GSX 250 E, startmotor misschien?

Boscabouter

Rookie
26 mrt 2008
4
0
Almere
Hallo onlangs een gsx250e gescoord, tuft lekker, windje mee 130, verder geen problemen..... dacht ik....

Ik hoorde laatst een gezoem bij een toerental hoger dan 3500... als ik gas dicht deed, en koppeling introk, dan viel het weg zo rond de 3000 toeren...
Het klonk precies eender als toen op mijn gsx750 de startmotorkoppeling verrot was. Toen warren die tonnetjes helemaal aan gort, en bleef de koppeling soms hangen.

Alleen zou ik niet verwachten dat hij dan bij verminderend toerental los zou gaan... juist bij versnellen toch?

Ik ben momenteel binnen gevangen door de griep, en zat wat te googlen en er zijn hier meerdere gsx250e techneuten dus ik dacht misschien hebben jullie hier wel theorien over. Als ik weer wat beter ben wil ik het wel even loshalen om te kijken wat het is, want goed kan het niet zijn, en om er dan mee door te rijden... nee daar hou ik niet zo van, het is zo'n lief fietsje ;-)

Als tegen prestatie heb ik een Peters handboek dus als daar nog detail info uit gewenst is.... (ik heb helaas alleen nog geen flatbed scanner, maar wel een digi-foto-toestel)

Zwaai
 
Terug
Bovenaan Onderaan