, er is bijna geen verschil tussen een GSXR en een 1400 natuurlijk. 8-)
 
Denk dat ie de typeaanduiding bedoelt. ;)

14k4 lijkt op een type telefoonmodem. 56k6 was hiervan het laatste type. :)
Suzuki heeft nog even te gaan dus. :+
 
De GSX1400 is een heerlijke motor, maar wel heel anders dan de blades/gixxers. Het koppel is hoog, het blok voelt als een oneindige elektromotor, hij blijft sleuren. Het vermogen bouwt na 7000 rpm wel af, dus een eindschot heeft ie niet echt. Goede keus, zeker weten :]

full
 
Hi Allemaal,

Elke dag weer een stap dichter naar het zonnige motor weer. Kan niet wacdhten.
Ehh ja.. Even weer het topic aansnijden...ben ook 1.88 en heb afgelopne week mijn )te krap zittende GSXr1000 voor een familybike ingeruild. De GSX14k4 'lijkt wel een modem!

Zit geweldig en rijdt (hopelijk ook geweldig) Anyway Dutch Bull als je dit leest, Petje af voor de styling... Heb je een tip waar ik die chrome koelbeschermer kan krijgen.
:9 :9 Hallo Gesuz, sorry voor de late reactie!! en :} :} ik doe mijn best om mijn smaak er in te brengen, en dat lukt mij aardig, toch!!
En wat betreft die olie cover, moet je eerst kijken of je wel chroom wil of gewoon alu poxi zoals bij mij[staat wel beter alu] dit even terzijde.
die van mij heb ik bij Highway Hawk dit is nieuw in het pakket bij hun en niet zo duur [kost al genoeg] of kijk zelf even op de site van hun .com

ik heb ze ook in chroom gezien , ik vind dit niet staan bij de GSX1400 om dat er wienig chroom aan zit. Maar smaken verschillen.
Als je nog wat wil weten zit ik op forum 1400 meestal.

Gr Bull
 
he Allemaal,

Vandaag was het weer een super K* dag! (K1 t/m K4 ) ;)

De onze kon ik vanmiddag ophalen. Dus onze dag kon niet meer stuk.. Wel viel het tegen dat mijn dealer niet wist hoe aan een beschermer voor de waterkoeler te komen.. Kan "De Bull" mij vertellen waar ie de zijne heeft gehaald ?

In de bijlage alvast een blik op mijn kersverse GSx1400, wat een machine he!

Groeten

Bijlage: Gesuz-kl.JPG
 
he Allemaal,

Vandaag was het weer een super K* dag! (K1 t/m K4 ) ;)

De onze kon ik vanmiddag ophalen. Dus onze dag kon niet meer stuk.. Wel viel het tegen dat mijn dealer niet wist hoe aan een beschermer voor de waterkoeler te komen.. Kan "De Bull" mij vertellen waar ie de zijne heeft gehaald ?

In de bijlage alvast een blik op mijn kersverse GSx1400, wat een machine he!

Groeten
:9 :9 :9 Ziet er toppie uit!! en die watercooler cover kun je bij Highway Hawk bestellen via je Dealer is nieuw in program bij die jongens en het zie er gelikt uit.
En meld je als nw lid krijg je nog meer GSX1400 Bikes er bij voor niks.
Ik heb je ook een mail gestuurd.
Meschien tot de 14e DB
 
Laatst bewerkt:
Ja, alles ontvangen. Perfect, maarééé, na dat advies over die WATER cooler, weet ik niet of ik je .........
Nee, nog niet gereden, het regende hier. Maar het kriebelt wel. 8-)
 
Ja, alles ontvangen. Perfect, maarééé, na dat advies over die WATER cooler, weet ik niet of ik je .........
Nee, nog niet gereden, het regende hier. Maar het kriebelt wel. 8-)
:9 :9 Ja ik weet het ik heb hem ook een mail gestuurd kom wel goed denk ik.

Als je wil moet je even op forum gsx1400 kijken en een pag 240 en 241 dan zie je mij met het verleden en heden.

DB
 
Hi DB, Je email heb ik ontvangen en wat blijkt! 10KM verderop zit een Higway Hawk dealer. Zit ik dus deze week.

1400 blue/white moet ik mijn excuus aanbieden, geen watercooler dus. Iedereen de groeten uit het zuiden.

GeSuZ

:9 :r ;( :) }) :] '( 8-) :+ :} ;) :9~ *D :P :( |( :z :Z :? O-) :X B| :o
 
Gesuz, het is je dit keer vergeven, maar ik ga je wel overhoren de eerst volgende keer dat we elkaar treffen. Ik begrijp, dat je nog in een vorm van extase verkeerd, na deze zinderende aankoop. En dat laat je niet onberoerd.
Leuk kopkuipje, wel nog even wat aan die uitlaten doen, hé. 8-)
 
Ik ben 1.96m, Lennert en ik zit er perfect op. Een van de weinige fietsen waar ik mijn lengte op kwijt kan en het ziet er ook nog eens goed uit.
 
Ik ben 1.96m, Lennert en ik zit er perfect op. Een van de weinige fietsen waar ik mijn lengte op kwijt kan en het ziet er ook nog eens goed uit.

Ook "kleintjes" zoals ik (1.77 mtr) passen uitstekend op de dikke 1400 en wat is
hier mis mee:

full
 
nou ja dat weet ik eigelijk niet .....maare zo'n commet...komt wel heel dicht in de buurt van een soes gsx

;) ;) ;)

Heb je een plaatje of een url, waar ik wat info kan vinden over die commet. Ik las ergens dat de commet een soort zeer zware Suzuki SV is. De 4 cilinder gsx is natuurlijk bruut, maar een twin zoals Duc of SV is ook erg mooi natuurlijk.
Wat voor soort frame heeft de commet?
 
Heb je een plaatje of een url, waar ik wat info kan vinden over die commet. Ik las ergens dat de commet een soort zeer zware Suzuki SV is. De 4 cilinder gsx is natuurlijk bruut, maar een twin zoals Duc of SV is ook erg mooi natuurlijk.
Wat voor soort frame heeft de commet?

Een Comet heeft een buizenframe, welke goedkoper is in de productie dan het gegoten aluminiumframe van de SV. De Hyosung Comet is een stuk goedkoper dan de SV, maar of de kwaliteit eender is, vraag ik me af.
 
Terug
Bovenaan Onderaan