GSX 400X Impulse uit 1989 restauratie of onderdelen

sr-lex

Rookie
10 nov 2008
13
0
zwaag
Hierbij bied ik mijn GSX 400X Impulse aan.

-Bouwjaar is 1989.
-KM-stand is 44140km
-Banden zijn nog redelijk goed 70%
-Kettingen en tandwielen zijn roestig.
-Remmen zijn nog goed.
-Blok loopt nog.
-Zelfde blok als Bandit 400.

Blokje loopt wel maar moet naar gekeken worden, verder moet hij gewoon helemaal nagelopen worden als je er op wilt rijden.
Je kunt de 400X dus ook voor onderdelen gebruiken of om er zelf iets leuks van te maken.
Zelf heb ik hier geen tijd meer voor dus daarom doe ik hem weg.
Laat maar wat horen als je interesse hebt op alex_fpm AT hotmail.com ( gewoon alles aan elkaar dus zonder spaties) of laat het hier horen.
Ik wil er rond de 300 eu voor hebben.
full
 
Laatst bewerkt:
Even een kickje :)
Voor de handige klusser of mensen die wel tijd hebben, veel onderdelen zijn uitwisselbaar met een gsx400f of een bandit 400 :Y
 
De jeugd ook van tegenwoordig, duidelijke advertenties moeten ze nog leren maken :P

Blokje loopt wel maar niet mooi, bandjes zijn nog goed zeg 70%, ketting is roestig, schijven en remblokjes zijn nog goed, uitlaat is nog hard, electriciteit aan boord werkt maar niet met de huidige accu want die is in winterslaap

kortom voor de handige klussert die wil leren sleutelen, of voor onderdelen
 
Leuk, jammer alleen dat ie zo ver weg staat. Overigens, in Brummen staan nog 2 sloopfietsen van dit model bij de motorsloop. Vorige week nog gezien! :)
 
Laatst bewerkt:
Leuk, jammer alleen dat ie zo ver weg staat. Overigens, in Brummen staan nog 2 sloopfietsen van dit model bij de motorsloop. Vorige week nog gezien! :)

T is nog een best leuk ding, ik heb er 1x eentje zien rijden buiten deze :)
Leuk om aan te klussen en hem weer knap rijdend te maken of natuurlijk voor onderdelen ;)

er staat dat de electra nagekeken moet worden maar volgensmij doet alles het gewoon :P
 
Hoppa! weer even omhoog, motor staat er nog steeds omdat de marktplaats mensen hun afspraken niet nakwamen O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan